5. leht 7-st

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 06:04 54
Postitas ooDDoo
Isegi lada samaral on selline olnud 30 a tagasi... :mrgreen: Pilt

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 07:57 01
Postitas karmo
ooDDoo kirjutas:Isegi lada samaral on selline olnud 30 a tagasi... :mrgreen: Pilt

Kahju,et mu samaral ei olnud...kusjuures omamoodi vägev :D

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 09:13 41
Postitas MargusA
See 08 näidikud vist?!Ja export variant.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 19:07 34
Postitas al101
See on väga kitsas suhtumine, et sakslased üle on jaapanlastest, ega ikka ei ole küll.
2008-2015 Accord on parem sõita ja uhkem auto, kui Passat B6, 2005-2011 või midagi taolist, mis teda toodeti ja, järgmise Passatiga ma pole sõitnud ei tea kommenteerida.
Osadel inimeste on kohe mingi Saksa auto ainult ja sõimavad jaapanlasi, ma ei tea mis värk see on, see on mingi kinnistunud arusaam või pigem väiklus, kus tõde eiratakse, et tegelikult on Jaapani autod väga head, aga seda ei taheta tunnistada endale.
Seejärel mõeldakse Jaapani autode kohta igasugu paska välja, mis tegelikult tõele ei vasta ja see mind kõige rohkem häiribki.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 19:56 04
Postitas sigaelmar
Passatist võib Accord parem olla küll mõnes mõttes. Jaapani autod on head - jah aga inimesed hindavad autode juures erinevaid asju ja vähemalt mina neid küll paremaks ei pea. Ma olen oma elus omanud väga palju erinevaid autosid + sõitnud veel tuhandete erinevate autodega ja mul on mida võrrelda :)

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 20:20 40
Postitas vare271
al101 kirjutas:See on väga kitsas suhtumine, et sakslased üle on jaapanlastest, ega ikka ei ole küll.
2008-2015 Accord on parem sõita ja uhkem auto, kui Passat B6, 2005-2011 või midagi taolist, mis teda toodeti ja, järgmise Passatiga ma pole sõitnud ei tea kommenteerida.
Osadel inimeste on kohe mingi Saksa auto ainult ja sõimavad jaapanlasi, ma ei tea mis värk see on, see on mingi kinnistunud arusaam või pigem väiklus, kus tõde eiratakse, et tegelikult on Jaapani autod väga head, aga seda ei taheta tunnistada endale.
Seejärel mõeldakse Jaapani autode kohta igasugu paska välja, mis tegelikult tõele ei vasta ja see mind kõige rohkem häiribki.
Jaapanisse pole mõelnud kolida? :D

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 20:23 44
Postitas MargusA
Töötab Jaapani autodemüüjana :D

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 22:52 38
Postitas al101
Minu vahe teiega ongi see, et ma olen objektiivne ja suhtun igasse mudelisse nii, nagu see on.
Teil on aga eelarvamused ja kinnistunud arvamused, millel on tõega vähe seost ja kiidate mingit oma maitset lihtsalt ja mõtlete asju välja.
Mind aga huvitavad auto omadused reaalselt ja valin selle järgi endale autot ja muidugi ka rahakoti järgi.
Ma austan enamikke autosid, lihtsalt neil on erinevad omadused ja eesmärk.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 02.11.2017 23:00 57
Postitas sigaelmar
Sa tahad öelda, et kõik mis ma siin jaapani autode kohta ütelnud olen, on vale?

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 00:09 53
Postitas al101
sigaelmar kirjutas:Sa tahad öelda, et kõik mis ma siin jaapani autode kohta ütelnud olen, on vale?
Ei, seda ma ei taha öelda, aga mitmete asjadega oled natuke mööda pannud küll.

Näiteks see, kus sa väidad, et Jaapani autol on salong odavast plastikust, esiteks mulle plastik meeldib, teiseks 2008-2015 Accordil, mis generatsiooni mina oman, ei ole salong kuskilt otsast odavast plastikustk.
Lisaks on selle Accordi salongi ja selle materjale kiidetud mitmete testijate poolt, nagu ka häid sõiduomadusi.
Samuti väidad sa, et kesklassi jaapani auto on mürarikas, aga antud Accord on vaikne, veidi lärmakam, kui F10 BMW, aga vahe on võrdlemisi väike.
Ka uksed pole kerged, aga miks peaks uksed niisama mõttetult rasked olema ?

Display on pigem varustuse ja maitse küsimus, mina Accordi display üle ei kurda, näitab kõike nagu vaja kenasti ja kesklassi autole igati kohane ja salongi koha pealt ma tunnistasin F10 BMW-le suuremat vahet, kui sõiduomadustes ja ka varustuses, samas saab sama raha eest Accordis rohkem varustust ja mulle pole varustus oluline, tahad vaid teatud asju, muidu võimalikult lihtsalt, mulle on olulised disain ja sõiduomadused, ning kütusekulu ja pidamiskulud, ka mõistlikul kujul kiirendust, mida 2,0 115kw 6käigulise manuaaliga suurepäraselt pakuvad.
Lülitite üle ma ka ei kurda, eelmisel Accordil selliseid lüliteid ei olnud ja need on ilusad, antud Accordil.
Nagu sa ütlesid, oled sõitnud vaid 10 aastaste japsidega, aga minu Accord pole veel 10 aastaseks saanud, aga see on ilmselgelt hoopis teisest puust auto.


Siis räägid, et Japsi tehnika on lihtne ja räägid nagu see oleks halb, aga ei see ei ole halb.
See toob odavamad pidamiskulud ja töökindluse, viimast sa ka tunnistasid.
Kuid näiteks Honda oskab vanemat tehnoloogiat suurepäraselt kaasaegsega kokku viia ja samas tuues autole vägagi tänapäevased omadused, 2008-2015 Accord on selle suurepärane näide.
Toonitan ka siinkohal, et mina räägin vaid enda autost, teiste japside kohta ma ei tea öelda, kuna pole nendega niiväga kogemusi.
Civicuga on ja head kogemused, kuid see on teise klassi auto ja vanem.

Kui BMW-l poleks seda rohkemat varustust veidi paremaid sõiduomadusi ja mõnevõrra uhkem salong, siis mis mõte tal üldse oleks? Peabki olema, aga see ei tee Jaapani autot saastaks.
Võrrelge ikka konkreetseid mudeleid, nagu mina võrdlen, mitte ärge lahmige riigi järgi autosid.

Mis erilist kasu sellest Service tulukesest ikka on? Sulle infoks, et minu Accordil annab kompuuter ise hooldustest koodidega märku ja näitab, kui palju on veel jäänud lähima hoolduseni.

Sa eksid selles, kui ütled, et Japsidel pole Sakslastega midagi võrrelda. Enda Accordi näol olen toonud mitmeid vägagi võrreldavad omadusi BMW F10-ga, ehk siis antud asjas sa taas eksid.

BMW F10 ei olegi kesklass, ta on kõrgem, aga et kesklassi Accord saab talle nii lähedale, astub kandadele, see on Honda poolt suur saavutus ja üks põhjus, miks see auto mulle meeldib, sellega on lausa lust sõita.

Samuti sa väidad, et Jaapani auto kestab mingi 360 000km-ni ,päris nii must-valge see asi siiski ei ole, kõik sõltub autost, nagu ka Saksa oma puhul. Pole see uuem BMW ka midagi nii vastupidav.
E34 tõesti oli.
üle miljoni sõitnud Accord oli, vaevalt su BMW sellest palju kauem tiksub.

Rooste osas tõesti jah, Honda ei ole kahjuks kõige kindlam, samas näiteks roostes E34 ja E39 ka küll nähtud.
Paljud ei ole jaapaniautodega sõitnud, mõtlen siis paremaid jaapani autosid, mistõttu nad ei mõista nende võlu.
Kui ma ütlen ausalt, siis ainus uuem auto, mida ma praegu peale selle Accordi võiksin tahta ongi BMW F10 nelikvedu.
Ka Audi A6 võiks tulle kõnealla, aga muud mitte.
Eks leiaksin sobivaid ka muid, aga need meeldiks enim, ehk siis minu jaoks on valik väike.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 00:25 18
Postitas ttsys
See Honda Accord millest siin räägitakse on rämps. Paljude jaoks. Veel suurem rämps on sellest uuem mudel, mida see aasta 1 aku anduri tõttu 1,5 miljonit sõidukit üle planeedi globaalselt tagasi kutsuti. Takata jurast ei taha isegi takka mainida. Sellest tulenevalt inimese elu hind on selgelt odavam nendel, kes neid lasevad omale pähe määrida. See on objektiivne hinnang. Paljud ei taha sellist pas** isegi üheks päevaks rendisõidukiks - rääkimata selle omamisest ning mul on suur suur poogen, mida keegi Honda lover sellest arvab või mõtleb. Ausõna. Tehku edasi neid asju heaga kusagil oma Honda foorumis ja olgu neil soe ja hing rahul kuni elu päevi on antud või elus püsivad.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 00:36 06
Postitas Indrek523
I second that!

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 06:01 26
Postitas ooDDoo
Prawgu on hondal koopaääred asendatud plastikuga. Muidu oli ikka reegel, et 10 a vanal hondal oli taga koopaääre ja karbi nurgas auk. Ja see poke erand vaid reegel.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 07:09 31
Postitas karl1
No inimesel väga madalad nõudmised autole lihtsalt just salongi ja mugavuse osas tundub, muudmoodi ei saa seletada seda kiitmist väga.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 07:40 17
Postitas sigaelmar
al101 kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Sa tahad öelda, et kõik mis ma siin jaapani autode kohta ütelnud olen, on vale?
Ei, seda ma ei taha öelda, aga mitmete asjadega oled natuke mööda pannud küll.

Näiteks see, kus sa väidad, et Jaapani autol on salong odavast plastikust, esiteks mulle plastik meeldib, teiseks 2008-2015 Accordil, mis generatsiooni mina oman, ei ole salong kuskilt otsast odavast plastikustk.
Lisaks on selle Accordi salongi ja selle materjale kiidetud mitmete testijate poolt, nagu ka häid sõiduomadusi.
Samuti väidad sa, et kesklassi jaapani auto on mürarikas, aga antud Accord on vaikne, veidi lärmakam, kui F10 BMW, aga vahe on võrdlemisi väike.
Ka uksed pole kerged, aga miks peaks uksed niisama mõttetult rasked olema ?

Display on pigem varustuse ja maitse küsimus, mina Accordi display üle ei kurda, näitab kõike nagu vaja kenasti ja kesklassi autole igati kohane ja salongi koha pealt ma tunnistasin F10 BMW-le suuremat vahet, kui sõiduomadustes ja ka varustuses, samas saab sama raha eest Accordis rohkem varustust ja mulle pole varustus oluline, tahad vaid teatud asju, muidu võimalikult lihtsalt, mulle on olulised disain ja sõiduomadused, ning kütusekulu ja pidamiskulud, ka mõistlikul kujul kiirendust, mida 2,0 115kw 6käigulise manuaaliga suurepäraselt pakuvad.
Lülitite üle ma ka ei kurda, eelmisel Accordil selliseid lüliteid ei olnud ja need on ilusad, antud Accordil.
Nagu sa ütlesid, oled sõitnud vaid 10 aastaste japsidega, aga minu Accord pole veel 10 aastaseks saanud, aga see on ilmselgelt hoopis teisest puust auto.


Siis räägid, et Japsi tehnika on lihtne ja räägid nagu see oleks halb, aga ei see ei ole halb.
See toob odavamad pidamiskulud ja töökindluse, viimast sa ka tunnistasid.
Kuid näiteks Honda oskab vanemat tehnoloogiat suurepäraselt kaasaegsega kokku viia ja samas tuues autole vägagi tänapäevased omadused, 2008-2015 Accord on selle suurepärane näide.
Toonitan ka siinkohal, et mina räägin vaid enda autost, teiste japside kohta ma ei tea öelda, kuna pole nendega niiväga kogemusi.
Civicuga on ja head kogemused, kuid see on teise klassi auto ja vanem.

Kui BMW-l poleks seda rohkemat varustust veidi paremaid sõiduomadusi ja mõnevõrra uhkem salong, siis mis mõte tal üldse oleks? Peabki olema, aga see ei tee Jaapani autot saastaks.
Võrrelge ikka konkreetseid mudeleid, nagu mina võrdlen, mitte ärge lahmige riigi järgi autosid.

Mis erilist kasu sellest Service tulukesest ikka on? Sulle infoks, et minu Accordil annab kompuuter ise hooldustest koodidega märku ja näitab, kui palju on veel jäänud lähima hoolduseni.

Sa eksid selles, kui ütled, et Japsidel pole Sakslastega midagi võrrelda. Enda Accordi näol olen toonud mitmeid vägagi võrreldavad omadusi BMW F10-ga, ehk siis antud asjas sa taas eksid.

BMW F10 ei olegi kesklass, ta on kõrgem, aga et kesklassi Accord saab talle nii lähedale, astub kandadele, see on Honda poolt suur saavutus ja üks põhjus, miks see auto mulle meeldib, sellega on lausa lust sõita.

Samuti sa väidad, et Jaapani auto kestab mingi 360 000km-ni ,päris nii must-valge see asi siiski ei ole, kõik sõltub autost, nagu ka Saksa oma puhul. Pole see uuem BMW ka midagi nii vastupidav.
E34 tõesti oli.
üle miljoni sõitnud Accord oli, vaevalt su BMW sellest palju kauem tiksub.

Rooste osas tõesti jah, Honda ei ole kahjuks kõige kindlam, samas näiteks roostes E34 ja E39 ka küll nähtud.
Paljud ei ole jaapaniautodega sõitnud, mõtlen siis paremaid jaapani autosid, mistõttu nad ei mõista nende võlu.
Kui ma ütlen ausalt, siis ainus uuem auto, mida ma praegu peale selle Accordi võiksin tahta ongi BMW F10 nelikvedu.
Ka Audi A6 võiks tulle kõnealla, aga muud mitte.
Eks leiaksin sobivaid ka muid, aga need meeldiks enim, ehk siis minu jaoks on valik väike.

Minu enamus väiteid oli ikkagi pigem üldiselt japside kohta mitte konkreetselt Accordi kuigi ma arvan, et Accord on võibolla ainult sõiduomadustelt parem kui ülejäänud japsid. Samuti sa ise ka tunnistasid et sul pole palju kogemusi teiste japsidega, sul polegi väga võrrelda midagi.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 09:39 11
Postitas Supriim
Ise sõidan küll Hondaga (ja civicuga ka veel) ning olen sõitnud natukene ka Accordiga. Samuti on meil peres üks väga hea varustusega F11 ning võin öelda, et võrrelda pole siin tegelikult midagi. Nagu siga ja kägu. Mingi võrdluse moment võib olla tekib täiesti plangu F10-ga, kuna need on väga mannetud.
Accordi või üleüldse Honda kasuks räägivad ainult madalad jooksvad kulud ja see on põhjus, miks olen sunnitud Hondaga sõitma. :lol:

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 10:42 47
Postitas paradiisivares
Tundub natuke hapude viinamarjade teema olevat. Kõik mis on rämps, sulle meeldib....odav plastik, õllepurgiplekist kere, lihtne veeuputuseelne tehnika jne. Ja selle kõige juures on ta sama hea v. vaat et paremgi kui 2x kallim f11. Kindlapeale istuvad BMW insenerid kukalt kraapides ja juureldes hirmsa probleemi üle, kuidas saaks tehnikat keerukamaks muuta lihtsalt selleks, et midagi teha oleks. Kui japsid suudavad lihtsamate ja odavamate tehniliste lahendustega samasuguseid sõiduomadusi ja turvalisust pakkuda, siis polegi muud seletust ju. Ise ka seda mantrat usud mida siin kokku vatrad? Ps. mina sõidan ka E38 tega selsamal põhjusel, et G11 ei hakka hammas peale :D

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 12:11 18
Postitas al101
paradiisivares kirjutas:Tundub natuke hapude viinamarjade teema olevat. Kõik mis on rämps, sulle meeldib....odav plastik, õllepurgiplekist kere, lihtne veeuputuseelne tehnika jne. Ja selle kõige juures on ta sama hea v. vaat et paremgi kui 2x kallim f11. Kindlapeale istuvad BMW insenerid kukalt kraapides ja juureldes hirmsa probleemi üle, kuidas saaks tehnikat keerukamaks muuta lihtsalt selleks, et midagi teha oleks. Kui japsid suudavad lihtsamate ja odavamate tehniliste lahendustega samasuguseid sõiduomadusi ja turvalisust pakkuda, siis polegi muud seletust ju. Ise ka seda mantrat usud mida siin kokku vatrad? Ps. mina sõidan ka E38 tega selsamal põhjusel, et G11 ei hakka hammas peale :D
Ei ole siin mingit hapude viinamarjade teemat, räägin asjadest nii nagu nad on, aga tulistel BMW fännidel on raske oma BMW-st objektiivselt kaugemale näha.
Ütlen eelkord, ma ei üritagi väita, et Accord sama on, mis F10 BMW, aga üritan väita seda, et tegemist ei ole odava autoga, ega ka mitte rämpsuga, vaid väga hea autoga, mis astub BMW-le kandadele, kuid samas ei küündi päris sama kõrgele.
See on ka loogiline, sest ta on madalam klass sellest ja odavam tükkmaad.
Aga Daciaga ei ole siin küll midagi võrrelda, nagu üks siin väita üritas, see oli väga rumal võrdlus.



Antud Accordis ei ole ju odav plastik, sa pole seda vist näinudki, seda salongi on ka mitmed autotestid kiitnud.
õllepurgi plekist kere? Huvitav, miks see Accord siis on turvalisem, kui E60 BMW? Vaata ikka turvateste ka, siis tule seletama.
Et sa teaksid, autode paremaks muutmine on tänapäeval üha keerulisem, kuna suur areng on juba ära tehtud ja nüüd minnakse vähehaaval ja on mindud suuresti varustuse toppimise teed. Disainiga suudetakse ka veel muuta, kuigi ka see muutub üha raskemaks.
Mis see plank F10 BMW siia puutub? Ega see sõiduomadusi ega salongi disaini ei muuda, varustus ei muuda autot paremaks, see on lihtsalt nipsasjad, mida ma ei vaja.
Accordist on peaagu standardis kõik olemas, mida vajan, püsikiirusehoida, el. aknad, mp3 mängiv makk usb mälu pulka lugev, kütusekompuuter,makk ja kompuuter on roolilt juhitav, kliimaseade, vihmasensor on ka, aga eelistaksin selle asemel muudetavat intervalli, mida kahjuks ei ole, selle asemel on vihmasensori asend.
Ainsad asjad, millest tunnen puudust juhiistmel oleks ühte regulaatorit juurde vaja, ilmselt el. istmel see on olemas, samuti tunnne puudust kojameeste intervallist, kõik.
Helisüsteem on normaalne, aga tahaks veel paremat, niipalju tunnen puudust ka veel, Executive Accordil oleks parem helisüsteem.
Kindlasti BMW F10 eelis on parem helisüsteem, aga see pole jällegi nii oluline vahe.

supriim, sõida 2008-2015 Accordiga ja siis räägi edasi, et neid võrrelda ei saa ja tee seda objektiivselt.

Sigaelmar, kõigi japside osas ma tõesti ei saa vaielda sõiduomaduste näol, disaini jah näen neil, vastupidavus on paljudel japsidel muidugi hea, see on selge ja see on ilmselge pluss, mis neid rämpsuks kohe üldse mitte ei tee.
Kuid kõige rohkem võitlen ma jah selle Accordi teemal, kuna oman seda ja tean, mis ta on, ning tegemist on hea disainiga heade sõiduomadustega autoga, Honda on tõelise pärliga hakkama saanud.
Kes sellega sõitnud ei ole, ei tea seda. Kui ma seda Accordi ostsin, siis ma enne proovisõitu veel ei teadnud, et ta nii mõnusalt sõidab.

karl1 tee sellise Accordiga 500km ring mööda maanteid ja saad aru, millest ma räägin ja toonitan, et räägin 2008-2015 Accordist, mitte vanemast.

ooddoo, minu omal on koopaääred täiesti plekist ja ei roosteta ning hetkel on auto 9a vana, ainult taga põhja all on pinnapealne rooste olemas, kuid mitte midagi probleemset, pidurdasin ka seda natuke.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 12:47 09
Postitas sigaelmar
https://www.tehnikamaailm.ee/pisiasjades-edasi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ma seda juttu seal eriti selle kohta mis sisemust puudutab, küll väga suureks ülistamiseks ei pea.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 12:50 39
Postitas al101
sigaelmar kirjutas:https://www.tehnikamaailm.ee/pisiasjades-edasi/

Ma seda juttu seal eriti selle kohta mis sisemust puudutab, küll väga suureks ülistamiseks ei pea.
Ülistamisest pole juttu, sina ülistad siin BMW-d, mina räägin asjasdest nii nagu nad on.
Ka seal öeldi salongi kohta kvaliteetne, veaks loeti see, et teatud pinnad kriimustuvad kergesti, kahjuks see nii on.
Executive variandil on osad pinnad natuke paremad.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 13:05 34
Postitas ttsys
Kui julgale kuuseehted külge riputada siis vaatamata sellele "objektiivsusele" on siin üks, kes veendunult taob südikalt mantrat, et "jõulumeeleolu" jaoks on "selle raha eest" kõik olemas. A la selle julgast "kuusejala reguleerimist" on vaja ainult natuke - kõik muud lisad on olemas. Selle raha eest kõik olemas - hais ja lehk, mis kaasas käib tuleb lihtsalt ära taluda(!) Näeb eemalt muidu täitsa jõulupuu moodi välja.
Vale auditoorium on valitud, kus selle "ehte" eest võitlust pidada. Ja nii ongi.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 18:18 59
Postitas sigaelmar
al101 kirjutas:
sigaelmar kirjutas:https://www.tehnikamaailm.ee/pisiasjades-edasi/

Ma seda juttu seal eriti selle kohta mis sisemust puudutab, küll väga suureks ülistamiseks ei pea.
Ülistamisest pole juttu, sina ülistad siin BMW-d, mina räägin asjasdest nii nagu nad on.
Ka seal öeldi salongi kohta kvaliteetne, veaks loeti see, et teatud pinnad kriimustuvad kergesti, kahjuks see nii on.
Executive variandil on osad pinnad natuke paremad.
Ära saa minust valesti aru - ma pole mingi tulihingeline BMW fänn. Ma ei julgekski omale viimase 10 aasta jooksul toodetud BMWd osta kapoti aluste probleemide pärast. Aga sellegipoolest ma ei arva, et Honda peale soetus ja ülalpidamiskulude millegiga BMW-le kandade peale astub.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 18:47 55
Postitas al101
Just see, mida ma ütlesin, sa arvad, aga sa ei tea.
Lihtsalt eelarvamused ja objektiivset suhtumist, sul ei ole Honda suhtes.
Sul on ainult see, et sina arvad ja sa ei lase seda kõigutada isegi siis, kui tulemused su ees on.
Ma olen kõik öelnud, rohkem tõesti ei viitsi.
Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Aga jah aitab küll, sellised eelarvamused ja oma arvamuses kinni oleks jätab teid paljudest headest autodest ilma pluss raiskate sedasi raha.
Aga eks see juba teie mure, kes te siin Honda vastu sõdite.
Ega enne aru ei saa, kui ise omanud olete ja objektiivselt hinnanud.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 19:52 13
Postitas sigaelmar
Mul on olnud kaks Hondat, kaks mitsut, üks Nissan ja üks Toyota, Lexus, 14 Bemmi, 6 Audit, 3 Mersut, 3 Peugeot-i, 3 Opelit, 3 Saabi, Alfa Romeo, Fiat, Jaguar, Volkswagen, Skoda, Land Rover, 2 Fordi, 2 Seati, Jeep. Ma usun, et kogemuste pagasit jagub :) Tegelikult peaks neid veel olema aga kõik ei tule meelde kohe.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 19:58 59
Postitas oja87
al101 kirjutas: Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Käisid ennast lohutamas? :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 20:24 56
Postitas sigaelmar
al101 kirjutas: Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Just käisin oma bemmiga sõitmas... Krt on ikka parem küll kui Honda.
:mrgreen:
Ok see oli väike nali, ära pikka viha pea ;)

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 21:07 37
Postitas paradiisivares
al101 kirjutas: Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Irw....Muhv kirjutas ka laua all iseendale kirju :D

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 22:55 49
Postitas Smart49
al101 kirjutas:Just see, mida ma ütlesin, sa arvad, aga sa ei tea.
Lihtsalt eelarvamused ja objektiivset suhtumist, sul ei ole Honda suhtes.
Sul on ainult see, et sina arvad ja sa ei lase seda kõigutada isegi siis, kui tulemused su ees on.
Ma olen kõik öelnud, rohkem tõesti ei viitsi.
Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Aga jah aitab küll, sellised eelarvamused ja oma arvamuses kinni oleks jätab teid paljudest headest autodest ilma pluss raiskate sedasi raha.
Aga eks see juba teie mure, kes te siin Honda vastu sõdite.
Ega enne aru ei saa, kui ise omanud olete ja objektiivselt hinnanud.
hea kinovend, ise ka saad aru mida suust välja ajad? Isegi 15a vana e46 sõidab paremini kui su uus plastkäkerdis ja nii on.Mine vaata edasi oma accordi kui nii hea on :lol: .

Re: Ostuabi.

Postitatud: 03.11.2017 23:58 40
Postitas TeaMeTzu
Tra ma ei või - mis teile mahub pähe ainult kaks äärmust? Hea ja halb? Mõlemal on omad eelised. Ilmselgelt on G30/G12 mugavam kui mingi civic, aga ainult pooletoobine eelistaks ära sõidetud E39 roima uuele jaapanlasele. Võrdleme ikka asju, mida on mõtet võrrelda.

Re: Ostuabi.

Postitatud: 04.11.2017 08:47 48
Postitas sigaelmar
Sa ei saa nii võrrelda, et pooletoobine eelistab uuele jaapanlastele äraaetud E39't. E39 maksab 1000€, uus jaapanlane 20000. Enamasti inimene ei seisa sellise valiku ees, et kas ostan omale 1000 või 20000 eurose auto. Kui sa tahad kedagi enda arvates pooletoobiseks nimetada siis sobiks paremini võrdlus nagu näiteks, et ainult pooletoobine ostab omale uue jaapanlase asemel F11 või siis ainult pooletoobine ostab omale vana jaapanlase asemele E39 jne.