2. leht 3-st

Postitatud: 12.08.2005 08:14 11
Postitas Toomas
priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.

Postitatud: 12.08.2005 09:23 53
Postitas Ivar
Toomas_K kirjutas:
priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.
ja siis 6 kuu pärast eestisse, kuna auto tuli EL riigist :)

Postitatud: 12.08.2005 09:40 47
Postitas jjanno
Tere
Ivar kirjutas:
Toomas_K kirjutas:
priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.
ja siis 6 kuu pärast eestisse, kuna auto tuli EL riigist :)
Kui tegemist on ümberasuja varaga.

jJanno

Postitatud: 12.08.2005 12:12 12
Postitas Tauri
hm- kas ma olen asjast valesti arusaanud aga minumeelest tuleb USA st toodud masin viia kooskõlla meie nõuetega- eeskätt tuled!

Postitatud: 12.08.2005 13:51 51
Postitas Tom
Kui autot müüakse nii Euroopas kui ka USAs siis sa ei saa USA oma Eestis arvele. Kui müüakse ainult väljaspool Euroopat, siis pead auto kooskõlla viima ja siis saad arvele.

Postitatud: 15.08.2005 09:55 31
Postitas Tauri
natuke OT, kuid tegemist ju siiki vägagi delikaatse teemaga- kui ma ostan omale USAs X5 ja otsustan kolida nt. eestisse siis tuleb kuskilt mingi karvanekäsi minu vara kallalae? :roll:

Postitatud: 15.08.2005 10:45 09
Postitas priitv8
Tauri kirjutas:natuke OT, kuid tegemist ju siiki vägagi delikaatse teemaga- kui ma ostan omale USAs X5 ja otsustan kolida nt. eestisse siis tuleb kuskilt mingi karvanekäsi minu vara kallalae? :roll:
Aga oletame, et ostad omale UK-s parempoolse rooliga auto, mis siis? Siis on loomulik, et jätad selle saarele ja ostad siin endale nõuetekohase?

Postitatud: 15.08.2005 10:58 31
Postitas Raivo
Ärme kaldu teemast väga kõrvale.
Otsing tiku-taku foorumis abiks.

Postitatud: 15.08.2005 11:43 26
Postitas Imre993
Kui oled Inglismaal mingi aja ära elanud, siis saab ka auto kaasa võtta ja Eesti registrisse kanda. Tartus oli üks briti numbritega Nissan Terrano, kuid nüüd Eesti numbrid küljes kuigi rool ikka valel poole.

Postitatud: 16.08.2005 12:03 52
Postitas ZoojaPuhur
meph kirjutas:Diislil on ülekandearvud ja pööretegraafik võrdlemisi erinev bensumootorist, seega ei ütleks, et linnas see vahe nüüd nii tuntav on.
linnas siiski tuntav vahe. võrdlesime sõpsiga kahte e39. temal 528´98 ja minul 525d´01 (120kw). mõlemad automaadid. diisel oli linnasõidul märgatavalt benast üle, erksam

Postitatud: 14.03.2006 15:00 31
Postitas ahtil
Kas on kellelgi mõni link saidile, mis kirjeldaks X 5 ajalugu. Ehk millal hakati tegema, millised mootorid, millal uuendused j.n.e

Postitatud: 14.03.2006 15:28 34
Postitas Aimar

Postitatud: 15.03.2006 10:11 05
Postitas Tarmo
Imre993 kirjutas:Kui oled Inglismaal mingi aja ära elanud, siis saab ka auto kaasa võtta ja Eesti registrisse kanda. Tartus oli üks briti numbritega Nissan Terrano, kuid nüüd Eesti numbrid küljes kuigi rool ikka valel poole.
Ma nägin e34 millel olid eesti numbrid ja rool valel pool.

Sorry OT.

Postitatud: 21.03.2006 12:30 21
Postitas ahtil

Postitatud: 22.03.2006 10:44 51
Postitas Jaanus_P
OT: ma nägin täna hommikul eesti numbritega VW passatit (uuem keretüüp) millel ka rool paremal oli.

Postitatud: 02.05.2006 13:35 05
Postitas ahtil
Ma lisaks siia juurde minu arust väga asjaliku lingi foorumile ainult X5 -st:
http://www.x5world.com/

Sealt on võimalik pdf formaadis alla tõmmata ka kasutusjuhendid. Piltidega õpetused mida kuidas teha, praktiliselt iga asja kohta.

Postitatud: 09.09.2006 10:26 07
Postitas Ivar
AutoBild Eesti:

Pruugitud X5 ei jää kauaks müügiplatsile seisma. Ostuhuvilised peavad kiiresti otsustama, sest vaevalt on ükski teine maastur nii otsitud. Hoolimata kõrgest hinnast ja mitte päris probleemivabast tehnikast.

Kasutatud X5 müümine pole keeruline. Pisut tutvumist turuhindadega, väike müügiettevalmistus, hinnasilt külge – ja peagi seisab auto juures säravate silmadega huviline, kellel rahakott taskust välja kipub.

Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenne’iga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.


Eriti kui selgub, et imago on igati põhjendatud. Olles küll keskmiselt hästi varustatud “seitsmendast” sedaanist raskem, võtab X5 tänu oskuslikult häälestatud veermikule ja täpsele roolile üpris heal meelel kõikvõimalikke kurve. Sinna juurde kuulub mootorite (ka diislite!) enesekindel kõla, mis autosõprade ajude naudingukeskusi mõjutab. Ei, mootorid pole liiga lärmakad, neid on lihtsalt pidevalt kuulda.

Saksamaal on diiselmootor otsitum
jääb oma X-unistuse täitmiseks sageli üle vaid kasutatud autode turule kiigata. Seal küsitakse esimeste aastakäikude (ehk viie-kuueaastaste autode) eest isegi alla 400 000 krooni. Eesti väikesel turul pole võimalik kütuse-eelistust märgata, kuid Saksamaal maksavad diiselautod enamasti ottomootoriga sõsaratest rohkem.
“Rappe” otsa sattumise tõenäosus pole X5 ostjal kuigi suur. Ja ka probleemseid kohti pole suures BMW-s palju – umbes kolm. Tuleb X5 hooldustevahelisel ajal töökotta, on suure tõenäosusega tegu veermikumuredega. Nagu teistelgi BMW-del kuluvad õõtshoobade ja stabilisaatorite puksid suhteliselt kiiresti. Kuid selleteemalisi kaebusi esineb isegi vähem kui näiteks 5. seeria autode puhul. Platsivaatlusega logisevat veermikku muidugi ei avasta, niisiis tuleb loota värskelt tehtud ülevaatusele või enne ostu sillakontrollist läbi sõita.

Vähem muresid põhjustab automaatkäigukast. See vahetab käike vilkalt ja sujuvalt, jonnides vaid siis, kui end targemaks pidav juht käsitsi käike valima hakkab. Eriti mootoriga pidurdamiseks käigu allavahetamine lühendab “automaadi” eluiga tunduvalt. Kasutage pidurdamiseks pidureid! Väike kokkuhoid piduriklotside pealt võib teile maksma minna moodsa käigukasti kuluka remondi (või koguni vahetuse).

X5 mootorid hiilgavad üldiselt vastupidavusega, ka ühisanum-turbodiisel – sedasorti jõuallikate hulgas pole pikk eluiga teadupärast üldlevinud voorus.
Muret võib diiselmootoriga X5 valmistada küll nendele “säästlikele”, kes nurgatagustest tanklatest teadmata päritoluga põlevat ollust oma auto paaki valavad. Või moodsate aegade vaimus uusi kütuseliike katsetavad. (Jah, me peame silmas biodiiselkütust.) Selline kokkuhoid maksab ühel päeval kätte kahjustatud sissepritsesüsteemi ja kiiresti kuluva kõrgsurvepumba remondiga. Mõelge ometi: X5 ja koonerdamine ei sobi ju kokku!

Ettevaatusega tasuks suhtuda ka “kiibituunitud” autodesse. BMW diiselmootoril on muidugi reserve, aga kas iga tuuningutöökoda ka neid mõistlikult ära kasutada oskab?

Postitatud: 10.09.2006 01:12 36
Postitas Hornet
[quote="Ivar"]
Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenne’iga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.
[/quote]

Siin kindlasti oma tõetera sees, venemaal olevat mõni aeg tagasi päris palju suurtelt kiirustele tehtud avariisid olnud just suurte mootoritega isenditega, sest jõmmid läksid liiga uljaks ja unustasid ära, et tegemist on ikkagi raske autoga.
Avarii piltide teemas olid vist ühed moskva X5 pildid ka.

Postitatud: 31.01.2007 12:43 03
Postitas jaan717
Olen sõitnud X5 3.0dA millel Remus väljalase ja chiptuning 190kW, 600Nm. Ei ütleks kohe mitte, et tõmmet väheks jääks ja disla kolin põõrete tõustes hakkas rohkem V8 bensiinimootorit meenutama.

Postitatud: 18.03.2007 23:32 09
Postitas raimo_r

Postitatud: 19.03.2007 00:09 31
Postitas eero
eero@karp lahti :arrow: :o

:shock: :cool:

Postitatud: 19.03.2007 00:39 00
Postitas Silwer
Tava X5 on seal muidugi vähe ühist. Vaevalt et ta enam isegi neliveoline oli. Minu jaoks jääb arusaamatuks miks sellise asja ehitamise peale raha ja aega raisatakse... :)

Postitatud: 19.03.2007 22:10 42
Postitas raimo_r
Herr Stuck ise ütleb, et nelivedune.

mis seal ikka keerulist on. ilmselt pandi McLarenF1 mootor vahele (s73 vms) ja aamen.

Postitatud: 20.03.2007 00:12 30
Postitas priitv8
raimo_r kirjutas:
Jep, see oli meil juba mais 2005:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... uck#104566
Kahjuks on tänaseks muidugi kogu vidload.de sait maas.

Ja auto kohta:
http://www.bmwworld.com/models/x5_lemans.htm
http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1327

Postitatud: 20.03.2007 00:22 53
Postitas eero
Silwer kirjutas:Minu jaoks jääb arusaamatuks miks sellise asja ehitamise peale raha ja aega raisatakse... :)
BMW's greatest success with this power unit was the BMW V12 LMR's final win in the legendary 24-hour race in 1999.

Hans-Joachim Stuck took the X5 LeMans for a spin on one of the most demanding racing tracks in the world, the Nurburgring. He recorded a very impressive lap time of 7.49,92 minutes, that is over 25 seconds faster than a Z8.

Siin peaks vastust olema. Tee E30ga järgi või maksa kinni ;)

Postitatud: 20.03.2007 09:04 14
Postitas Relk
Ma nägin seda videot paar aastat tagasi juba. Väga muljetavaldav.

Autol siiski on nelivedu. Peale selle, et autot lasti 30mm madalamale ei ole seeria autoga võrreldes suurt midagi muudetud. Loomulikult lisati 6 käiguline manuaal. Auto ehitati valmis 4 kuuga. Sõites rekordilist 7.49 aega olid tippkiirused 309km/h juures. Seda üle 2 tonnise autoga.

Postitatud: 21.03.2007 14:18 12
Postitas Ilves
Eks ta rohkem PR mull ole ja imago ehitamine. Tõenäoliselt saaks ka AMG oma veoautost dzhiibi (ML) suht kerge vaevaga piitsutada ümber Nordschelife 8 minutiga kui V8 twin-turbo 800hj peale keerata ja vedrustus vastavaks teha. Käigukasti polekski vaja vahetada :P Aga vana ja uue maailma rikkurid ainult kehitaksid selle uudise peale õlgu ja toksisid golfi edasi.

Ilmselt poleks ka selliselt ümber ehitatud mersu mootorit vaja 48 töötunni tagant rebuild'ida nagu bmw LeMansil ette nähtud.

Seda muidugi bmw juba oskab ehk kuidas oma mudelitele võimalikult palju lehepinda ja kõlakaid välja meelitada. Krt, uue M3-e üle spekuleeritakse juba viimased 3 aastat ja siiani ei tea keegi mis tal reaalselt kapoti all on ja milleks auto võimeline.

Postitatud: 28.08.2007 21:14 02
Postitas primary
Ei hakanud eraldi teemat tegema, aga rumal küsimus tahab küsimist: nimelt, kuidas lülitatakse X5-l aeglustit sisse- välja? Otsisin müügikuulutuste piltidelt nuppu või kangi, aga ei leidnd. Nagu polekski aeglustit.

Postitatud: 28.08.2007 22:43 13
Postitas jaan717
Aga ei olegi- pole lukke pole aeglustit. Nii õelda linnamaastur.

Postitatud: 29.08.2007 11:56 36
Postitas primary
Krt ja mina ikka lootsin, et tegemist on asjaliku massinaga. Ega siis midagi, peab volkswageni leeri üle minema.