3. leht 3-st

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitatud: 21.09.2013 16:45 51
Postitas sigaelmar
MartenL kirjutas:Jah Sul on täiesti õigus,

korraliku auto eest tuleb rohkem välja käia. Ostetakse 350000tkm sõitnud auto, mis on 150000tkm peale keritud ja siis on nutt-hala taga et turbod ei kesta, pihustid jamad jne. Muidugi on sest autost on ressurss välja võetud.

Vaadake mis mobiles maksavad originaalis 100-150tkm sõitnud diislid ja mõelge kuidas saab neid eestis odavamalt müüa :shock: Mitmed autopoed müüvad üle 150tkm sõitnud autosid ainult ekspordiks.
Ja sinu jutu põhjal, kui ma ostaks bensuka, mis oleks 350 000 sõitnud, siis mis nutt-hala sealt tuleks? Vanos on ainuke viga mis mulle meenub, mis võib bensukal olla.

Re: E91 320d M-pakett, 2007

Postitatud: 23.09.2013 16:53 17
Postitas mytology
MartenL kirjutas:Jah Sul on täiesti õigus,

korraliku auto eest tuleb rohkem välja käia. Ostetakse 350000tkm sõitnud auto, mis on 150000tkm peale keritud ja siis on nutt-hala taga et turbod ei kesta, pihustid jamad jne. Muidugi on sest autost on ressurss välja võetud.

Vaadake mis mobiles maksavad originaalis 100-150tkm sõitnud diislid ja mõelge kuidas saab neid eestis odavamalt müüa :shock: Mitmed autopoed müüvad üle 150tkm sõitnud autosid ainult ekspordiks.
Massilise käibemaksu pettuse jätsid märkimata siinkohal. Olen vaikselt F10-l silma peal hoidnud ning kui Eestis on neid minimaalselt käibemaksuga müügis siis Saksamaal tuleb tikutulega otsida autot millel poleks käibemaksu. Vastavalt on ka hinnad Eestis umbes samad ilma km-ta kui Saksas km-ga.

Teemasse ka. 3,5a tagasi oli sama valiku ees aga siis aitas kaalukaussi bensuka kasuks kõigutada tuttavate kaudu leitud 60k sõitnud Eesti ajalooga auto. Lisaks sellele sain ka vanalt klassivennalt, kes paar kuud varem oli 320d omandanud, infot et tema oma võtab marsruudil pelgulinn-peetri kuskil 8-8,5 sajale. Minu 320i on linnas näidanud 9,5-10 kanti numbreid. Dünaamika vahe on muidugi suur(mul 110kw variant).