X5 muljed/arvamused

Nõuanded sõiduki soetamisel
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

Toomas_K kirjutas:
priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.
ja siis 6 kuu pärast eestisse, kuna auto tuli EL riigist :)
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Ivar kirjutas:
Toomas_K kirjutas:
priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.
ja siis 6 kuu pärast eestisse, kuna auto tuli EL riigist :)
Kui tegemist on ümberasuja varaga.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

hm- kas ma olen asjast valesti arusaanud aga minumeelest tuleb USA st toodud masin viia kooskõlla meie nõuetega- eeskätt tuled!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui autot müüakse nii Euroopas kui ka USAs siis sa ei saa USA oma Eestis arvele. Kui müüakse ainult väljaspool Euroopat, siis pead auto kooskõlla viima ja siis saad arvele.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

natuke OT, kuid tegemist ju siiki vägagi delikaatse teemaga- kui ma ostan omale USAs X5 ja otsustan kolida nt. eestisse siis tuleb kuskilt mingi karvanekäsi minu vara kallalae? :roll:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tauri kirjutas:natuke OT, kuid tegemist ju siiki vägagi delikaatse teemaga- kui ma ostan omale USAs X5 ja otsustan kolida nt. eestisse siis tuleb kuskilt mingi karvanekäsi minu vara kallalae? :roll:
Aga oletame, et ostad omale UK-s parempoolse rooliga auto, mis siis? Siis on loomulik, et jätad selle saarele ja ostad siin endale nõuetekohase?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ärme kaldu teemast väga kõrvale.
Otsing tiku-taku foorumis abiks.
530d
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

Kui oled Inglismaal mingi aja ära elanud, siis saab ka auto kaasa võtta ja Eesti registrisse kanda. Tartus oli üks briti numbritega Nissan Terrano, kuid nüüd Eesti numbrid küljes kuigi rool ikka valel poole.
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

meph kirjutas:Diislil on ülekandearvud ja pööretegraafik võrdlemisi erinev bensumootorist, seega ei ütleks, et linnas see vahe nüüd nii tuntav on.
linnas siiski tuntav vahe. võrdlesime sõpsiga kahte e39. temal 528´98 ja minul 525d´01 (120kw). mõlemad automaadid. diisel oli linnasõidul märgatavalt benast üle, erksam
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Kas on kellelgi mõni link saidile, mis kirjeldaks X 5 ajalugu. Ehk millal hakati tegema, millised mootorid, millal uuendused j.n.e
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Imre993 kirjutas:Kui oled Inglismaal mingi aja ära elanud, siis saab ka auto kaasa võtta ja Eesti registrisse kanda. Tartus oli üks briti numbritega Nissan Terrano, kuid nüüd Eesti numbrid küljes kuigi rool ikka valel poole.
Ma nägin e34 millel olid eesti numbrid ja rool valel pool.

Sorry OT.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

OT: ma nägin täna hommikul eesti numbritega VW passatit (uuem keretüüp) millel ka rool paremal oli.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Ma lisaks siia juurde minu arust väga asjaliku lingi foorumile ainult X5 -st:
http://www.x5world.com/

Sealt on võimalik pdf formaadis alla tõmmata ka kasutusjuhendid. Piltidega õpetused mida kuidas teha, praktiliselt iga asja kohta.
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

AutoBild Eesti:

Pruugitud X5 ei jää kauaks müügiplatsile seisma. Ostuhuvilised peavad kiiresti otsustama, sest vaevalt on ükski teine maastur nii otsitud. Hoolimata kõrgest hinnast ja mitte päris probleemivabast tehnikast.

Kasutatud X5 müümine pole keeruline. Pisut tutvumist turuhindadega, väike müügiettevalmistus, hinnasilt külge – ja peagi seisab auto juures säravate silmadega huviline, kellel rahakott taskust välja kipub.

Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenne’iga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.


Eriti kui selgub, et imago on igati põhjendatud. Olles küll keskmiselt hästi varustatud “seitsmendast” sedaanist raskem, võtab X5 tänu oskuslikult häälestatud veermikule ja täpsele roolile üpris heal meelel kõikvõimalikke kurve. Sinna juurde kuulub mootorite (ka diislite!) enesekindel kõla, mis autosõprade ajude naudingukeskusi mõjutab. Ei, mootorid pole liiga lärmakad, neid on lihtsalt pidevalt kuulda.

Saksamaal on diiselmootor otsitum
jääb oma X-unistuse täitmiseks sageli üle vaid kasutatud autode turule kiigata. Seal küsitakse esimeste aastakäikude (ehk viie-kuueaastaste autode) eest isegi alla 400 000 krooni. Eesti väikesel turul pole võimalik kütuse-eelistust märgata, kuid Saksamaal maksavad diiselautod enamasti ottomootoriga sõsaratest rohkem.
“Rappe” otsa sattumise tõenäosus pole X5 ostjal kuigi suur. Ja ka probleemseid kohti pole suures BMW-s palju – umbes kolm. Tuleb X5 hooldustevahelisel ajal töökotta, on suure tõenäosusega tegu veermikumuredega. Nagu teistelgi BMW-del kuluvad õõtshoobade ja stabilisaatorite puksid suhteliselt kiiresti. Kuid selleteemalisi kaebusi esineb isegi vähem kui näiteks 5. seeria autode puhul. Platsivaatlusega logisevat veermikku muidugi ei avasta, niisiis tuleb loota värskelt tehtud ülevaatusele või enne ostu sillakontrollist läbi sõita.

Vähem muresid põhjustab automaatkäigukast. See vahetab käike vilkalt ja sujuvalt, jonnides vaid siis, kui end targemaks pidav juht käsitsi käike valima hakkab. Eriti mootoriga pidurdamiseks käigu allavahetamine lühendab “automaadi” eluiga tunduvalt. Kasutage pidurdamiseks pidureid! Väike kokkuhoid piduriklotside pealt võib teile maksma minna moodsa käigukasti kuluka remondi (või koguni vahetuse).

X5 mootorid hiilgavad üldiselt vastupidavusega, ka ühisanum-turbodiisel – sedasorti jõuallikate hulgas pole pikk eluiga teadupärast üldlevinud voorus.
Muret võib diiselmootoriga X5 valmistada küll nendele “säästlikele”, kes nurgatagustest tanklatest teadmata päritoluga põlevat ollust oma auto paaki valavad. Või moodsate aegade vaimus uusi kütuseliike katsetavad. (Jah, me peame silmas biodiiselkütust.) Selline kokkuhoid maksab ühel päeval kätte kahjustatud sissepritsesüsteemi ja kiiresti kuluva kõrgsurvepumba remondiga. Mõelge ometi: X5 ja koonerdamine ei sobi ju kokku!

Ettevaatusega tasuks suhtuda ka “kiibituunitud” autodesse. BMW diiselmootoril on muidugi reserve, aga kas iga tuuningutöökoda ka neid mõistlikult ära kasutada oskab?
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

[quote="Ivar"]
Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenne’iga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.
[/quote]

Siin kindlasti oma tõetera sees, venemaal olevat mõni aeg tagasi päris palju suurtelt kiirustele tehtud avariisid olnud just suurte mootoritega isenditega, sest jõmmid läksid liiga uljaks ja unustasid ära, et tegemist on ikkagi raske autoga.
Avarii piltide teemas olid vist ühed moskva X5 pildid ka.
jaan717
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 18.01.2007 10:18 02

Postitus Postitas jaan717 »

Olen sõitnud X5 3.0dA millel Remus väljalase ja chiptuning 190kW, 600Nm. Ei ütleks kohe mitte, et tõmmet väheks jääks ja disla kolin põõrete tõustes hakkas rohkem V8 bensiinimootorit meenutama.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5625
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

eero@karp lahti :arrow: :o

:shock: :cool:
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Tava X5 on seal muidugi vähe ühist. Vaevalt et ta enam isegi neliveoline oli. Minu jaoks jääb arusaamatuks miks sellise asja ehitamise peale raha ja aega raisatakse... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Herr Stuck ise ütleb, et nelivedune.

mis seal ikka keerulist on. ilmselt pandi McLarenF1 mootor vahele (s73 vms) ja aamen.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raimo_r kirjutas:
Jep, see oli meil juba mais 2005:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... uck#104566
Kahjuks on tänaseks muidugi kogu vidload.de sait maas.

Ja auto kohta:
http://www.bmwworld.com/models/x5_lemans.htm
http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1327
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5625
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Silwer kirjutas:Minu jaoks jääb arusaamatuks miks sellise asja ehitamise peale raha ja aega raisatakse... :)
BMW's greatest success with this power unit was the BMW V12 LMR's final win in the legendary 24-hour race in 1999.

Hans-Joachim Stuck took the X5 LeMans for a spin on one of the most demanding racing tracks in the world, the Nurburgring. He recorded a very impressive lap time of 7.49,92 minutes, that is over 25 seconds faster than a Z8.

Siin peaks vastust olema. Tee E30ga järgi või maksa kinni ;)
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ma nägin seda videot paar aastat tagasi juba. Väga muljetavaldav.

Autol siiski on nelivedu. Peale selle, et autot lasti 30mm madalamale ei ole seeria autoga võrreldes suurt midagi muudetud. Loomulikult lisati 6 käiguline manuaal. Auto ehitati valmis 4 kuuga. Sõites rekordilist 7.49 aega olid tippkiirused 309km/h juures. Seda üle 2 tonnise autoga.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1980
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Eks ta rohkem PR mull ole ja imago ehitamine. Tõenäoliselt saaks ka AMG oma veoautost dzhiibi (ML) suht kerge vaevaga piitsutada ümber Nordschelife 8 minutiga kui V8 twin-turbo 800hj peale keerata ja vedrustus vastavaks teha. Käigukasti polekski vaja vahetada :P Aga vana ja uue maailma rikkurid ainult kehitaksid selle uudise peale õlgu ja toksisid golfi edasi.

Ilmselt poleks ka selliselt ümber ehitatud mersu mootorit vaja 48 töötunni tagant rebuild'ida nagu bmw LeMansil ette nähtud.

Seda muidugi bmw juba oskab ehk kuidas oma mudelitele võimalikult palju lehepinda ja kõlakaid välja meelitada. Krt, uue M3-e üle spekuleeritakse juba viimased 3 aastat ja siiani ei tea keegi mis tal reaalselt kapoti all on ja milleks auto võimeline.
primary
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 13.08.2004 14:18 16
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas primary »

Ei hakanud eraldi teemat tegema, aga rumal küsimus tahab küsimist: nimelt, kuidas lülitatakse X5-l aeglustit sisse- välja? Otsisin müügikuulutuste piltidelt nuppu või kangi, aga ei leidnd. Nagu polekski aeglustit.
jaan717
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 18.01.2007 10:18 02

Postitus Postitas jaan717 »

Aga ei olegi- pole lukke pole aeglustit. Nii õelda linnamaastur.
primary
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 13.08.2004 14:18 16
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas primary »

Krt ja mina ikka lootsin, et tegemist on asjaliku massinaga. Ega siis midagi, peab volkswageni leeri üle minema.
Vasta