1. leht 1-st

E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 23.08.2012 23:59 40
Postitas djrayon
Tervist.

Otsin järgmist põmmadi-veed.
Teadjamad äkki oskavad nõu anda mida täpsemalt valida (aastat / mudelit / kW'ga isendeid / odom. näiduga).

Soovid: automaatkast, kliima, park
"Võiks": vihmasensor, (hele)nahk / (hele) veluur (või mis iganes, sest sisu värv ja materjal ei ole olulised. Lihtsalt hetkel on nahk ja suht harjunud), ökonoomne, (Bi)Xenon

Mida rohkem "turvat", seda parem (ASP, ESP, ja mis iganes kolmetähelised).

Remont võiks olla ka taskukohane (st. mida uuem seda kallim (olen nii täheldanud)).

Pole veel otsustanud kas universaal või sedaan (on neil muidu kvaliteedilt / vastupidavuselt / või muult, mingit vahet?)

Kodutöö on näidanud et:
  • 525 on ökonoomsem
  • 220 000+ km läbisõit on turvalisem valik (200 000 kandis tahab tugevamat remonti saada)
  • 530 on tõenäolisem leida parema varustusega
Lisaks tahaks teada, et kas kuidagi on võimalik midagi vaatamas käies näha ka reaalset läbi sõitu ajust (mingi nupu vajutus vms). Üldse mingeid nippe, trikke mida vaadata, jälgida kui vaatamas käia.

Kui palju võtab reaalselt 530 kütust? väga kerge jalg on. Ise küsin, ise vastan( http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... BCtusekulu" onclick="window.open(this.href);return false; )

(Kasutan otsingut ja uurin ka iseseisvalt, kuigi foorumite otsingud on väga kehvad)

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 28.08.2012 13:24 12
Postitas Jaanus_V
djrayon kirjutas:Tervist.

Teadjamad äkki oskavad nõu anda mida täpsemalt valida (aastat / mudelit / kW'ga isendeid / odom. näiduga).

(Bi)Xenon

Remont võiks olla ka taskukohane (st. mida uuem seda kallim (olen nii täheldanud)).

Pole veel otsustanud kas universaal või sedaan (on neil muidu kvaliteedilt / vastupidavuselt / või muult, mingit vahet?)

Kodutöö on näidanud et:
  • 525 on ökonoomsem
  • 220 000+ km läbisõit on turvalisem valik (200 000 kandis tahab tugevamat remonti saada)
  • 530 on tõenäolisem leida parema varustusega
Lisaks tahaks teada, et kas kuidagi on võimalik midagi vaatamas käies näha ka reaalset läbi sõitu ajust (mingi nupu vajutus vms). Üldse mingeid nippe, trikke mida vaadata, jälgida kui vaatamas käia.

(Kasutan otsingut ja uurin ka iseseisvalt, kuigi foorumite otsingud on väga kehvad)

Teadjaks ma ennast ei pea aga räägin ära, mis tean, ehk on midagigi abi.

Täpset läbisõitu otsid? Enamus on keritud nii või naa. Otsi autot, mitte läbisõitu. Aasta võiks olla 2001-2003, KW võiks olla 142, ehk siis uuema mootoriga ( mida tehtigi sel ajavahemikul ).

Bixenoni pole E39l olemas.

Remondil pole vahet, kas 1998 või 2003. Oleneb, kas on M-vedrustus või mitte. Ja sealgi on erinevad ainult amordid ja vedrud.

Vahet pole tõesti, kas universaal või sedaan -maitse asi.

525 ei ole oluliselt ökonoomsem aga minek on oluliselt aeglasem, aga piisav.

Läbisõit ei oma suurt tähtsust, kuna nagu öeldud, siis keritud on neist enamus. Kindlam on muidugi osta Eestist kunagi uuena ostetud autosi ja ainult mõne korra omanikku vahetanud ja esinduses hooldatud. Sealt saad tehtud tööde nimekirja jne.

Midagi sellist sa pardaarvutist vaadata ei saa. Tee autoga väike ring ja kui tundub ok ja ülejäänud asjad sobivad, mine kuhugi ostueelsele ülevaatusele. Iga autoga pole mõtet sinna minna, sellepärast proovigi algul ise. Kui ikka minekut pole ja sillad kolisevad nii, mis hirmus jne, siis pole mõtet.

Kasuta täiendatud otsingut, tavaline otsing ei leia enam midagi. Ei tea, mis ümber tehtud on aga nii ta paraku on.

Lisaks veel, et valida tasuks jah, võimalikult rohke varustusega auto - hiljem lihtsam lahti saada. Eelkõige võiks ta ikkagi enamvähem korras olla. Ära ehmata, kui remondikalkulatsiooniks öeldake sulle paartuhat eurot. Selle saab kiirelt täis, roolilatt + nibinnabin ja see ongi käes.

Kui ise uuesti ostaks, ostaks vast manuaalkastiga 525e. Natuke ökom, üks suur risk automaatkasti näol kadunud ja viimaselajal tunnen ka manuaalist puudust.

Edu valikuga!

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 28.08.2012 13:35 41
Postitas djrayon
Tänud hea vastuse eest.

Hetkel tuli võrdlusesse ka MB oma E220 või E270'ga (W210, Elegance või Avantgarde). Kütusekulu tundub mõõdetavalt väiksem kui 525 või 530, eriti E220-ga võrreldes. Suuruselt on sarnased ja mugavuselt ka. Varustust bõmmadi-vees törts rohkem ja salong näeb välja modernsem.

Parandust tahavad nad mõlemad ja kumbki ei ole tõenäoliselt Opel remondikuludelt.

Hetkel olen siis suhteliselt kahe vahel. BMW või MB
MB: E220 / E270 — Elegance / Avantgarde
BMW: 525 auto / 330xd manu (võiks olla 6 käiguline)

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 28.08.2012 22:00 22
Postitas oja87
isal oli e220 universaal 99a muud ta teha ei saand kui parandada ja kütet võttis sama palju kui minu 3,0d e39.ruumi on mersus kõvasti rohkem kui bemmis ja bemm selle eest palju mugavam ja vaiksem seest.nüüd ostis isa omale 530d universaali ja ütles autod nigut öö ja päev aint sõidurööm.ei pea iga nv kapoti alla olema või muid asju vahetama.aga usun,et eelmine omanik mersul oli si..

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 28.08.2012 22:05 28
Postitas djrayon
Nii ta on. Kõik oleneb eelmisest omanikust ja auto hooldusest. Tegelikult peaks e220 olema ikka suht ökorakett. Vaiksuse kohapealt ei oska miskit öelda. Vana 520i oli küll tasane :P

Mida 330xd endast räägib? On väga jube? 6k manuaal peaks suht öko olema.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 29.08.2012 12:09 38
Postitas Jaanus_V
Öko ökoks aga täismees 3xx tagaistmele ära ei mahu. Vahest tahad 2e sõpra tassida, siis pead ühe kahjuks pagassi panema.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 29.08.2012 12:20 48
Postitas djrayon
Seda olen märganud jah et sinna kuidagi midagi ei mahu. Kas Touringul pole lood selles osas paremad?

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 29.08.2012 18:18 30
Postitas Kunnark
Ega touringul teljevahe suurem pole , sellepärast et ta universaal on :)
Tõesti on taga istuda ebamugav , ise olen ~190 cm pikk ja kui eesistuja end mugavalt sisse seab , siis jalad vastu istet.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 29.08.2012 19:17 21
Postitas Meelis
Jube. Tänaval ringi vaadates olen näinud, et inimesed sõidavad veel väiksemate autodega kui E46.

Mul endale autot ostes oleks suva (kuna ma oma auto tagaistmele olen 5 aasta jooksul vist 2 korda pidanud istuma).
Ja vanasti olid mul üldse E30 kupeed, mis on uuematest 3 seeria masinatest ikka väga palju väiksemad :).

Lihtsalt E39 on normaalse varustusega masinate valik samas hinnaklassis kõvasti parem kui E46.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 12.09.2012 20:47 25
Postitas djrayon
Olen siiski 525 sihikule jäänud. Millist mootorit valida? 105kw võtab nagu rohkem kui törts uuem 120kw.

Mis vahe on steptronicul ja tiptronicul. Üks on 4 ja teine 5 käiku? Kui ainult see siis ilmselt sellepärast võtab ka 120kw natukene vähem.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 13.09.2012 10:25 22
Postitas Jaanus_V
Eks targemad parandavad kui eksin aga tiptronic on audil, bemmil on steptronic. 120kw on ilmselt uuem ja sellepärast ka ökom.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 16.09.2012 21:17 56
Postitas djrayon
Õuele saabus 530d '99

Tänud kõigile kes viitsisid vastata ja aidata!

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 19.10.2012 22:39 43
Postitas hobo
Tervist, BMW klubilised!

Kuna ise vaatan ka väikestviisi e39 530d mudeleid, siis otsustasin, et ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Nimelt tegin täna proovisõitu ühe 2002. aasta 530d-ga, manuaal. Muidu väljast ilus, veermik ei kolisenud ja mootor töötas ühtlaselt. Mis tekitas imestust, oli see, et minekut nagu ei olnud. Mainisin ka müüjale, et ei liigu eriti see auto ja selle peale ütles, et aja pöörded üle kolme tuhande. Ajasin pöörded üle kolme tonni ja alles siis hakkas masin reipamalt liikuma. Kas turbo ei peaks juba varem rakenduma või milles võib probleem olla? Tehaseandmete järgi on autol 410Nm/1750rpm, seega minu loogika kohaselt peaks turbo oluliselt varem järgi tulema. Oskab mõni 530d omanik infot jagada, et millal näiteks tema autol turbo rakendub?

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 19.10.2012 22:42 24
Postitas djrayon
hobo kirjutas:Tervist, BMW klubilised!

Kuna ise vaatan ka väikestviisi e39 530d mudeleid, siis otsustasin, et ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Nimelt tegin täna proovisõitu ühe 2002. aasta 530d-ga, manuaal. Muidu väljast ilus, veermik ei kolisenud ja mootor töötas ühtlaselt. Mis tekitas imestust, oli see, et minekut nagu ei olnud. Mainisin ka müüjale, et ei liigu eriti see auto ja selle peale ütles, et aja pöörded üle kolme tuhande. Ajasin pöörded üle kolme tonni ja alles siis hakkas masin reipamalt liikuma. Kas turbo ei peaks juba varem rakenduma või milles võib probleem olla? Tehaseandmete järgi on autol 410Nm/1750rpm, seega minu loogika kohaselt peaks turbo oluliselt varem järgi tulema. Oskab mõni 530d omanik infot jagada, et millal näiteks tema autol turbo rakendub?
Kusjuures mul sama mure!

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 20.10.2012 00:23 52
Postitas Henri.
Siin oli sama mure:
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... #p14663042" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 20.10.2012 00:40 16
Postitas pancho villa
turbo geomeetria kinnijäämine ka levinud probleem, mul oli ka seesamune, et diiselmootorile ebaiseloomulikult pidi peenestama mineku saavutamiseks

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 20.10.2012 14:57 58
Postitas c4rb0n
hobo kirjutas:Tervist, BMW klubilised!

Kuna ise vaatan ka väikestviisi e39 530d mudeleid, siis otsustasin, et ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Nimelt tegin täna proovisõitu ühe 2002. aasta 530d-ga, manuaal. Muidu väljast ilus, veermik ei kolisenud ja mootor töötas ühtlaselt. Mis tekitas imestust, oli see, et minekut nagu ei olnud. Mainisin ka müüjale, et ei liigu eriti see auto ja selle peale ütles, et aja pöörded üle kolme tuhande. Ajasin pöörded üle kolme tonni ja alles siis hakkas masin reipamalt liikuma. Kas turbo ei peaks juba varem rakenduma või milles võib probleem olla? Tehaseandmete järgi on autol 410Nm/1750rpm, seega minu loogika kohaselt peaks turbo oluliselt varem järgi tulema. Oskab mõni 530d omanik infot jagada, et millal näiteks tema autol turbo rakendub?
Endal 530d 2002a. manuaal. Kuskil internetis leidsin et turbo hakkab tööle peale 2.500 . Esimene mulje oli samuti samasugune nagu sul. Aga ise nüüd kunagi ei osta manuaali koos 3.0+ mootoriga :cool:

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 22.10.2012 19:46 29
Postitas Kristo_K
hobo kirjutas:Tervist, BMW klubilised!

Kuna ise vaatan ka väikestviisi e39 530d mudeleid, siis otsustasin, et ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin. Nimelt tegin täna proovisõitu ühe 2002. aasta 530d-ga, manuaal. Muidu väljast ilus, veermik ei kolisenud ja mootor töötas ühtlaselt. Mis tekitas imestust, oli see, et minekut nagu ei olnud. Mainisin ka müüjale, et ei liigu eriti see auto ja selle peale ütles, et aja pöörded üle kolme tuhande. Ajasin pöörded üle kolme tonni ja alles siis hakkas masin reipamalt liikuma. Kas turbo ei peaks juba varem rakenduma või milles võib probleem olla? Tehaseandmete järgi on autol 410Nm/1750rpm, seega minu loogika kohaselt peaks turbo oluliselt varem järgi tulema. Oskab mõni 530d omanik infot jagada, et millal näiteks tema autol turbo rakendub?
Manuaalkastiga 530d tõmbab juba madalatelt pööretelt nagu vedur, ikka oluliselt parem minek kui automaadil. Ilmselt on kas turbo geomeetria kinni tahmanud või turbo juhtklapp rikkis.

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 23.10.2012 02:16 23
Postitas Jaanus_V
Laske veel chip peale ja läheb nagu auruvedur.. Peale 2te tuhandet läheb siis ikka reipalt juba, mul uus turbo ka samas :)

Re: E39 kas 525d või 530d

Postitatud: 26.12.2012 13:46 13
Postitas l_emps
Mul 525d manuaal kastiga ja liigub päris hästi, turbo tuleb umbes 1500 pealt järgi ja kütusekulu on ka hea. Maanteel viienda käiguga möödasõit läheb ka väga kiiresti, cipitud ei ole. Joonele ei ole pannad aga 135 kw automaadile ilmselt eriti alla ei jää.