BMW e36 2.0 110kw

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
artzik
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13.08.2013 01:04 38
Peamine sõiduk: BMW E34 520i

BMW e36 2.0 110kw

Postitus Postitas artzik »

Plaan soetada endale siis selline masin nagu e36 110kw. Tahaks teada siis mis selle pilli head ja halvad küljed , palju on küttekulu , kuidas vastupidamisega lood on jne. Paljud kindlasti on teist omanud/omab taolist ja ehk oskate nõu anda. :)
Kuulutus siin mille vastu siis huvi : http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1602227" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW e36 2.0 110kw

Postitus Postitas Henri. »

Tõnisel oli selline kupee:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/483459.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Linn/maantee pooleks selline kõrge 8 kuni 10l/100km. Puhtalt linnasõidul pigem 10-11l/100km.
Indrek J
Huviline
Postitusi: 1124
Liitunud: 21.05.2007 09:23 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW e36 2.0 110kw

Postitus Postitas Indrek J »

Senimaani on elu näidanud, et see kaheliitrine võtab ikka pisut liialt kütust / per võimsuse kohta.

Kui kindlasti diislit ei taha julgeksin soovitada 2.5i või siis juba 2.8i (viimase puhul kindlustus kirvem)
BMW fänn
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Re: BMW e36 2.0 110kw

Postitus Postitas Raas »

Võta muude mootoritega, kui 320i.

Oleneb, mis on sinu jaoks auto juures oluline, kas liikumisvõime või kütusekulu. R4 mootorid on tuntavalt ökonoomsemad, kui R6. Samas kui võtad 323i, 325i või 328i, siis tuleb kallimat kindlustust maksta ning ka veidi rohkem kütuse peale kulutada kui 320i. Minu kogemustel tuginedes tõusis keskmine kütusekulu põhimõtteliselt liiter iga kord, kui mootor võimsamaks läks: 1.8i, 2.0i ja 2.8i. Liiter 1.8 ja 2.0 kuluvahel on minu meelest lubamatu. Liiter 2.0 ja 2.8 puhul on mõistetav, sest 2.8 oluliselt nobedam.

320i kahjuks räägib ka väände puudumine. Linnas normaalse sõiduga (mitte pähe andes) on 318i sama hea liikumisega kui 320i, sest mõlemad arendavad sama palju NM kuni 3000 pöördeni. Lisaks sellele on 318i kergem ning väiksema kütusekuluga. Kui 320i ja 318i joonele panna, siis loomulikult on 320i kiirem, aga palju sa linnas ikka pöördeid üle 4000 hoiad, kus 320i on võimekam kui 318i.
320i "+" poolelt nii palju, et R6 hääl on hea ja 10 sekundit sajani on täitsa mõnus :)
Suuremate mootoritega autod vist kallimad, kuid liiguvad paremini ka.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Vasta