1. leht 1-st

E60/61 ostuabi.

Postitatud: 25.02.2014 19:56 25
Postitas sild
Tere kõigile. Plaan soetada siis oma esimene e60/61 bmw 2008.a
Ehk omanikud räägiksid, kuidas antud masin ennast õigustab ja vastu peab.
Millised on aastased remondi / hooldus kulud umbes olnud. (ei räägi kuluosadest mis igal autol tahavad vahetamist.Vaid konkreetsetest riketest. )
Kas eelistada 4 või taga vedu? Ei näe kül vajalikust xd masina järgi aga kui ta kestab muretult ja lisa investeeringuid ei vaja siis miks mitte.
Kuna bmw ja selle omamine ei ole mulle võõras teema siis olen teadlik, et vajab natuke suuremat rahakotti.

Huvitavad mind just 3.0d masinad.
Minu eelmine masin oli E38 730d 135kw. Omasin seda 3 aastat ja aastane läbisõit on mul umbes 30-35 tuhat. Auto õigustas ennast hästi ja osutus sobilikuks minu rahakotile.
kas e60/61 puhul tuleks arvestada kallimate ülalpidamis kuludega kui E38 puhul või jäävad nad umbes samasse kanti. Mootor peaks olema sama mis e38sal. ainult softi erinevusega või ma eksin?

Hetkel on silma jäänud selline isend.

http://www.auto24.ee/used/1650115
Ehk on keegi vaatamas käinud.

Tänud kõigile kes leiavad aega vastata.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 25.02.2014 20:29 53
Postitas publichtml
Vist ikka ei ole päris sama mootor, mis e38-sel. See viidatud auto on nn LCI, st E60/61 al. 03.2007 peaks olema M57TU2D30 mootor. Sellel põlvkonnal sisuliselt sama mootor on 525d ja 530d (softi erinevus ja suuremad pihustid).

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 25.02.2014 20:48 25
Postitas ttsys
VIN kood küsitud? Muu info all "v. heas korras" aga VIN koodi pole.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 27.02.2014 11:46 16
Postitas Jaakk
Kui ainult pealkirjast lähtuda siis enda kogemusest võin öelda, et nüüd kus talvine periood on üle elatud siis esisillas paar konti on väikese lõtkuga, plaan vahetada OEM või Lemföderi vastu, käigukasti õli peab kasutatud autol niiehknaa vahetama, mootori õli/ kõik filtrid samamoodi.
Mingeid tüüpvigu otsesest LCI-l vist ei ole, pigem erinevad need vead mootoritega ehk siis diislitel on EGR-i, DPF-i, pihustite, kollektori lapakate jamad ja neid väga ennustada ei saa- mõni sõidab täiesti veatult, mõni ainult jamab- ise olen tähele pannud, et need vead väljenduvad peamiselt lühikesi otsi tegevate autodega.
X-i puhul on sillajupid veidi kallimad võrreldes RWD autoga.
E61 puhul on tagumiste õhkpatjade vahetamise vajadus peale x aastaid, 2008 masina puhul ilmselt veel pole vaja vahetada.
E61-l on luugi juhtmete hädad, ei tea kas LCI-l on parendatud kuidagi.

Kuna ise kõige eelmainituga kokku puutuda ei tahtnud saigi valitud LCI E60, bensiin, automaat kuna sõidan 5km otsi.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 27.02.2014 19:28 50
Postitas aaabeecee
LCI-l on DPF filtriga ka vähem probleeme. Regen. on kiirem ja kütusekulu väiksem, aga põhiline et toimib edukalt ka linnas vaikselt kulgedes.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 03.03.2014 10:43 21
Postitas S1lv3r
aaabeecee kirjutas:LCI-l on DPF filtriga ka vähem probleeme. Regen. on kiirem ja kütusekulu väiksem, aga põhiline et toimib edukalt ka linnas vaikselt kulgedes.

Toimib ka väga edukalt preLCI´l see põletamine 40km/h linnavahel sõites.(juhul kui muid segavaid faktoreid ei ole, näiteks 3 või enam vigast eelsüüteküünalt, vigane relee, alla 10L kütust või alla 75C mootoritemp)

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 03.03.2014 10:52 52
Postitas sigaelmar
Jep, mul põletab ka linnas 2005 aasta autol.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 05.03.2014 22:25 10
Postitas maasoo3
Vabandan, et teise inimese temasse trügin, aga kuna esimeses postituses olev auto niikuinii maha võetud müügist, siis mõtlesin et ehk ei ole hullu.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1688146" onclick="window.open(this.href);return false;
Keegi selle masina kohta oskab midagi rääkida? Mootori poolest tundub endale kõige mõistlikum. Ainuke asi mis kripeldab on see, et vin koodi järgi vaadates peaks olema professional navi, aga pildilt on näha, et tegelikult tegemist businessiga. Kas see lihtsalt mingi aps või on seal keegi kallal käind?

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 06.03.2014 00:11 41
Postitas publichtml
Al. 2007 näitab ka business navi ekraanil pilti ja on täitsa OK. Sahtel raadio all on ka väga hea mobla jms asjade hoidmiseks. Samas tõesti väga kahtlane, miks kogu kupatus on välja vahetatud.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 06.03.2014 00:56 51
Postitas ttsys
Seal kuulutuses pole navi kohta ridagi ehk pead müüjalt uurima, mis värk sellega. Ilmselt swap tehtud mingil põhjusel.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 17.04.2014 15:30 51
Postitas sild
Auto ostetud ja mitte enam bmw.
Kuna eelnevalt 6 aastat olen omanud ainult bmw märki kandvaid isendeid, sai seekord valitud teine mark.
Annan ka teistele auto tootjatele võimaluse ennast tõestada minu silmis.
See muidugi ei tähenda, et kunagi bmw juurde tagasi ei pöördu. Kuna antud masinad on minu silmis ennast väga eduliselt üleval pidanud.


MInu poolt võib teema lukku panna.
Tänud kõigile vastajatele.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 17.04.2014 16:23 08
Postitas S1lv3r
Räägi siis mis auto valituks sai?

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 20.04.2014 18:43 36
Postitas Kert11
S1lv3r kirjutas:
aaabeecee kirjutas:LCI-l on DPF filtriga ka vähem probleeme. Regen. on kiirem ja kütusekulu väiksem, aga põhiline et toimib edukalt ka linnas vaikselt kulgedes.

Toimib ka väga edukalt preLCI´l see põletamine 40km/h linnavahel sõites.(juhul kui muid segavaid faktoreid ei ole, näiteks 3 või enam vigast eelsüüteküünalt, vigane relee, alla 10L kütust või alla 75C mootoritemp)
Kas eelsüüteküünalde korras/mittekorras olek mõjutab DPF põletust? Suvel soojaga ju teoreetiliselt eelsüüteküünlaid ei rakendata?

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 20.04.2014 18:48 26
Postitas ttsys
Huvitab ainult see asjaolu, kas vealipp mälus on aktiivne või ei ole aktiivne. Millegi kasutus on teisejärguline.

E60/61 ostuabi.

Postitatud: 20.04.2014 23:56 46
Postitas S1lv3r
ttsys kirjutas:Huvitab ainult see asjaolu, kas vealipp mälus on aktiivne või ei ole aktiivne. Millegi kasutus on teisejärguline.
Just nii.

Re: E60/61 ostuabi.

Postitatud: 22.04.2014 16:53 38
Postitas sild
Õnnelikuks valituks sai sedapuhku Skoda Superb. 2010.a
Täitis ära 3 põhi nõuet. Normaalne lisa varustus. Rahuldavad ülalpidamis kulud. ( Eriti kui rääkida kasko hindadest) Ja kolmas oli ruumikus. Nii salongi kui pakiruumi ruumikus.