1. leht 1-st

519MJL E60 545i ostuabi

Postitatud: 31.08.2015 12:09 32
Postitas me90k
Tere,

Kas keegi oskab midagi head/halba selle sõiduki kohta öelda?
Nii konkreetse auto, kui ka üldiselt 545i kohta?

Auto24: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2066249" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 519MJL E60 545i ostuabi

Postitatud: 31.08.2015 13:17 45
Postitas kaspar99
me90k kirjutas:Tere,

Kas keegi oskab midagi head/halba selle sõiduki kohta öelda?
Nii konkreetse auto, kui ka üldiselt 545i kohta?

Auto24: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2066249" onclick="window.open(this.href);return false;
Omasin 8aastat 545. Päris palju vajas remonti.Pidevalt sellised tyytud mõnesaja eurosed asjad. Näiteks esimesel aastal läks 60k kr veermiku alla, millest pool oli roolilatt. Sellise läbisõiduga võib ka valvetronicu remont vajalik olla. Peaks tyypviga olema neil. Hind 2-4k eur.
Kui õigesti mäletan, siis yks tyypviga oli veel mootoris olev jahutusvedeliku toru, mida raske ja kallis vahetada.
Originaalis neil 19" veljed ja 275 lai rehv. Tagumisi vahetasin iga suvi, sest sõi siseääri, kuigi sillad regullitud max "sirgeks".
Minekust saab ilmselt proovisõidul aru. Kyttekulu oli 11l kanti. Eks algul kindlasti rohkem.

Enne ostu soovitan kindlasti mõnes väga pädevas kohas lasta üle vaadata. Näiteks valvetronicu rike avaldus mul ainult külmaga esimese käivituse korral. Spetsialist oskab ilmselt vaadata, kui klapid maxi peale softis keeratud, et seda kompenseerida.

Re: 519MJL E60 545i ostuabi

Postitatud: 31.08.2015 13:50 24
Postitas sigaelmar
Kuulutuses kirjas, et mingi mootoriremont on tehtud, võibolla see toruasi korda tehtud või valvetronic. Mõlemat vist selle raha eest ei saa. VIN koodi järgi oli vist hiljuti omanikku vahetanud. Kui veel arvesse võtta järelmaksu jutt kuulutuses, võib eeldada, et soodsalt mingil põhjusel kätte saadud ja nüüd autoärimeeste käes müügis.

Re: 519MJL E60 545i ostuabi

Postitatud: 31.08.2015 18:53 01
Postitas tmw
Tere,

Oman hetkel taolist. Kaspar tõi väga hästi eelnevalt tüüpvead välja. Väike parandus ainult veljemõõdu osas. Minul on originaal type124 ja 18". Tagasillal 275/35 ja esisillal 245/40. Need peaks ka originaalmõõdud olema. Kindlasti ennem ostu kõik jahutussõlme lekked ja käigukasti töö üle kontrollida. Tihti käigukasti puhul ainult õlivahetusest ei piisa, sest suhteliselt võimas mootor võib ajapikku ka muudele detailidele seal kulumist põhjustada. Muidu on auto fun ja mõnus sõita. Kui oleks jama, siis poleks Kaspar ka 8 aastat sellega kulgenud :). Kuid igaks juhuks pead väheke kopsakamat remondifondi omama äkilisteks kulutusteks. Muidu ei ole seda fun'i ja auto viibib määramatult kaua remondis. Kuid mitte sellepärast, et üleliia laguneb, vaid et remont on V8 puhul kulukam.

Sõidurõõmu

Tõnu

Re: 519MJL E60 545i ostuabi

Postitatud: 01.09.2015 22:42 35
Postitas kaspar
Olen samuti pidanud antud isendit. Minu isiklik hinnang on see, et antud sõiduki "probleemid" kaaluvad üle sõidurõõmu. Minu isiklikul hinnangul on üks premium klassi luksusauto peamisi kriteeriume see, et sellega saab regulaarselt sõita ning ma ei mõtle selle all teekonda töökotta ja tagasi. Pidev vigade esinemine, märgutulede "jõulupuu" armatuuris ei jätnud mulle kordagi premium klassi muljet.

Eks BMW teatud aastatel pani mitmete mudelitega kõvasti puusse ning see on kindlasti üks nendest.

Re: 519MJL E60 545i ostuabi

Postitatud: 02.09.2015 10:37 59
Postitas Paap
Huvitav, et keegi ei ole maininud klapisääretihendeid:
http://www.bmwlogicseven.com/?p=3796" onclick="window.open(this.href);return false;