BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
v8v
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 02.04.2010 16:34 49
Peamine sõiduk: Mercedes G wagen

BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Postitus Postitas v8v »

Tere.plaan osta sellise mootoriga x5.kuidas selline mootor vastupeab.on see hea mootor.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Postitus Postitas sigaelmar »

See vist peaks olema sama õnnetu N62 mootor mida E65 ka kasutab.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Postitus Postitas Henri. »

Kasutaja Eero teemast saad päris head ülevaadet sellise auto omamisest.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Postitus Postitas sigaelmar »

Minu mäletamist mõõda on Eerol vana M62 mootor, mis pole ka küll maailma parim aga oluliselt parem kui N62.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2401
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Postitus Postitas TarmoV12 »

Kui N62 on korras, on tegu väga hea mootoriga, võimas, läheb hästi pöördesse jne.

Küll aga võib esineda tüüpilisi vigu, millede korda tegemine on ajamahukas (palju töötunde=palju raha).

* Klapisääred. Põhjustavad suitsemist ja kõrget õlikulu, pikas perspektiivis riknevad katalüsaatorid. uuendatud varuosad pidid paremad olema ja kaua kestma. Sama probleem kollitab ka N63 mootori algseid versioone.
* Jahutusvedeliku toru / tihend. Ekstreemsetel juhtudel kaob jahutusvedelikku metsikus koguses, originaalis vaja vahetuseks plokikaaned ja otsakaas maha võtta = mootor täitsa laiali. Ameeriklased on odavamaid lahendusi välja mõelnud (veepump maha, silkariga metallhülss sisse ja tehtud), googles palju infot.
* Süütepoolid. Lihtne vahetada, uus maksab 25€.
* Lisaõhu kanalite ummistused, paneb mootoritule põlema lõpuks. googles palju infot.
* mõned asjad veel :D

loe siit edasi (või toksi googlesse "N62 problems"): http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=852056
V8
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW X5 4.4 V8 235kw 2005a.

Postitus Postitas sigaelmar »

Ära ka Valvetronicut unusta ;)
Omadustelt on muidugi kõik bemmi uumead mootorid head kui nad korras on aga ega viimase kümnendi toodangu kohta muud ei loe kui kulukad probleemid. Asi peab ju hull olema kui juba diisleid paremaks peetakse kui bensukaid :mrgreen:
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Vasta