1. leht 1-st

Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 14.12.2015 20:10 41
Postitas Carbonlite
Tere tere!

Olen täitsa uus siin foorumis, ning enne tähtsat otsust oleks vist parem targematega konsulteerida.
Mõtlesin, et vahelduseks peale 3nda Volvo omamist võiks midagi muud proovida. Nimelt hakkas silma üks 1999a 735 - mis piltidelt tundub kena ja sile, sisu ka terve....AGA...väidab, et automaatkast ei tööta. Nimelt, kas kellelgi on kogemust nende kastidega? Mis nad maksavad, kui raske on vahetus, kas annab remontida, kas tihti lagunevad kastid?
Eelkõige pakub see auto huvi, kuna ta oleks vahetusega nõus. Pakkusin talle enda 1997a Volvo V70 diislit, mida ma olen hoidnud prillikivi. Ei tahaks, et uues autos pettuma peaks ning ainult remontima seda.
Teine asi mis veel muret pakub, on hoolduskulud. Kuigi ma proovin ise lihtsamad tööd ära teha (kettad, klotsid, mahlad, õõtsad jne) kardan siiski neid elektroonikaprobleeme ning selle V8 hooldust. Kui tihti peab temaga töökojas käima? Juppide hind mind niiväga ei kõigutagi, kuna neid saan parema hinnaga kui laohinnad isegi.
Miks küsin hoolduste kohta on ikka seepärast, et tudengielu kõrvalt ei ole töölt saadav rahavoog nii suur kui tahaks :) Siiani olen Volvo hooldustega väga ilusti hakkama saanud ning kalleid hoolduseid ei ole olnud.

Sai pikk ja kirju tekst. Loodan, et keegi viitsib läbi lugeda ja veidikenegi nõu anda.
Suur suur aitäh!

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 14.12.2015 23:47 26
Postitas new BMW user
No sõltub mis kastil viga on, üldjoontes nende remont on siiski üsna kallis. Võid Hõbenool OÜ-st päringu küsida, saad ehk remondi hinna selgemaks.

Kindlasti on v8-l juba eos suurem küttekulu kui Sinu v70 diislil. Ja kes teab mis seal veel mureks olla võib. Samas võid käia ka kuskil esinduses (UM) või mõnes muus korralikus töökojas, ka Üv punkt aitab, kus logistavad ja katsuvad selle auto igati läbi....niisama autosi ümber vahetama ma ei tormaks...eriti kui ütled, et V70 prillikivi...
Isegi kui saad neid juppe jms poolmuidu, siis ikkagi korras autot pole mõtet vahetada katkise vastu, mis kohe tegemist nõuab...või suurt investeeringut...

Edu :)

Teavita siis foorumit ka, mis sai/saab :)

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 07:23 49
Postitas Carbonlite
Ja umbkaudselt tean mis need kastiremondid Hõbenooles maksta võivad. Audifoorumist lasi keegi seal kasti sisu remontida - kui õigesti mäletan siis arve oli sinna 1000€ ligi. Sellest ma tahan kindlasti hoiduda, lihtsalt rahalistel põhjustel.
Kütusekulu oleks muidugi kõrgem, kuid samas peaks ka hooldust vähem vajama? (Pihustid, pihustiotsad, turbo, süütenurk, kütusekogus) Aga see kütsikulu mind otseselt ei heidutaks, aastas vuran maha umbes +/- 10k km. selle kilometraasiga väga suurt vahet ei tohiks ju olla.
Logistamas tahaks ka kindlasti käia, kuid nii uut autot peaks ka juba juhtmega uurima? Sellega oleks jälle natuke raskusi, kuna tutvusringkonnast BMW-ga keegi ei tegele.

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 12:06 01
Postitas prelude20
Sirvi siis lugejate autosid ja 7mese rubriiki remondi abis. Igastahes ei ole see vana 7mene mingi igiliikur mida saab ülevalpidada taara raha eest. Ise ei vahetaks.

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 12:08 04
Postitas ozzu
Carbonlite kirjutas:Ja umbkaudselt tean mis need kastiremondid Hõbenooles maksta võivad. Audifoorumist lasi keegi seal kasti sisu remontida - kui õigesti mäletan siis arve oli sinna 1000€ ligi. Sellest ma tahan kindlasti hoiduda, lihtsalt rahalistel põhjustel.
See on umbes sama jutt, et kunagi üks tuttav remontis enda autot, nüüd tean mis autoremont maksab.
E38-l on ilmselt tunduvalt lihtsam osta uus kast ja lasta see alla keerata.
Aga üldiselt tundub suht mõttetu tegevus kui sul endal töökoda pole.
Ilmselt on seal veel 100 asja p*rsses.

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 12:24 24
Postitas Tauri_J
ära vaheta kui su 70 on prillikivi...kahetsed hiljem

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 13:39 15
Postitas new BMW user
Tauri_J kirjutas:ära vaheta kui su 70 on prillikivi...kahetsed hiljem
+1 :)

Mina ka ei vahetaks...pigem sõidaks korras v70 edasi. Ja kui tõesti nii suur soov BMW vastu on, siis võta minu teema lahti ja loe...e39/38 tehnikapoolest üsna sarnased, seega sarnaseid vigu võid Sa ka kohata...
V8-l konkreetselt oli mingi teema nende õlipumba poltidega vms, et kipuvad lahti tulema.
Jahutuse osas ei oska nii täpselt öelda, kui palju seal sarnasust on. Aga R6-l peab korralik jahutus olema :)

Mainin ka veel ära, et enda auto puhul ei ole tegu halva BMW-ga, vaid omanik on pedant. Ja kõik peab ideaalses korras olema :)

St. Käi kohe suurem summa välja, lase kuskil asjatundjate poolt auto üle vaadata-ja osta siis endale korralik masin :) Mis nii palju remontimist ei vaja.

:)

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 17:47 16
Postitas Carbonlite
Tänud nii paljude vastuste eest!
Pigem kaldun ka arvama, et nii kaua kui stabiilselt suuremat sissetulekut pole, sõidan enda igiliikuriga edasi - kuigi pean tõdema jah, et suurem ja luksuslikum oleks muidugi kena :)
Huvipärast veel võtsin omanikuga kontakti, kes muidugi eesti keelt ei rääkinud... siis sain toru otsa ta abikaasa(vist?). Tema enamvähem eesti keelest sain aru: auto 1a nende käes olnud, hooldatud on teda korralikult, rooste puudub, sisu on väga korralik ja pehme, kõik lisad peal töötavad AGA mis peamine - see kast ei pidanudki täitsa kaputt olema vaid lülituvad ainult 4 ja 5 käik ehk auto on tegelikult sõiduvõimeline.

Lihtsalt huvipärast küsiks, kas selle diagnoosi puhul oskab keegi öelda midagi kasti remondi kohta?
Mis võiks maksta töötav kast sellele 735-le ja mis küsitakse kasti vahetuse eest tööraha?

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 20:03 20
Postitas ErkoA
Suvel läks minu 740 diislil ZF 5HP30 kasti remont maksma 836 eurot. Sümptomiks oli ära kadunud tagurpidi käik, lahtivõtmisel selgus, et mingi suur metallrõngas kasti sees oli purunenud. Summas sisaldus kasti remont 400€, 14L õli 289€ ning uued tihendid, filtrid ja simmerlingid 147€. Kasti mahavõtmine ja tagasipanemine maksis ka midagi aga kuna selle töö käigus selgus vajadus teha ka kardaani osas remonditöid siis ma täpselt ei mäleta kuidas tööraha jagunes.

Selles mõttes ülimalt kehv dilemma, kas remontida olemasolevat või võtta "uus" kast. "Uue" puhul sa kunagi ei tea millal järgi annab. Kui autot endale sõitmiseks teed, on olemasoleva kasti remont alati eelistatum aga ka sellega on häda, sest enne kasti alt ära ja lahti võtmist ei tea, kas tasub üldse taastamist või mitte.

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 20:07 26
Postitas Carbonlite
Noh, siis see kastiremondi summa arvatavasti ikka sinna auku mis ma enne mainisin.
Tundub, et see edavam, kenam ja luksuslikum auto pole siiski tudengile mõeldud :)
Otsus tehtud! Sõidan ikka enda diiseltraktor Volvoga edasi.
Aga sellegipoolest, suur suur tänu kõigile kes aitasid ja kaasa mõtlesid.
Panen lingi ka siia räägitavast masinast, sest minumeelest hind hea ning kui endal võimalus nokitseda....
http://www.okidoki.ee/item/4672562/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aitäh veelkord!

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 20:16 19
Postitas ErkoA
Mnjah, ei tasu eeldada et keegi kingitusi tegema hakkab. Heaperemehelikult hooldatud V8 mootoriga E38 eest küsitakse vähemalt ikka 3-4 korda rohkem. Mina küsiks :)

Re: Kas võtta või mitte? BMW E38 735 1999.

Postitatud: 15.12.2015 22:30 13
Postitas new BMW user
Carbonlite kirjutas:Noh, siis see kastiremondi summa arvatavasti ikka sinna auku mis ma enne mainisin.
Tundub, et see edavam, kenam ja luksuslikum auto pole siiski tudengile mõeldud :)
Otsus tehtud! Sõidan ikka enda diiseltraktor Volvoga edasi.
Aga sellegipoolest, suur suur tänu kõigile kes aitasid ja kaasa mõtlesid.
Panen lingi ka siia räägitavast masinast, sest minumeelest hind hea ning kui endal võimalus nokitseda....
http://www.okidoki.ee/item/4672562/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aitäh veelkord!
Vähemalt tegid õige otsuse, 1,6k eest korralikku Bmw-d raske Eesti turult leida, kõigil mingid vead küljes. Korraliku eksemplari eest tuleb siiski rohkem välja käia :)
Ja muidugi üks miinus hakkas kohe pilte vaadates veel mulle silma....luksuslikul e38l võiks ikka el.istmed baasvarustuses olla ;)