BMW 750i E38 OST

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
hendriksild
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 03.09.2016 11:11 31
Telefon: 58536058

BMW 750i E38 OST

Postitus Postitas hendriksild »

Tervist!


Kas suurematel asjatundjatel oleks võimalik rääkida (kasvõi kogemustest) täpsemalt M73 mootori töökindlusest, tüüpvigadest... :?: Kuulnud, et kahe ajuga mootor, mis saanud alguse kahest M20 mootorist. Kuna tahaks osta projekti autoks siis kaalun ka 4.4 Vanost aga kuulnud,et kuna tegemist 32 klapilisega siis V12 24-ne oleks vastupidavam just töökindluselt. Kõik vastused teretulnud.

Plaan oleks osta Suve alguses ja 4500-5000 euro eest. Eestis antud mudelid (750i) müügil 2000 euroga, eeldavasti surnud isendid. :roll:
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 409
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Re: BMW 750i E38 OST

Postitus Postitas paradiisivares »

Teema küll vales kohas natuke, aga eks moded tõstavad ringi hiljem. M73 on üldiselt vägagi pommikindel mootor, omamoodi näitaja on juba seegi, et õige hoolduse korral andvat tehas nende elueaks 1 milj. km. Mootori detailid on kohati muidugi kallimad kui M62 omad....näit veepump u 150 eur, samas ei vaheta neid ka iga päev. Tundlik on ta õhuleketele.....tüüpviga on sisselaske kollektori tihendid, mis vanadusest lekkima hakkavad, sümptomiteks ebaühtlane lonkav mootori tühikäik... maksab 1 selline tihend u. 100 eurikut sebides, UM hind oli vist 180 ja neid tihendeid on 4 tükki. Muud vidinad enamvähem norm hinnaga.....näit klapikambre kaane tihend oli u 30. Oluliselt kallimaks ma 750 pidamist suvalisest teisest e38 st ei nimetaks, pigem on tüütu see, et kogu see kolakas on kapoti alla nii kokku surutud, et iga asja vahetuseks vaja enne 10 asja eest ära lõhkuda. Muud vead on nagu tüüpiline bemari ikka.....lekkiv jahutus, ussitav kere, surevad pixlid jne. Hobiautoks valiksin mina V12, hoopis teise iseloomuga mootor kui V8...... Igasugused legendid, et küünalde vahetuseks vaja mootor maha võtta, sisselaske kollektorit ise ilma spetsiaaltööriistadeta ei saagi maha jne, ongi tegelikult vaid legendid. Eks proovi sõita mõlemaga, nii 740 kui 750.....kumb rohkem meeldib, see osta. Hobiauto puhul ei peaks ju see paarsada euri suurem hoolduskulu aastas eriti määrav olema.
there is no replacement for displacement
hendriksild
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 03.09.2016 11:11 31
Telefon: 58536058

Re: BMW 750i E38 OST

Postitus Postitas hendriksild »

:P Proovitud mõlemaid juba, dünaamika mõlemal 4.4 ja 5.4 igati head, kuid V12 sujuvus on rohkem meelepärasem. Aga kuna antud teema pigem puudutab rohkem tehnilist poolt , siis vaja küsida mujalt :D
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2401
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 750i E38 OST

Postitus Postitas TarmoV12 »

Olen omanud M73 mootoriga kahte autot 7 aasta vältel ja mootoritega mingeid tõsisemaid probleeme ei esinenud, seega vähemalt minul pidasid need mootorid suurepäraselt vastu.
Eks muidugi tuleb BMW-le tüüpiliselt hoida silm peal jahutussüsteemil, need komponendid kipuvad juba kasvõi vanadusest purunema. On kuulda olnud plokikaane tihendite järele andmist 1-2 silindri vahelt, samuti drosselite rikkiminekut, nipet-näpet veel, aga ei midagi erilist, rauaosa peaks neil tugev olema. :)
V8
Vasta