BMW N42 ja N46 mootorid

Nõuanded sõiduki soetamisel
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 409
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas paradiisivares »

M seeria võib küll vananenud olla, aga ta on töökindlam kui N seeria. N seeria tarbib vb 1-2 liitrikest kütust per 100 km vähem, samas seda raha ta ikka tagasi ei teeni mis remondi alla tambid. Isiklik arvamus on, et punktist a punkti b on odavam ja otstarbekam neid "muldvanu" ja töökindlaid masinaid pidada kui uute leludega pidevalt remondis kükitada ja ühistranspordi sõidugraafikut lehitseda.
there is no replacement for displacement
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas ttsys »

Nostalgialembelised teevad kummarduse.
Punktist A punkti B võib muidugi saada erineva toredusega, uhukusega, joovastusega, häbiga, kloppimisega jnejne.
Meenuvad 80ndad, kui tollel ajal 50+ ja pensi peal seltsimehed olid nõus kasvõi kohe ZAZ965A ostma, kui selle saaks uuena osta. Tahes tahtmata unustab vähemalt 1 seltskond, et autod tehakse uue auto ostjatele mitte seltskonnale, kes kombineerib, kuidas pisikese õhukese rahakotiga punktist A-st B-sse saada. ;)
Pilt
Pildil all vasakul:
K: Miks ZAZ965A-l ei ole raadiot?
V: Seetõttu, et seda ei ole võimalik kuulda, kui põlved on kõrvade peal.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas sigaelmar »

Näiteks kogu internet on täis N47 probleemidest, kas sa oled selline vend, kes soovitaks seda eelistada M47 mootorile?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas ttsys »

Ei ole. Pealegi ilmselt mina olingi see, kes siin foorumis oli üle-üldse N47 vilepuhuja. Kahvel oli see juhtum aga seda ei ole põhjendatud kanda bensukatele.
Seda, et N47 kett taha seina pandi ning samal ajal BMW müügistrateegia ämreid kolistas 30000-60000km hooldusvälbaga on/oli midagi, mis oli vaja teha aga nõudis ohvreid. Üksikult kõigele tõlgendamine ei ole ok.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas Jan320 »

Mersul on samuti dislal kett taga ja võibolla volkaril ka sinna kolinud.Lihtsalt ühe õliga on 30 000 palju.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas ttsys »

Nii ongi ja VAG-i taga seinas kettide kombo on kurikuulus ämbrite ämber sõltumata ka välbast.
Pilt
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas Tauri_J »

Mitte ainult kõikidel uutel diislitel vaid ka bensukatel peaks olema ketid mootori taha viidud.

Räägin siis BMW mootoritest.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: BMW N42 ja N46 mootorid

Postitus Postitas Jan320 »

Tauri_J kirjutas:Mitte ainult kõikidel uutel diislitel vaid ka bensukatel peaks olema ketid mootori taha viidud.

Räägin siis BMW mootoritest.
Milline BMW bensukas siis,N20 turbokal peaks küll kett veel ees olema.B mootoril on jah kett juba taga.
Vasta