Tere
Lugesin antud postitust ning mul tekkisid küsimused:
1.
Kuidas on võimalik kahest turbo radiaatorist koduste vahenditega teha ühte?
2. Mis kinnitustest me räägime? Turbo radiaatori alumiiniumosa asub kahe plastikust detaili vahel ning plastik on pressitud alumiinium kõrvadega jahutusosa külge. Mis kinnitused olid katki? alumiiniumist valsi kõrvad?
Väide:
Antud turbo radiaator mis on kujutatud piltidel ei ole CarWayst ostetud! Kuna viibisin ise laupäeval tööl ning ulatasin ise meie vist endisele kliendile antud toote siis tean kindlalt mille andsin! Ilmselgelt on pilt tehtud peale seda kui on meie antud detail on ära vahetatud. Mis põhjusel ei oska ma vastata.Isiklikult minul tekib küsimus kust tuleb selline viha ja soov sellist asja korraldada???
Ja veel küsimus:
Miks ei ole pöördutud Oü CarWay poole kui nähti, et antud toode on katki?
Lisaks vastan ka ära ülejäänud siin kõlanud väited, et asjasse natuke selgust tuua!
Samamoodi Carwayga ebameeldiv kogemus, võtsid hooratast 2-3 nädalat maha ja väideti, et diagnostitud kõik timm. Hooratas läks kasti külge ja lõtkus juba kasti otsas niisama, õnneks võtsid tagasi ja peale seda läksin ostsin tutika. Ega nad vist väga seal tegelikult ei kontrolli emmigi, vaid see on lihtsalt jutt.
Vastus:
Kõik autod läbivad nii elektroonilise kui mehaanilise kontrolli ning ka proovisõidud. Antud autol ei olnud mingit põhjust eeldada, et antud hooratas on defektne seetõttu ilmselgelt ka müügimees ei osanud/jõudnud hooratast kontrollima hakata! Samas ka puudus vajadus selleks kuna diagnosti põhjal ei olnud põhjust arvata detaili defektsuses! T
eile koheselt peale defekti teatamisest öeldi, et jah kui on meie viga siis ostame tagasi ning vajadusel vahetame ise varuosa välja auto küljes. Mis õnnest siinkohal me räägime? Mõistan, et eksisime, kuid tegemist on siiski tehnikaga ja kes teeb sellel juhtub
PS!. hooratast ei panda otse käigukasti külge. Te kinnitasite selle mootori külge ning siis saatsite meile video kuidas hooratas koos mootoriga ringi käib!
Mina nt ei ole carwayga kunagi hästi läinud. Saadetakse alati vale osa. Nt kupee jupp sedaanile jne. Saab kül külgepanna aga sai ei ole õige. Kül on saadetud valepoole veovõll jne.
Olen ka nt helistanud ette ja küsinud kas on jupp olemas ja sõitnud järgi rakverest. Kohapeal kehitavadõlgu ja ütlevad et tegelikult ei ole.
Arveid kirjutavad ka kiiremini valmis kui veenduvad kas neil on midagi müüa sest arve juba makstud ja siis järgminepäev saadavad tagasi ja tuleb vabandusi et defek.
Vastus: Mulle tundub Teie kirjast, et olete meie kuldklient Rakverest, et olete meeletustes kogustes varuosi saanud ja need kõik on olnud defektsed? Jah meenub küll üks vale poole veovõlli saatmise probleem kuid õige veovõll sai ka koheselt välja saadetud uus veovõll ning viga parandatud. Kirjutise teise poole kohta , et vahets juhtub nii, et kuna on mitu müügimeest siis müüakse samal ajal asjad laost maha-juhtub ning, et kaup välja saata tuleb osa demonteerida nt veel kontrollimata autolt ehk ennem auto ära kontrollida ning peale seda vajalik osa demomteerida.
Kas Te oleksite rahul kui saadame välja defektse varuosa või ei ole Te rahul sellega, et tagastasime Teie tasutud summa?
Lisan igaks juhuks, et näiteks Teie helistate. Ütlete, et tulete järgi. Selge tulge järgi. Siis astub sisse keegi härra ja ütleb, et ta tuli järgi sellel varuosale. Me anname selle varuosa ära kuid siis tulete Teie kahe tunni pärast ning ütlete, et tulite sellele varuosale järgi.
Öelge palun kuidas me peaksime vahet tegema sinul, sellel härrasmehel või ükskõik millisel kolmandal isikul?
Enne romulast varuosa ostmist uurige ka uue varuosa hinda. Omal kogemus kus UM-s oli odavam, kui carways.
Vastus: Loomulikult tasub uurida uue varuosa maksumust kuid meie jaoks kahjuks sisaldab suures osas varuosa hind ka selle demonteerimise hinda!
Me ei saa müüa varuosa 5.- kui selle demonteerimiseks kulub nt tund aega. Sellest oleme me ka viimasel ajal klienti teavitanud ning kui klient soovib ja tal on kiirelt vaja siis demonteerime soovitud detaili. Ja samas ei veeda me oma tööaega United motorsi hindu uurides- vabandan!
Ma ostsin carwayst E60le juhipoolsed uksed 2 aastat tagasi.Kuna antud tooni uksi kuskil mujal saada polnud siis pidi sealt võtma kuna värvimisega tegelema ei tahtnud hakata.Jutu järgi olid uksed korralikud, ka hind 280.- tükist ei tundunud nii palju kuna korralikud uksed ikkagi.Kuna ise olin välismaal sai uksed ära broneeritud ja pool rahast neile ülekandega tasutud.Ustele järgi minnes pidin kreepsu saama.Uksed vedelesid kuskil traktori käru peal lageda taeva all.Üksteise vastu laotult.Sell lihtsalt tõmbas uksed sealt välja.Loomulikult oli värvikahjustusi väga palju ja kriimud läbi värvi haljani välja.Kuna mulle need uksed ei sobinud ja nõudsin raha tagasi siis saadeti mind pikalt.Vennike oli seal üldse jube õhku täis.Lõpuks ei olnudki muud, kui pidin ülejäänud raha ka välja käima ja sain omale 280.- tk-ist paljad ukseplekid, kust olid kõik asjad ära korjatud(isegi tihendid).Ning lisaks ustele ülevärv.Rohkem mingeid keredetaile enam nii ei osta ja üritan ka Carwayst eemale hoida.
Vastus: Kindlasti olid uksed välja tõstetud näitamiseks ning ühtegi traktori käru meil ei ole kunagi olnud kuhu uksi peale tõsta!
Kindlasti ennem ostu tegemist näidati Teile uksi, kindlasti keegi Teilt ennem raha välja ei pressinud ning kohe kindlasti ei ole kedagi pikalt saadetud. PS! tihendeid me ustelt maha ei lõika.
Kardan, et ajate midagi segamini või olete siinkohal väga tugevalt liialdanud!
Endalgi olnud häid ja halbu kogemusi.müüsid kunagi e46le katkise starteri,nüüd septembris käisin ka seal mootori põhjakatet toomas ja tungi tõstepunni e60le aga punn oli minu arust e39 oma.nägi välja teistsuguse ja omal kohal püsida ei tahtnud.
Vähemalt põhjakate oli korralik hind ka muidugi vastav 50€ ,tutikas oem oli vist alla 80€
Vastus: starteriga on sellised lood, et täna töötab laitmatult-homme aga mitte või on kelelgil kogemus, et starter annab nö viga.
Lisan siinkohal , et kui meie käest soetatakse varuosa mis on defektne siis vahetame selle oma kuludega meie töökojas välja! või leitakse mingi muu lahendus.
Selleks ongi meil garantii mitte tagastusõigus nagu teistel autolammutustel!
ps: kui Teil on mingeid kartusi või arvamusi siis saab alati kella 10.00-17.30 meie poole pöörduda ja küsimusi esitada!
Võtan seda kui reklaami!
Tänan!
Samuti loodan, et kõik kes teemas oma pahameelt avaldasid said ka väikese selgituse!
Jah loomulikult me eksime, eksimine on inimlik kuid me vastutame oma eksimuste eest ning püüame kindlasti kliendile meelpärase lahenduse leida kui meie poolt see vähegi võimalik on.
Kahjuks mõistmatust ja viha on siin maailmas nii palju, et meie selle eest küll vastutada ei suuda!
Siim
info@bmwlammutus.ee
http://www.carway.ee/
Avatud: E-R 10.00-17.30
L 11.00-14.00
iga kuu viimane laupäev suletud
52 13 002
Lisan igaks juhuks ka vastuse koopia teema algatajale siis lõppu mille kirjutasin juba ülevalpool:
Väide: Antud turbo radiaator mis on kujutatud piltidel
ei ole CarWayst ostetud! Kuna viibisin ise laupäeval tööl ning ulatasin ise meie vist endisele kliendile antud toote siis tean kindlalt mille andsin!
Ilmselgelt on pilt tehtud peale seda kui on meie antud detail on ära vahetatud. Mis põhjusel ei oska ma vastata.Isiklikult minul tekib küsimus kust tuleb selline viha ja soov sellist asja korraldada???