BMW E87

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
E38735
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22.01.2015 21:12 53

BMW E87

Postitus Postitas E38735 »

Tere
Olen siin foorumis suhteliselt uus ning samuti ka BMWdega pole sina peal.
Mida peaks jälgima bensiini-manuaal-116i/118i auto ostul puhul, tüüpvead, mis läbisõidu juures tekivad suuremad väljaminekud jne (veermik, mootorid). Viimased mootori variandid säästlikumad ja mõistlikud.
Endale ei osta, vaid naisele. Kui endale siis jahiks saksast juba 135 ;D.
Muidugi veel säästlikum ning mõistlikum Corolla vaadata, just huvitab palju kulukam see BMW remonti ja palju hooldust tahab.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW E87

Postitus Postitas ttsys »

E87 alias kopikas on ka algusaastate 2004... reeglina enamus kõik veel liikvel, kui Corolla-d on ammu juba toormaterjaliks sulatatud. Selge on see, et sama raha eest saad kindlasti uuema Toyota või mõne muu aasia lontu. E87 hoiab hästi hinda, eriti heas varustuses, mida on järelturul suhteliselt vähe. BMW armastab originaalvaruosi ja kui neid võimaldada siis pikalt ilus ja muretu. Odav ei ole kindlasti, kuigi soetusmaksumus võib sellise mulje jätta, sest järelturg on reeglina ülekaalus selliste osas kuhu on vaja kohe kasvõi 1000-3000€ sisse laduda ning seda ei ole võimalik tuvastada ka kõige põhjalikuma auto müügieelse ülevaatusega.
100 000km juures vajavad sisuliselt kõik mootorid mingit laadi lekete kõrvaldamist. Selles mõttes ei midagi erilist või keerulist, kuigi vaja ikka eristada I ja II põlvkonna mudeleid, kus mootorites olulised erinevused. Kere on tugev. Rooste ei kimbuta. Sillad on tugevad. Kui ise mingi lollusega hakkama ei saa või pole avariiline siis seal ei ole massi tõttu 100 000km ulatuses ka Tallinna tänavaid tarbides sisuliselt midagi remontida. Tõsi on, et E87 on üle maailma naiste lemmikud... suvel sai just tõdetud, et lõuna Prantsusmaa regioonides tänavapildis levinum auto üle-üldse.
E38735
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22.01.2015 21:12 53

Re: BMW E87

Postitus Postitas E38735 »

Eks neid originaal osi tahavad vahetuseks ikka kõik autod tegelt saada, aga jäi arusaamatuks praegu mida sa hirmutad selle "ei ole võimalik tuvastada ka kõige põhjalikuma auto müügieelse ülevaatusega" väitega?
Mis nii teist elu see või bmw elab nii et midagi esmase tutvuse kohaselt ei hakka silma? Ostu puhul kindlasti leiaksin (kas või siit kellegi, Tallinnast) kes paneks korra juhtme sappa autole. Osta ei tasu ikka loomulikult sellise vanusega ka bmw kui (eesti) ajaloost näha et 2007 auto on 2012 saksast eestisse toodud. Üldse kui vähe bensiin-manuaal-vähem kui 10aastat vanu autosi a24.ee-s.
Võrreldes VAG gruppi ja mis iganes teiste auto tootjate osadega pidi bmw ropp kallis remontida olema, just varuosade poolest.
Naiste auto on ta jah aga tea seal Vahemere äärsetes Prantsuse linnades hakasid mul silma ikka rohkem need igasugu kohalikud väiksed punnid.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW E87

Postitus Postitas ttsys »

Milleks kedagi hirmutada? See lihtsalt on nii, et ka kõige kõvem auto spets koos kõige kõvemate töövahenditega ei suuda tuvastada kõiki vigu või vigu, mille remont jääb nimetatud vahemikku. Eriti, kui sõiduk on "müügiks" ette valmistatud. Korduvalt tõdetud ja nähtud. Kindlasti leiad sama sisuga teemasid ka siit foorumist.
E87 oma olemust ka "väike punn" ja piirkondades, kus inimestel majanduslikult eriti hästi läheb on need premium väiksed punnid esiplaanis. VAG säästubrändid kindlasti madalama kuluga ülalpeetavad. BMW osas räägib tema kasuks vastupidavus ehk varuosad kindlasti kõrgema hinnaga aga kobisemata ka kestavad. Lisaks tehase pakkumised vanematele sõidukitele. Tihti on nende kampaaniate käigus orig varuosad veel soodsamad, kui B osad.
E38735
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 22.01.2015 21:12 53

Re: BMW E87

Postitus Postitas E38735 »

ttsys kirjutas:...kuigi vaja ikka eristada I ja II põlvkonna mudeleid, kus mootorites olulised erinevused.
Teema E87, 2004-2013 see esimene 1. seeria üldnimetus E87, mis vahet on E81 E82 E88, miks neil uuematel mudelitele põlvkonna nii palju segadust tekitavaid tähiseid peab olema? Lihtsalt mudeliuuendused? Milline neist siis kõige pommikindlam mootor on?
Alles 2011- teine esimene F20/F21.

Selge see kümne aastase auto ostu puhul võid teha ära nii kodutöö ja uurida mineviku aga põrsas kotis ikka ost. Kas ainult see esimene esimene bmw nii või kõikidel bmwd nii hullus seisus et tuleb koheselt tuhanded alla laduda? Elektroonika? Amordid vedrud, õõtsad, moto tihendid, laagrid, auto on auto....mis nii hullu viga saab olla?
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW E87

Postitus Postitas ttsys »

Kõike saab olla ja ega ikka nii ei ole, et auto on auto. BMW ei ole kindlasti asi, mis primitiivsete lahendustega nagu kasvõi VAG säästukad, eriti veel F seeria. Tehnoloogiate taga on ka keerukad sõlmed ja moodulid. Kiireks tõlgenduseks vast sellest abi:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series_(E87)
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Series
Kasutaja avatar
Kalmistu
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 14.10.2009 21:23 07
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: BMW E87

Postitus Postitas Kalmistu »

Just tegelesin suht põhjalikult ühe E87 116i'ga, millel mootoriks N45B16. Mulle jäi mulje, et tegemist on autoga, mis õlivahetuste suhtes üsna kapriisne on. Näiteks oli 123k sõitnud autol kulunud nukapakud, mis rikkusid nukkvõllid ja tuli tohutu tiksumine mootorisse. Mina vahetasin mootori, netist leidsin ka lahenduse, kus kaaned tuleb saata kuskile firmasse, mis uued pakud teeb ja kui nukad ise terved, neid kasutab.

Eesti ajalooga auto, aga pikk hooldusvälp koos väikese läbisõiduga (õli ei vahetatud iga aasta) oli teinud oma töö - õlivahetused 30k km takka.

Ka tõukurid olid pehmed ja tõenäoliselt vajavad enamikel autodel klapisääretihendid vahetust. Muidugi oleks mõistlik vahetada ka kett ja ketitallad.

Teine tüüpviga, millega kokku puutusin, oli DSC ploki rõhuanduri error. Tähendab ploki vahetust, uus varuosa UMi otsingus 2200€, tegelikkuses siin foorumiski müügil nt 650€ eest ja müüakse ca 800€ eest ka mitmetes kohtades. Mina sain lahenduse Vääna autolammutusest, mis Hollandis remonditud plokke müüvad (hinnaklass ca 250€).

Muidu sõita oli väga lõbus, kuna jagab veermikku suuresti E90ga, aga on kergem, siis käitus teel väga hästi. Müraisolatsioon on ka täiesti hea ja isegi 1,6 liigutas kenasti seda väikest kere. Nt E46'st on tegemist ikka suure sammuga edasi oleva autoga.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW E87

Postitus Postitas ttsys »

Kui N45 siis juba 130kw poole vaadata.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N45" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta