1. leht 1-st

BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 20.11.2017 22:49 25
Postitas Heigu
Keegi oskab miskit öelda või vaatamas käinud ?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2362068

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 21.11.2017 18:03 28
Postitas Raemees
Pole vist mootorit BMW millel ketid ei vaja vahetust... :mrgreen: :shock:
A vaata asja teisest küljest, vähemalt ketid vahetatud. Ilmselt üks kallemaid remonte.

Kui auto meeldib...
Mida põdeda, lase auto kontrollist läbi ja osta ära, ega ette näha mida "veel" katki võib minna niikuinii ei näe :roll:

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 21.11.2017 18:39 01
Postitas Tauri_J
Jutt hea nagu alati, aga kahtlaselt odav :D

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 21.11.2017 22:43 47
Postitas Heigu
BM Autos hooldused tehtud , omanikuga suheldud ja ehk läheb kaubaks ;)

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 22.11.2017 09:01 45
Postitas Hendri
Jutt kuulutuses õige. Hoitud hea järje peal ning ketid vahetatud see aata minu soovitusel. (Selle mootoril ketid mootori tagaotsas, säästad suure kopika, kuna juba tehtud)

Raemees kirjutas:Pole vist mootorit BMW millel ketid ei vaja vahetust...
Täiesti tavaline nähtus ka audidel ning väga paljudel uutel autodel. Kett praegu juba varsti samasugune kuluosa nagu hammasrihm...

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 14.03.2018 09:57 44
Postitas urmlu66
tore auto on nii Soome ja Eesti teedel.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 14.03.2018 14:39 09
Postitas Artur_L
Läks siis kabaks või kus?

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 14.03.2018 18:58 05
Postitas urmlu66
Artur_L kirjutas:Läks siis kabaks või kus?
jah,väga hea valik.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 15.03.2018 13:32 12
Postitas sigaelmar
Hendri kirjutas: Täiesti tavaline nähtus ka audidel ning väga paljudel uutel autodel. Kett praegu juba varsti samasugune kuluosa nagu hammasrihm...
Enamus autotootjatel on täna kettidega probleeme. Need ajad, kus ketiga mootori omanikud muretut elu elasid, on läbi. Ma arvan, et hammasrihmaga auto omanikud on täna isegi õnnelikumad, sest üldiselt rihmavahetus maksab poole vähem kui ketivahetus.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 15.03.2018 21:14 45
Postitas kaspar
Jep ja selletõttu läkski VAG grupp kõikidel oma pisikestel mootoritel (1.2, 1.4 jne) juba ca 5a tagasi rihmülekande peale. Rihmavahetuse intervall 180 000 km bensukatel ja palju muresid on olemata.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 16.03.2018 09:27 23
Postitas RaikoK
Kui korralikke ketimajanduste projekteerimine nii raske on, siis mingu rihmale üle :D

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 16.03.2018 22:28 35
Postitas Supriim
Töökindel asi ei tooda ju. Vabalt võiksid teha töökindlaid asju, aga see ei ole tänapäeval moodne enam.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 17.03.2018 00:06 14
Postitas omega
Mõtetut sitta toodavad, kaotavad kliente nii ju. Inimene näeb millise õnnetuse ostis ja järgmise auto ostab teist marki hoopis. Ilmselt see teine muidugi samasugune garantiiajaks valmistatud sõiduk :D.
Ma sõidan igatahes uhkelt ja kindlameelselt vanakooli autodega edasi, tean et kestab ja teele ei jäta ja liikluses ka stiilsem ja püüab pilke. Sellist uuemat bemmi ei märkagi tänaval üldse.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 17.03.2018 07:09 56
Postitas Tauri_J
Ah et vanema pilliga on väiksem võimalus teele jääda :roll:

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 17.03.2018 17:23 27
Postitas sigaelmar
omega kirjutas:Mõtetut sitta toodavad, kaotavad kliente nii ju. Inimene näeb millise õnnetuse ostis ja järgmise auto ostab teist marki hoopis. Ilmselt see teine muidugi samasugune garantiiajaks valmistatud sõiduk :D.
Ma sõidan igatahes uhkelt ja kindlameelselt vanakooli autodega edasi, tean et kestab ja teele ei jäta ja liikluses ka stiilsem ja püüab pilke. Sellist uuemat bemmi ei märkagi tänaval üldse.
Nad ei kaota kliente. Nende jaoks on tähtis püsida konkurentsis, seega nad peavad suutma pakkuda aina enam sama raha eest. Sellepärast kokkuhoid algabki. Isegi iga auto pealt 1€ kokuhoidu tähendab miljoni auto pealt miljon eurot kokuhoidu. Inimene, kes ostab endale uue BMW, ega ta ei mõtle selle peale kas see auto 10 aasta pärast veel sõidab. Tema sõidab selle "magusa kihi" ära ja siis ostab paari aasta pärast uue BMW. BMW saab oma autod ikka müüdud. Ja vaata kui populaarne on näiteks diisel E60 kasutatuna kuigi paras õnnetusehunnik on. M57 on mitmeid kordi aasta mootoriks valitud... :lol: Fiat on 9 korda Euroopa aasta autoks valitud, pole mina veel kuskilt kuulnud, et keegi neid headeks autodeks peab. :mrgreen:

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 17.03.2018 17:42 07
Postitas martinsl
Need võrdlused on vähe mööda. Võrdled mida, täna vs 10a tagasi?
Kasutatud autot ei osta ju selle järgi, mis veebis või ajakirjas kirjutati sellest siis, kui see auto päris uus oli. Mõni kindlasti ostabki aga mis sa teed..
Sama kehtib selle M57 mootori kohta. Uuena on/oli see midagi muud kui täna ja praegu.
Kui Fiat või mõni teine auto saab auhinna/tiitli siis on see antud autole kui see on uus.
Ja pole ka tänasel päeval see M57 kõige hullem mootor oma klassis ega niisamuti Fiat kõige hullem auto.

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 17.03.2018 19:35 18
Postitas sigaelmar
Igale õigele bemmifännile läheb hinge, kui M57 kohta kriitikat tuleb :) Sa keskendu parem eelnevale jutule, see M57 jutt oli lõppu lihtsalt pandud, et saaks hingelt ära :mrgreen:

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 29.03.2018 23:55 57
Postitas Hiis
Oleks sellel paar lisa veel olnud siis oleksin ise selle liigi võtnud . Läbisõit on ehk nati suur aga see poleks määrav olnud . Ma ei tea mul polnud selle m57 4a jooksul ühtegi jama . Läbi sõit oli ka 329000 juures . :D

Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW

Postitatud: 01.04.2018 17:47 45
Postitas JPriit
sigaelmar kirjutas:Igale õigele bemmifännile läheb hinge, kui M57 kohta kriitikat tuleb :) Sa keskendu parem eelnevale jutule, see M57 jutt oli lõppu lihtsalt pandud, et saaks hingelt ära :mrgreen:
Kirjutan pigem bensiinimootoriusku inimesena. Kuid mis selle M57 puhul siis häirib? Tegemist on ju hea mootoriga. Pöördklapid vast ainukene suurem mure seal minu arvates ja neid ei ole ka 135kw-l ja ehk manuaalidel ka?