Olen foorumis ringi vaadanud ja leidnud, et sellel mootoril on veel ketiprobleem aktuaalne. Ühed räägivad, et peab 200k pealt vahetama, teised varem, mõned hiljem. Nagu aru saan, siis see on tingitud ka auto üldisest korrasolekust ning hooldusajaloost.
Mis sellel mootoril on veel, mida peab kindlasti arvestama? Nõrgad kohad? Turbo? Eelsüüteküünlad? EGR/DPF?
Olen teadlik, et mootori eest tuleb head hoolt kanda ning iga asi võib laguneda, ei otsi ideaalset sõidukit Et kuidas teil kogemuste osas, millega tasuks veel arvestada või fookusesse võtta?
Autol endal? Kuidas faceliftil roolilatiga seisud? Preface'il neid ikka läks küll, Eesti teed on toredad.
E61 520d LCI vead?
Re: E61 520d LCI vead?
Endal 520D LCI , aga mootor veel vanakooli 120kw, et ketiga probleeme pole olnud (290k km läbisõit hetkel) ja mehaanik ka öelnud, et ei tohiks tekkida probleeme, et suht töökindel. 130kw pidi olema 200k km reegel, mida leiad tõenäolisemalt LCI kerel.
Eelsüüteküünlad sain ise kohe vahetatud ja plokk on neil õrn, aasta kestis Beru plokk, aga nüüd lasin vana ploki üle joota ja pidi töökindlam olema, et ehk ei pea vahetama enam aasta pärast .
Roolilati koha pealt ei oska kaasa rääkida, endal toimetab ilusti ja mingeid anomaaliad pole veel märkanud ja loodan, et nii kaua kuni auto enda käes veel ei märka ka. EGR kohta ka väga ei oska muud öelda, kui seda, et mulle öeld remondikohast, et muretsema ei pea, et probleemivaba.
DPF on neil murekohaks, ise lasin vahelt ära võtta, aga kindlalt seda tasub üle vaadata.
Eelsüüteküünlad sain ise kohe vahetatud ja plokk on neil õrn, aasta kestis Beru plokk, aga nüüd lasin vana ploki üle joota ja pidi töökindlam olema, et ehk ei pea vahetama enam aasta pärast .
Roolilati koha pealt ei oska kaasa rääkida, endal toimetab ilusti ja mingeid anomaaliad pole veel märkanud ja loodan, et nii kaua kuni auto enda käes veel ei märka ka. EGR kohta ka väga ei oska muud öelda, kui seda, et mulle öeld remondikohast, et muretsema ei pea, et probleemivaba.
DPF on neil murekohaks, ise lasin vahelt ära võtta, aga kindlalt seda tasub üle vaadata.
Re: E61 520d LCI vead?
DPF-i saab puhastada kui täiesti umbe läheb (maksab umbes 300 eurot). DPF on mul umbe läinud umbes paar kuud peale seda kui termostaatidega probleemid on tekkinud. Endal siis E61 LCI 525 145kw.
Re: E61 520d LCI vead?
Need ei ole selle mootori nõrgad kohad, need võivad ükskõik mis diiselautol probleeme valmistada.JanK kirjutas: Mis sellel mootoril on veel, mida peab kindlasti arvestama? Nõrgad kohad? Turbo? Eelsüüteküünlad? EGR/DPF?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E61 520d LCI vead?
DPF üldiselt ise ei lähe katki kui ülejäänud auto on korras. Üldjuhul saab DPF lihtsalt esimesena peksa kui autol on midagi korrast ära. See on nagu palavik inimesel, ja indikaatoriks et miskit valesti. Umbes DPF on lihtsalt millegi tagajärg. Näiteks termostaadid, pihustitega miskit, elektiline gaasiklapp jne jne. Paljud ei viitsi probleemi allikaga tegeleda ja odavam DPF vahelt välja lüüa.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)