1. leht 1-st

E91

Postitatud: 28.01.2018 13:25 59
Postitas carrating56
Tervist.

Plaan hakata soetama e91. Uuriks et mis mootoriga isendit siin soovitatakse. Niipalju kui foorumis ringi vaadanud olen ja uurinud siis 2.0d on mõttekas eemale hoida? Vaatan kindlasti diisel masinaid. Kindlasti peaks olema ka faclift, ei meeldi need pre-facliftid mulle.
Kuid mis mootoriga isendeid on mõttekas vaadata? 3.0d on mitmeid variante? 145kw ja 180kw?
Mis vahet neil mootoritel on? Mis on head ja vead?
Mida peaks jälgime antud mudeli juures?

A24 on jäänud silma 2 isendit.
1) http://www.auto24.ee/used/2608789" onclick="window.open(this.href);return false;
Ennast häirivad kuidagi need juhi istme küljed, kuidagi ära istutud. LS on kindlasti keritud on minu arvamus.

2) http://www.auto24.ee/used/2747583" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle kohta ei oska midagi otseselt häirivat öelda. Eks ühel masinal ole üks pluss mis on teise miinuseks.

Kuidas nende 3.0d ülalpidamis kulud on? Eks kindlasti oleneb palju sellest kuidas seda eelnevalt hooldatud ja hoitud on aga kas nn tüüpvigu on palju?
Kas see kettide teema on ainult r4 diislite teema?

Ise sõidan hetkel e46 2.0d 110kw. Kui keegi on ka eelnevalt varasemalt e46-e pealt üle läinud e91-le ja viitsib mulle kirjutada ja kogemusi jagada siis on kirjad väga oodatud. Eks olen foorumist midagi lugenud ka :D
Eelarve jääb suht 9k juurde. Kui keegi tahab oma masinat maha müüa ja pole jõudnud kuulutust teha siis võite pakkumise teha.
Kas 9k eest saab üldse mingi korraliku isendi? :roll:

Re: E91

Postitatud: 28.01.2018 17:46 58
Postitas Tauri.
Kõik lci-d on ketiprobleemidega ehk n tähisega mootorid. 2.0d küll kuidagi kehvem pole.

Re: E91

Postitatud: 28.01.2018 18:20 10
Postitas carrating56
180kw-ne on N tähisega?
Peaks olema N57D30?

Re: E91

Postitatud: 28.01.2018 18:55 56
Postitas Tauri.
Just, nagu ise kirjutasid. N on ees mitte M

Re: E91

Postitatud: 28.01.2018 22:02 41
Postitas Juss1
Sinu poolt välja toodud autodest esimesel on M57 e vanema tüübi mootor peal. Samuti on vana infosüsteem ja seejuures ka sellest kõige kehvem variant. Autol on halogeenlambid. Kuulutuses tekitavad küsimusi soojendusega esiklaasi ja start/stop süsteemi olemasolu. Esimest ma ei tea kas E9x'l üldse olemas ongi ja teise nuppu ei paista pildil konsoolis olevat. Aga seda saab müüjalt üle küsida kui vaja.

Teine auto on lisade poolest mõnevõrra parem. Võrreldes esimesega on mootor ja infosüsteem uus. Läbisõit võib tal küll õige olla aga kui hooldusraamatut vaatad siis õlivahetused on tehtud 30 tuhandese välbaga ja seda kuni 280 000 km. Paljusid mootori kulumisest tulenevaid ja kettidega seotud probleeme seostatakse selle pika välbaga. Kindla ostusoovi korral lase teha põhjalik kontroll pädevas asutuses.

Re: E91

Postitatud: 29.01.2018 06:39 22
Postitas carrating56
Kuid mida arvata nelikutest? On tagaveoga võrreldes hooldamine kulukam? Kütte kulu peaks suurem olema?
Näiteks see:
http://www.auto24.ee/used/2750625" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E91

Postitatud: 29.01.2018 08:51 40
Postitas Juss1
Mina olen nelikuga väga rahul sõiduomaduste pärast. Potentsiaalseid kulukohti on muidugi hulga rohkem, aga minu arvates on see seda väärt.

Kütusekulu on mul umbes-täpselt selline nagu seal kuulutuses kirjas.

Et päris kiidulauluks ära ei läheks siis seoses kütusekuluga - need 3-liitrised mootorid lähevad soojaks üsna kaua ja töötemperatuurini jõudmiseni on ka kütusekulu kõrge. Ei soovita kasutuseks, kus igapäevaselt on ainult linnasisene liikumine. Olenemata sõiduajast ei tõuse talvel ainult linnas sõites temperatuur töötemperatuurini, olen seda proovinud nii ja naa pidi. Aga piisab 10 min maanteesõidust ja töötemperatuur on saavutatud.

Re: E91

Postitatud: 29.01.2018 09:07 56
Postitas Kaldvee
Mul on pre-facelift E91 330xd ja tagaveolisega kütusekulu vahe minimaalne. Eks ta nii võtab nagu ise vajutad ikka. Olen Jussiga nõus, et ainult linnasõiduga töösoojaks praktiliselt ei saa ja peale külmkäivitust küttekulu päris korralik kuni soojenemiseni. Hoolduse osas on võimalikke probleemi kohti rohkem, aga see oleneb kuidas eelnevalt kasutatud ja hooldatud. Ma olen 2a ja 5 kuuga läbinud 82k km ning just nelikule omapärastest juppidest olen taastanud ainult esikardaani.

Re: E91

Postitatud: 29.01.2018 10:14 03
Postitas Jan_Ar
Mul on LCI ja vana M57/T2 mootoriga. Samas on süsteemid see juba uued kuigi kitsas ekraan.