1. leht 1-st

F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 19.08.2018 22:19 15
Postitas k3nny
Laual on 2 varianti. Väikese (alla 100k) läbisõiduga auto, millel aga pole lisasid üldse ning teine,
180k kandis läbi sõitnud lisasid täis masin.
135kw diislid mõlemad.

Kalduks selle lisadega masina poole kui on selge, et mootor ja ülejäänud auto ikka veidi veel kestab. Hetkel aga tagasisidet ei suuda nii väga leida. Siit foorumist on jäänud mulje et ketid lähevad ja mootor teeb imelikke hääli ? Missugused need imelikud hääled on? Mõni asutus suudab seda tuvastada ka ? Et kui auto on käinud esinduses hooldustes, võiks eeldada et nende kõrv püüab helid kinni või nad pigem ei tee välja sellest?

Auto on plaanis soetada ikka pikkadeks aastateks vanemate poolt, seega võiks olla parim mugavuse/töökindluse suhe.

Mõlemate autode läbisõidud õiged ning esindustes hooldatud. Ise sõites / mootorit kuulates midagi ei tuvastanud aga ma ei ole ka eriti diislitega kokku puutunud.

Mida keegi kosta oskab?
aastas sõidetakse vb 10k, kui sedagi.

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 19.08.2018 23:39 25
Postitas ttsys
Esiteks kogu see soovide, mõtete ja ootuste kogum on täis vastuolulist infot ehk lühivastus on, et võta üks ja viska teist. Suurim illusioon või otse öeldes absurd on see, et nende kahe osas otsitakse pikkadeks aastateks mugavat ja samal ajal ka töökindlat objekti ning seda max 10k km aastas. Juba lähteandmed on sürr vastavusega ja veel diisel.
Kõik muidugi arusaadav, kust tulevad need valikud. Järelturu kriitilise massi, mille järgi hinnaskaala joonistub moodustavadki just selles mõõdus diislid. Neid on arvuliselt rohkem ja sellel on selgitus ning see selgitus on kenasti see sama teema postitus - raha jätkub ainult sellise jaoks. Seega ei ole vahet kumma valid, sest lödisevad ja värisevad need kõik juba a la 50 000km juurest ning esindus ei arva ega ei hakka midagi selle kohta arvama, sest sisuliselt kõik on sellised ja kui on vaja siis remonditakse. Need autod on 5-ks aastaks finantslepingutega müüdud ja 99% kasutajaid ei huvita see, mis nendega hiljem edasi tehakse. Vaid 1% ostab sellised autod omale uuena 10-ks 20-ks aastaks ehk ka hooldab seda vastavalt nagu kauamängivat. BMW hooldus on minimaalne ja säästlik kõik selle 5 aasta jooksul. Lisandub veel see, mis pärast 5 aastat hakkab toimuma ja on reeglina veel suurem äästamine ja koonerdus, sest selliseid samasuguseid on turg tulvil ja nendest lahti saamiseks on vaja hinda atraktiivsena hoida. Ka ennast tituleerinud premium klassi B varuosade kvaliteet on iga aastaga ühtlustunud kõige odavamate rämpstootjate keskmise joonega ning selles võtmes ei ole need autod üsna peagi võrreldes uue BMW-ga ka enam mugavad sõita.

Tahad nõuannet siis ainus, mida saad teha on valida auto, millel on 100% ehk ainult originaaldetailid ja millel kõik süsteemid on 100% veatud ehk puudub ka veaajalugu. Selles valguses läheb aga üsna kitsaks ja ilmselt sõiduki maksumus liigub teisele eelarveastmele. Uus BMW vaja pigem seega osta ja komplekteerida vastavalt oma soovidele. Kui seda ei tee siis igasugune unistamine on lubatud ja sellel ei ole vähematki pistmist reaalsusega.

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 13:26 03
Postitas Richard S.
Eelmine kommenteerija paneb ikka puhta hullu. See b-osade kartus on lausa naljakas. Ise F30 omanikuna soovitan otsida kindla ajalooga autot ja kindlasti põhjalik kontroll enne ostu teha. Kui mina endale 320d ostma hakkasin, siis tuli välja, et enamus välismaalt toodud autodest olid nii ära retsitud, et lõpuks sattus mulle eesti ajalooga 328 bensukas hoopis :)

Aa ja lisaks seda ka, et kui nii vähe sõidetakse, siis kas on mõtet üldse diislit osta?

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 13:42 16
Postitas ttsys
Kui ma midagi räägin siis enamusele siin sama keelt rääkivale seltskonnale jõuab see alles 4-5 aasta pärast endale silme ette.
Üle-eile paigaldasin 1 premium autole 1 premium B tootja lõppsummutit. Materjal rämps, valmistustäpsus pimedate töökoja toodangu tase ja hind rämpsutootjatest 2 korda kõrgem. Originaaltoode 4 korda kõrgema hinnaga ja nii ongi. Ka nii lihtsat toodet ei taha mainekad brändid enam tagada. Muust, mis veel eriti kriitiline ei ole mõtet mainidagi. Rämps on see, mida toodetakse ja massiliselt külge riputatakse. Mitte midagi ei leia te müügiks ettevalmistatud auto küljest. Kõik koorub hiljem ja siis avanevad ka silmad. Ja nii ongi.

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 15:22 38
Postitas k3nny
Võibolla peaks tõesti bensukat kaaluma. On mõni neist mida kindlasti vältida?

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 15:58 49
Postitas Artur_L
Räägi hinnapiir ka välja, ehk ongi mõttekam juba uue poole piiluda :)

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 18:44 24
Postitas Richard S.
Ise sõidan palju kardetud n20b20 mootoriga 328i-ga. Minu arust suurepärane mootor, ainult hääl on tühikäigul väga kare tänu kõrgsurvepumbale. Kui kett vahetatud, siis ei näe põhjust miks peaks kartma. Muidugi kui rahakott lubab, siis võtaks reas kuuese bensuka, sellega veel ägedam. F30 on muidu üpris mõistlike pidamiskuludega, kasko on päris kallis.

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 19:02 39
Postitas sigaelmar
Tõenäoliselt pole nendest ükski pommikindel. Vali andmete põhjal kõige kiirem või ökonoomsem välja, kumb sulle rohkem meeldib.

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 20.08.2018 22:09 30
Postitas k3nny
Eks siin 16-18k vahele võiks jääda ilmselt.
Polegi bensukaid saada selle raha eest. Üks on auto24's odavalt, aga sel väike ekraan ja ameerikast, ehk siis ei ole mõtet ilmselt kaaludagi pikaajaliseks autoks.

Re: F30 diisel, nõuandeid?

Postitatud: 21.08.2018 08:17 22
Postitas Juss1
Lase siis välismaalt tuua, valik oluliselt suurem. Julgen soovitada http://www.mobile24.ee" onclick="window.open(this.href);return false;, aitavad auto välja valida ja soovi korral kõige muuga ka. Võtmed kätte ja tuld!