mida silmas pidada 325 ostul

Nõuanded sõiduki soetamisel
Suletud
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

mida silmas pidada 325 ostul

Postitus Postitas Alvar_S »

Nüüd siis on käes see aeg kui tuleb oma esimene ratsu osta ja just oleks soov soetada E36 325.
Et sooviks siis teada mida silmas pidada enne ostmist ja mis vead võivad pärast väga kalliks minna ning kui keegi oskab soovitada tartus kohta kus saab auto enne ostu lasta üle vaadata va UM kuna seal tuleb ennem aeg kinni panna jne. :?
Kasutaja avatar
adidas117
Huviline
Postitusi: 215
Liitunud: 05.03.2006 18:05 19
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas adidas117 »

tartus siriuse taga seal mingi autodiagnostika ehk võtab jutule ....
silmas siis mis pidada summuti korrasolekut ... ehk ühesõnaga ei pläriseks ja poleks tagumine pütt roostes (nagu enamustel:() ja siis ehk roostet mis algab päris hästi just uksesisemustest (eriti alumine äär)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Kindlalt kontrolli diffri kinnitused kerel, E36 325 mehed teavad sellest väga hästi rääkida :lol:
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

MairoG kirjutas:Kindlalt kontrolli diffri kinnitused kerel, E36 325 mehed teavad sellest väga hästi rääkida :lol:
Eem kus need diffri kinnitused asuvad tal üldse? :|
A ja kuidas saada teada kas mootor on kohv või on korralik?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

BuFu kirjutas:
MairoG kirjutas:Kindlalt kontrolli diffri kinnitused kerel, E36 325 mehed teavad sellest väga hästi rääkida :lol:
Eem kus need diffri kinnitused asuvad tal üldse? :|
A ja kuidas saada teada kas mootor on kohv või on korralik?
Kontrollid surveid silindreis, tavaliselt peavad olema umbkaudu 10-12 bar
diffri kinnitused asuvad ikka kere ja diffri küljes, tavaliselt nad lahti rebenenud ja siis käib tagaosas hirmus kolin :D, keevitus lahendab selle probleemi. Oleks mul mõni pilt selle kinnitustest, siis ma näitaksin sulle täpsemalt, aga tegelt foorumis sellest pilte küll :D
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Mainiks siis ka, et summuti ei pruugigi väljast roostetada, aga seest on ikkagi tühjaks mädanenud. Nii et minu arust seda vaadata küll pole mõtet, parem lase kõrvadel töötada.
Esimesed uksed, suht õrn teema e36-el , karta on, et ostes ei hakka sa sisepolstreid maha kakkuma, nii et kui ukse alt äär veel tundub OK siis 50% et tegelt ta seda ei ole.
Mootor no seda ei oska nii juhatadagi, tuleb kuulata tühikäiku, ei mingeid lainetusi ega muid anomaaliaid ei tohi olla töökäigus.
Ei tule nagu rohkem pähe, loe ka siin teema alguses olevaid õpetust - kuidas osta autot.
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Lisaks eelpool öeldule veel loksuta poolteljed üle. Võimas auto ja kipuvad pika peale saba andma. B-osana vist enam ei saagi neid kuskilt ja uuena UM'ist ~13.000 oli paar.
Kindlasti jälgi ka hinda. Alla 50k ei tasu üldse 325 vaatama minnagi.
Ega ka ülevalpidada pole just odav lõbu.
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

No tegelt võib teema lukku panna kuna auto juba ostetud. :D
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

BuFu kirjutas:No tegelt võib teema lukku panna kuna auto juba ostetud. :D
ostsid selle sama? :cool:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

325 10-12 bar on poolkõva mootor

peab olema min 12

10,0 staatilist surveastet annab cranking compressioni muidu 13
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Suletud