1. leht 1-st

E30 327i müügis

Postitatud: 21.05.2007 16:49 29
Postitas Taagom

Postitatud: 21.05.2007 17:15 31
Postitas kaspar
Minule isiklikult sellised aretised väga ei meeldi, sisu tundub ka kohati räbal olevat. Kuna see oli ilmselt 320 enne, siis ilmselt on seal taga ka trummelpidurid (= okse).

Veerandmiili aeg näitab aga, et tegemist peaks olema suht nobeda asjaga, seega sõita võib päris lõbus olla. Iseasi kust see veerandmiili aeg võetud on, loodetavasti mitte käekellaga vms

Postitatud: 21.05.2007 17:38 30
Postitas Taagom
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=327

Kui lugeda sellest teemast kasutaja Aare postitust siis ei tohiks see auto kuidagi 160kw olla.

Välimus ei oleks kõige tähtsam selle auto juures, kuigi nokitsemist oleks küllaga.

Postitatud: 21.05.2007 17:43 10
Postitas kaspar
160kw ta jah vaevalt on aga kui see veerandmiili aeg on tõele vastav, siis on tegemist üpriski nobeda asjaga sellegipoolest.

Postitatud: 21.05.2007 17:49 13
Postitas antoshka
veerandmiili aeg on võetud sellel aastal, 28 aprillil haapsalus

Postitatud: 21.05.2007 18:04 50
Postitas Taagom
Mind just huvitaks see, et kui kaua see mootor elus püsiks.

Postitatud: 21.05.2007 18:09 32
Postitas Ingmar

Postitatud: 21.05.2007 18:15 17
Postitas antoshka
Taagom kirjutas:Mind just huvitaks see, et kui kaua see mootor elus püsiks.
Tean seda autot ja mingit probleemi selle mootoriga mina ei näe.
Mingit ülelaadimist ei kasutatakse, kõik on uued ja originaal osad.
Mootori kokku panid teadlikud tegijad. Vastupidavus peab olema sama mis on tavalisel kapitaalselt remonditud M20 mootoril.

Postitatud: 21.05.2007 18:31 05
Postitas Taagom
Võibolla oskaksid öelda, kas selle mootori ülemine osa on pärit 2.5i pealt ?

Postitatud: 21.05.2007 18:38 03
Postitas V2ike_Suur
kaspar kirjutas:Minule isiklikult sellised aretised väga ei meeldi, sisu tundub ka kohati räbal olevat. Kuna see oli ilmselt 320 enne, siis ilmselt on seal taga ka trummelpidurid (= okse).
320i on siiski kuuesilindriline, seega 4x ketaspidurid.

Aga jah, minule jääb arusaamatuks, miks neid igasuguseid aretisi müüakse natuke peale valmimist. Igasugused äsjavalminud 335-d ja 327-d ei tekita erilist usaldust.

Postitatud: 21.05.2007 18:48 44
Postitas antoshka
V2ike_Suur kirjutas:Aga jah, minule jääb arusaamatuks, miks neid igasuguseid aretisi müüakse natuke peale valmimist.
Vastus on lihtne - töö tehtud, huvi kadus, uus projekt käes ...
Taagom kirjutas:Võibolla oskaksid öelda, kas selle mootori ülemine osa on pärit 2.5i pealt ?
Kui õigesti sain aru pea on 2.0 mootorilt , aga võin eksida...

Postitatud: 21.05.2007 21:59 40
Postitas jarmo
V2ike_Suur kirjutas:
kaspar kirjutas:Minule isiklikult sellised aretised väga ei meeldi, sisu tundub ka kohati räbal olevat. Kuna see oli ilmselt 320 enne, siis ilmselt on seal taga ka trummelpidurid (= okse).
320i on siiski kuuesilindriline, seega 4x ketaspidurid.

Aga jah, minule jääb arusaamatuks, miks neid igasuguseid aretisi müüakse natuke peale valmimist. Igasugused äsjavalminud 335-d ja 327-d ei tekita erilist usaldust.
320 on taga trummlid e30 vähemalt

Postitatud: 21.05.2007 22:16 39
Postitas pang
ilma ABS-ta trummlid,ABS-ga kettad alati

Postitatud: 22.05.2007 16:02 39
Postitas MESHUGGAH
Veerandmiili aeg on sellel aastal Haapsalus valja soidetud. Autot plaaniti alguses ringraja soitudeks ehitada. Mootorisse invisteeriti 30000, siis tuli kohe uus proekt, nuud laheb kogu raha sinna, see aga seisab. Kere ja varvitood on 2 aastat tagasi tehtud. Salongi pesu ei teeks halba :D

Postitatud: 22.05.2007 19:22 14
Postitas Taagom
Kui autot plaaniti ringrajaks, kas siis vedrustuse/pidurite juures on ka muudatusi tehtud ? Auto tundub kuidagi ebatavaliselt kõrge.

Postitatud: 23.05.2007 10:49 59
Postitas MESHUGGAH
Kogu raha läks mootorisse :roll: Vedrustuse ja piduritega ei jõudnud midagi teha. Niiet võib öelda et see on võimas toorik.

Postitatud: 24.05.2007 11:34 39
Postitas hanno