E34 530ia V8

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Fork
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 14.02.2006 23:14 10
Asukoht: Tallinn

E34 530ia V8

Postitus Postitas Fork »

On kellelgi informatsiooni antud isendi kohta või on keegi seda vaatamas käinud. Paluks ka infi antud mootori kohta 3.0 V8 160kw. Mida üldse antud kooslusest arvata?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Ette Tänades.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Autot vaatamas käinud küll ei ole, aga kogemused 3.0 V8 mootoriga juba päris pikad. Ise sõitnud juba poolteist aastat sellise mootoriga isendiga ja siiamaani täiesti rahul. Minekut on piisavalt ja kütusekulu ei ole ka nüüd nii tappev. Tallinna linnas tipptunnil sõites tuleb 15-16l/100km kuluks, maantel püsikaga jääb see kulu 8-9l/100km ning ka möödasõidul selle mootoriga autoga hätta ei jää

Aga tüüpvigadest niipalju, et peamiseks probleemiks selle mootoriga autodel on õlipumba poldid, mis kipuvad lahti tulema ja kui see peaks juhtuma siis võib asi väga kurvalt lõppeda.
gymtrainer
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.08.2006 13:46 45
Asukoht: Harjumaa

V8

Postitus Postitas gymtrainer »

See auto on minu sõbra auto ja" kus viga näed laita löö mul hammas välja" korras. Kutt on totaalne autopede ja asi on mucho-bueno korras. Tüüp sai endale ametiauto 24h ja Pereisa Prillikivi jäi garaazi kopitama. Eestis sõitnud aasta ja sigapalju hoolet tehtud ja kuluosasid vahetatud. Ostsime omale ühel ajal 530 V8 Touringud. Enda oma mis piltidel näha must auto sain just müüdud. Usu või mitte selle auto kütusekulu on keskmiselt 40% linn ja 60% mnt. sõit 11,2L
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

Sellel mootoril pole viga jah. Muidugi kui suurem tõmbleja oled, tasuks pigem 540i poole vaadata. See, et pumba poldid on lahti/lõdvad, on suht kindel tundmata ajalooga masina puhul. Mis pole aga midagi drastilist sest niikuinii teed kohe õlivahetuse ja siis see väike karteripõhi lahti ning poldid kinni pole väga suur ettevõtmine (võrreldes tagajärgedega). Sellest õlipumba teemast on palju juttu siin ning E38 foorumis ka.
Vasta