M5 vs 540 manuaal (e39)

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Köster
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.05.2007 07:39 40
Kontakt:

M5 vs 540 manuaal (e39)

Postitus Postitas Köster »

Tere...

Otsingust väga palju abi ei saanud!

Ilmselt põhiküsimus antud teema juures on- Kas ülalpidamis kulud nende isendite puhul on kordades mõõdetavad või ei ole asi siiski nii hull ?
Ei taha väga uskuda seda juttu, et m5 ja 4,4 vahel ei ole kiirusomaduste vahe märgatav.
Eelkõige muidugi tahaks kuulda arvamusi inimestelt kes neid omanud või vähemalt proovinud on.

Mõte on tõsine midagi sellist soetada ja hing muidugi ihkaks m5-te aga kogemused puuduvad selleks, et end idioodiks sõimata ja 540-i kasuks otsustada!!!

Mis küll teha :roll: ?


Köster

PS! Et antud teemaga reaalsuseni jõuda otsib see ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=371027#371027 ) "neiu" enidselt uut ja head kodu ;) !!!
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

M5´e ülalpidamiskulud on suuremad, eriti kui kasutad igapäevasõiduks. õlivahetus oli vist iga 7500km tagant. muidu LSD ja +~100hp peaks ikka juba tuntav olema ikka.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kunagi mõtlesin ka ise selle peale, kui auto valimine käsil oli. Siin väike näide mõnest kuluartiklist, mis ma kirja panin. Rohkem nagu ei viitsinudki.

Kood: Vali kõik

E39 M5
VO kood         nimetus         kogus laos       ühikuhind       ühikuhind + KM
34112282803     BRAKE DISC      0       E        3473.52         4098.75 
34112282556     BRAKE PADS      2       E        2646.88         3123.32 
34212228801     BRAKE DISC      0       E        3097.99         3655.63 
34216761248     BRAKE PADS      29      I        1174.52         1385.93 

E39 540i
VO kood         nimetus         kogus laos       ühikuhind       ühikuhind + KM
34116757746     PID.KETAS       6       E        1639.62         1934.75 
34116761252     PID.KLOTSID     30      I        1589.34         1875.42 
34211164175     BRAKE DISC      0       G        884.18          1043.33 
34216761281     PID.KLOTSID     20      I        896.64          1058.03 
Lisa siia teadmine et näiteks õli, mida kallata tuleb, maksab 350.- liiter jne.
Kui siis joone alla võtta auto kasutusotstarve (minu puhul suuremalt osalt siiski tööle/koju sõidud), siis mina ei suutnud põhjendada seda lisakulu saadava tarbimisväärtusega. Kui ise aga saad M5-te pidevalt autobahnil kasutada või käid rada sõitmas, siis võib ka selline valik olla täiesti põhjendatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Selle eest on fiilingut way rohkem ja hinda hoiab ka M5 paremini.
Õige BMW fanatt võiks ju M5 omamiseni pürgida ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Kui M5 aastaringselt igapäevaautona ei kasuta, siis väga hullusid lisakulusid ei tule.
Pidurikettad+klotsid ja õõtshoovad on vähe kallimad, mõnda juppi on siin-seal rohkem kui neid ei tule igal õlivahetusel vahetada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ryan kirjutas:Selle eest on fiilingut way rohkem ja hinda hoiab ka M5 paremini.
Õige BMW fanatt võiks ju M5 omamiseni pürgida ;)
Jah, vbl 2 autona. Aga peamise liikurina way overkill. Sama hinnaklassiga oleks saanud ka FL-eelse M5-e. 2001 aasta M5-te hinnad olid juba üle 20k.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

BMW m5 ongi ideaalne kompromiss igapäevaauto ja rajaauto vahel.
Kes räägivad, et m5 ei tasu ära, siis pole järelikult ise M5-ga sõitnud.
540i ja m5 on nagu öö ja päev ja kaalukauss langeb tugevalt selle viimase kasuks.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

e36forever kirjutas:540i ja m5 on nagu öö ja päev ja kaalukauss langeb tugevalt selle viimase kasuks.
Ega selles pole ju kahtlustki. Samamoodi on 530 ja 540 nagu öö ja päev. Aga minu otsustamise hetkel tundus mulle, et minu käes jääks M5 väga mittesihipärasesse kasutusse.
Olles veel ära kuulanud arvamuse S62 tehnilise poole pealt olin kindel, et M62 on minu jaoks kindlalt lollikindlam variant.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Veidi jabur võrdlus võibolla aga ise uut autot valides loobusin M5st. E38 740iA vs. E39 M5 . ostsin ikkagi 740iA mugavus võitis. kuigi selle ülalpidamine oli nii ja naa. M5 oleks vast odavam olnud.

Järgmine auto E39 530dA vs E39 M5 . kuna autot kasutan palju millest oli ka tingitud E38 müük siis sai valitud ikkagi 530dA. eks seal oli ka võrdlusmoment manuaalkast vs. automaatkast. viimane jäi peale.

M5 = Äärmiselt huvitav aparaat. just oma käitumise poolest. linnaliikluses saab väga ilusti hakkama. väga sujuv. Samas see jõud oi jah - sõidurõõm. Ja hääl kapoti all ikka koralik kontsert kui gaasi anda.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Henrik88 kirjutas:M5 oleks vast odavam olnud.
Soetada, või pikas perspektiivis pidada?
Viimase suhtes jään küll 740i poolele. Muidugi saab ju ka nii autot pidada et ostad, sõidad ja siis müüd maha - järgmine mees las hooldab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Köster
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.05.2007 07:39 40
Kontakt:

Postitus Postitas Köster »

Täna muidugi oleks raske öelda kas tahaksin neist kumbagi pidada aasta, viis või kümme aastat aga ka see on tõsi, et see auto siiski ei saaks olla selline mis 80% ajast garaašis seisaks (garaaši ju tegelikult ei ole ka hetkel, ainult koht parklas).

Olen siiani just kõrvaltvaatjana aru saanud, et M5 puhul on siiski tegemist autoga mis iseensest on täijesti tarbitav tavaautona ja see just mind tema juures paeluski. (on mõned kogemused 944s2, fullABT Audi TT-ga ja uue Civic TypeR-iga neist olek igapäev tarbitav ehk s2, kuid ka see ei oleks lillepidu. Kõik on ikka meie teede jaoks ulmelised taburetid ja tõesti kannatavad vaid kiiresti sõita)

Lisa aspekt on mudugi veel ka see, et ei ole senini olnud au kumbagi ka proovida.
Omega 3,0 vagun, 330xd vagun
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

vaadates su signatuuri siis eeldan, et sul on ka teine auto (volvo) olemas...nii et üks M5 ei olekski ju väga hull valik ;)
Arno
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 28.02.2004 21:13 09

Postitus Postitas Arno »

Olles ise omanud ühte nendest autodest (540) ja teisega ka päris palju sõitnud( M5), siis alguses ei saanud aru kui istusin M5, et mis siin nii erilist on, nagu E39 ikka ( väike petumine). Paar päeva sõitsin sellega, siis ega eriti enda 540 tagasi ei tahtnud küll istuda ( nagu oleks vanainimese auto). Talvel küll M5 nautida ei saa. Kui ma peaksin nüüd vaatama kas ma ostaksin 540 või M5 siis eelistan M5.
Vasta