1. leht 1-st

E46 316 1.9 77 kW

Postitatud: 19.10.2007 11:30 16
Postitas kajakas1
Tere

Probleem selline, et vaja naisele auto osta. Tahab bemmi. Ise ma bmw mootoritüüpidest midagi ei tea. Mida peaks selle isendi juures eriliselt vaatama, mis on tüüpvead?

Kas 1.9 77kw jääb väga lahjaks, milline on keskmine küttekulu? Mida head, mida halba selle mootori kphta ütlete? Aasta jääks 99-00. Mis oleks norm hind sellise aasta kohta? üle 100k ei tahaks maksta.

Kõik arvamused väga teretulnud. Lugesin läbi ka ostuabi.
näiteks http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 19.10.2007 22:15 09
Postitas ats87
Ega tegelikult otsest kokkupuudet pole, aga arvan, et see mootor jääb jube lahjaks. Parem valik oleks ikka 318 1.9 87kW, edasi läheb paremini ja bensukulu ka sama. Naisele ideaalne masin. Kui ma ei eksi, siis mootor peaks ketiga olema ja mingeid erilisi probleeme küll esineda ei tohiks.

Ahjaa.. LINK

Postitatud: 20.10.2007 04:46 12
Postitas Tarmo
ei ole sellel 1,9 77kw ka häda miskit.
Liigub päris normaalselt ja keskmine bena kulu oli seal 9 kandis.

see siis põhiliselt linnasõitudega.

Postitatud: 20.10.2007 11:10 09
Postitas kajakas1
Tänan sellegi vähese info eest. Paar läbivaadatud auto omanikku väidavad bensukulu keskmiseks 7.5 kanti. küsisin, et kas ikka linnas kah sõidad. 35a vend vastu, et ainult linnas sõidangi :D

Postitatud: 21.10.2007 01:01 46
Postitas hotwing
Müüja ütlusi on muidugi kõige kindlam uskuda küttekulu osas :D Kui müüja väidab tehasekulust oluliselt väiksemaid numbreid, siis pole tavaliselt asi enam tema vaoshoitud sõidustiilis.

Postitatud: 22.10.2007 11:34 13
Postitas kajakas1
Paar isendit üle vaadatud. Paluks teie kommentaare.

Kas on normaalne, et 99 E46 koopaäär on roostes. Üldse on üks külg täis väikeseid roosteplekke. Lõhnab väikese paugu järgi, kus tiib on sirgeks taotud? Mujal roostet ei täheldanud.

!! Salongis mootorituli põleb ja omanik väidab selle olevat seoses karterituulutusega. On see võimalik. Samuti põleb piduriklotsituli? nii mulle väideti (kõige paremal all). Peale paari kiiremat viskas ka kerge jahutusvedeliku haisu ülesse. On see normaalne? Käiguosa, pidurid jne kõik korras.

edit: kus oleks võimalik tartus teeninduses BMW lasta üle vaadata. Olen Tln inimene :)

Postitatud: 22.10.2007 13:50 05
Postitas Aare
kajakas1 kirjutas:Tänan sellegi vähese info eest. Paar läbivaadatud auto omanikku väidavad bensukulu keskmiseks 7.5 kanti. küsisin, et kas ikka linnas kah sõidad. 35a vend vastu, et ainult linnas sõidangi :D
Keskmist 7,5 võid sealt saada juhul, kui ainult maanteel sõidad. Reaalne on ikka 9-10.

Jutt, et 1,9 bensiinimootor 1500+ kilo kaaluva autoga võtab linnas 7,5 on pulli kaka.

Postitatud: 22.10.2007 13:54 09
Postitas Tarmo
kajakas1 kirjutas:Paar isendit üle vaadatud. Paluks teie kommentaare.



!! Salongis mootorituli põleb ja omanik väidab selle olevat seoses karterituulutusega. On see võimalik. Samuti põleb piduriklotsituli? nii mulle väideti (kõige paremal all). Peale paari kiiremat viskas ka kerge jahutusvedeliku haisu ülesse. On see normaalne? Käiguosa, pidurid jne kõik korras.

edit: kus oleks võimalik tartus teeninduses BMW lasta üle vaadata. Olen Tln inimene :)
See kui viskab jahutusvedeliku haisu sisse , siis võib viga olla katkises paisupaagis.
maksab see UM-is mingi 900.-

Tartus on UM- täitsa olemas , kus teha ostueelne ülevaatus.

Postitatud: 22.10.2007 13:58 34
Postitas Aare
Sellise hinnaklassi auto peab ikka olema korras, kui teda päris poolmuidu ei anta. Mingid roosteplekid, põlevad mootori tuled ja tosooli haisud lõhnavad suuremate kulutuste järgi.

Senikaua, kuni on lolle, kes selliseid viimase ausõna peal koos püsivaid kalleid autosid ostavad, leidub ka müüjaid, kes räägivad, et mootorituli põleb küll karterituulutuse pärast ja piduriklotside põlemine on tüüpviga.

1999 aasta auto koopad ei roosteta ja kui roostetavad, siis on mingid külasepad värvinud.

Selliste vigadega autosid võiks osta siis, kui tegemist on 20 000 hinnaklassi masinaga, mida ostadki teadlikult, et seda korda tegema hakata. 100+K hinna autodel pole mingit õigustust mingitele põlevatele tuledele või tosooli lekkimisele.

Postitatud: 22.10.2007 14:01 51
Postitas Tarmo
jahutusvedeliku paak pidi oleme nende 3xx seeria masinate tüüpviga.
Pidi 4-6 aastat kestma ja siis jokk.

Vaata palju neil neid UM-is laos on ja tee sellest omad järeldused.

Postitatud: 22.10.2007 16:53 30
Postitas Aare
Targutusi üle ääre kohe. "Tee omad järeldused". Võtaks natuke rahulikumaks?

Kui sa maili läbi lugeda viitsisid, siis oleks sa ka aru saanud, et mingid 800 kr maksvad ripakil asjad ei ole antud hinnaga autodel aktsepteeritavad. Lihtsalt müüja teeb enne auto enne korda. Ja kui ei tee, siis ignoreerid selliseid lollide püüdjaid. Autosid on saada piisavalt ja pole mingit põhjust osta mingit rääbakat. Kas on mingi tüüpviga või mitte, mind ei huvita.

Ja sellised müüjad eksisteerivad põhjusel, et on piisavalt idioote, kes nende paska ostavad.

Seda enam, et kui mingi ahv on seal viie liitri tosooliga kuu aega ringi lasknud, siis võib varsti oodata ees mootori remont.

Postitatud: 22.10.2007 19:01 56
Postitas Roland325
Täiesti nõus! E46 on minu jaoks ikkagi auto, mida ostes ei ootaks roostes koopaääri, põlevaid hoiatustulukesi, katkiseid jahutusvedeliku paake või mida iganes. Ja kui veel auto hind on 100k ja üle, peaks kindlasti viimasepeal vint olema. Ei ole ju nii vana auto, et on hirmsasti lagunenud ja kümneid omanikke vahetanud.

Postitatud: 22.10.2007 21:14 56
Postitas Tarmo
Aare kirjutas:Targutusi üle ääre kohe. "Tee omad järeldused". Võtaks natuke rahulikumaks?

Kui sa maili läbi lugeda viitsisid, siis oleks sa ka aru saanud, et mingid 800 kr maksvad ripakil asjad ei ole antud hinnaga autodel aktsepteeritavad. Lihtsalt müüja teeb enne auto enne korda. Ja kui ei tee, siis ignoreerid selliseid lollide püüdjaid. Autosid on saada piisavalt ja pole mingit põhjust osta mingit rääbakat. Kas on mingi tüüpviga või mitte, mind ei huvita.

Ja sellised müüjad eksisteerivad põhjusel, et on piisavalt idioote, kes nende paska ostavad.

Seda enam, et kui mingi ahv on seal viie liitri tosooliga kuu aega ringi lasknud, siis võib varsti oodata ees mootori remont.
Sa võiks ise rahulikult võtta.
Ma lihtsalt minisin et see ei ole väga suur kulumaterjal.

Aga loomulikult käiks ka ise suure kaarega sellistest masinatest mööda.

Samas enam ei ole see 100K auto nii uus , et see peaks nagu uus olema.

Postitatud: 22.10.2007 22:42 33
Postitas kajakas1
Täna sai küll väga korralikku isendit nähtud, aga see selleks. Seest oli peaageu nagu uus, mootor tiksus väga ilusti. Oleks muidugi tahtnud kuulda ka külmkäivitust, sest käivitamisel midagi häiris. efekt oli selline nagu tümbaks korraks akul hinge kinni. Ainult kliimat polnud. ja mees väitis jumalakeeli, et 127k on 99 aasta masinal õige läbisõit. Lähme või kohe UM'i ja mehed kinnitavad. Mine võta kinni. 50k siia-sinna on raske kulumise järgi pealtvaadates hinnat. Roostes koopaääri aga enam näha ei taha küll.

Üks küsimus oleks veel, et kas ostueelset ülevaatust tasub tlns ka kuskil mujal kui UM's teha. UM tahab selle eest saada 1300. No 110k masina ostul pole sest ju väga kahju, aga igat relva ei saa selle raha eest lasta ka üle vaadata. Tänud kommenteeerijatele.

Postitatud: 23.10.2007 09:44 29
Postitas Aare
kajakas1 kirjutas:Ainult kliimat polnud. ja mees väitis jumalakeeli, et 127k on 99 aasta masinal õige läbisõit.
You never know - kui vaatasite eilset Võsareporterit.

Well, mul on 2004.a keskpaiku ostetud auto ja läbisõit on 80 000. Läbisõidu tempo on mul tagasihoidlik.

Tundub, et 99 aasta autode harilik spidomeetrile krutitav number ongi seal 120 000 ringis ja 96 aasta autodel 180 000 ringis.

Aga mine sa tea. Igal juhul 120 000ga koopaservad ei roosteta.

Postitatud: 23.10.2007 09:47 16
Postitas Tarmo
See 316, 1,9 motoga mis mina aasta tagasi ostsin , sellel UM-is kontrolliti läbisõit ära ja oli originaal 119000

Samas sõber ostis 2003a A6 millel originaal läbisõit 45000.
Eestist ostetud ja kontrollitud ajalooga.

Postitatud: 23.10.2007 13:42 07
Postitas allanpr
Mul oli aastakese jagu 318 1,9 mootoriga aastast 98
Asi oli siis ilma igasuguse kondi või kliimata ja kulu maanteel oli pealt kuue liitri, linnas oli 8-9 vahel tavaliselt. Mystiliselt öko oli küll.

Meeldis väga et maanteekiirusel ei olnud erilist vahet, kas panid viienda pealt 4ndale et möödasõitu teha, edasimine oli enam vähem sama.

mis aga häiri oli see, et käiguvahetusel käis siuke eluõrn tümp alt läbi. Õlitati siis sellepeale umotorsis mingit siduriga seotud võlli ja asi läks paremaks.

muidugi samalaadne tümp oli 330d ja seal vahetati ära kardaani leevendi vms maksis 1000 eek.

Postitatud: 01.11.2007 11:50 30
Postitas kajakas1
Pilt

öelge palun, mis asi on see ümmargune must kobakas, mis asub vasakul all nurgas. Vaakum? Antud asi teeb külmal käivitusel miskit suht heledat kõrinat. On see normaalne? ühelgi teisel autol pole seda täheldanud. Samas kadus kõrin poole minutiga ära ja mootor ise tuksus väga ilusti.

Postitatud: 06.11.2007 17:02 05
Postitas Cert85
ÄKKI nn bensiiniaurude kogumis anum, need lastakse sealt hiljem silindrisse, et ära põletada need ja olla keskkonna sõbralikum.