1. leht 1-st

E46 320d Tartus

Postitatud: 29.10.2007 11:09 37
Postitas bemari99
Tere!

Pakub huvi antud isend. Kahtlaselt kaua müügis ka juba. Äkki keegi on vaatamas käinud või teab asja kohta rääkida midagi. Pildi pealt paistab igatahes päris hoolitsetud pill olevat.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3ace

:|

Postitatud: 29.10.2007 14:27 31
Postitas dmx
Enamus bemmid kaua müügis, kuna neid krdi palju müügis ja terve eesti ka täis neid, ise müün ka 530d 2002 a juuni kuust saati, kugi pill üli korralik ja oli saksas esinduse auto veel. Soovitan müüaga suhelda ja vaatama minnes asjatundja kaasa või UM diagnosti.

Parimat

Postitatud: 29.10.2007 14:41 34
Postitas Henrik88
DMX saada enda auto kohta infi ,pakub huvi

Postitatud: 29.10.2007 15:11 19
Postitas bemari99
Tänud vastamast :)

Asi lihtsalt selles, et autot vaatama minnes tuleks üsna pikk maa maha sõita. Lihtsalt pakuks hvui kas keegi on käinud vaatamad konkreetset isendit.

Postitatud: 29.10.2007 16:52 39
Postitas Meelis
Ma olen korduvalt tänaval vastu tulemas näinud. Muud moodi ei oska aidata.

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=

Omanik muidu foorumikasutaja ka. Küsi lisaifi otse temalt :)

Postitatud: 07.11.2007 16:12 05
Postitas Märt
...jätkaks üldiselt 320d teemal.

Mind huvitab: Kuidas on müratase salongis ?
Mis selle mootori juures enne ostu kindlast kontrollida tuleks?

Mul pole diisliga eriti kogemusi,seetõttu sellised küsimused.Köidab antud mudeli ökonoomsus.

Postitatud: 08.11.2007 16:40 14
Postitas Ilves
Märt kirjutas:...jätkaks üldiselt 320d teemal.

Mind huvitab: Kuidas on müratase salongis ?
Mis selle mootori juures enne ostu kindlast kontrollida tuleks?

Mul pole diisliga eriti kogemusi,seetõttu sellised küsimused.Köidab antud mudeli ökonoomsus.
Müratase on madal. 2-sel diislil pidid turbod katki minema veelgi tihedamalt kui 3-sel. Samuti võib 2-sel diislil lennata mootorisse sisselaskes olev klapike, mis suhteliselt korralikku kahju võib tekitada.

Võta siis juba 3-ne.

Postitatud: 09.11.2007 09:57 03
Postitas Märt
Ilves kirjutas: Müratase on madal. 2-sel diislil pidid turbod katki minema veelgi tihedamalt kui 3-sel. Samuti võib 2-sel diislil lennata mootorisse sisselaskes olev klapike, mis suhteliselt korralikku kahju võib tekitada.

Võta siis juba 3-ne.
Aitäh, aga kas tegu siis korduvate vigadega. Ja kas seda klapi teemat on kontrollida võimalik. 330 jääb paraku eelarvest välja. 330 on tõest hea(sõidetud sellisega) Aga need 320ned mida proovitud praegu, on ka üllatavalt positiivsed muljed oma omadustelt jätnud.

Postitatud: 09.11.2007 10:04 17
Postitas Mirko
Eks igal autol on omad head ja vead, lase spetsialistidel asi üle vaadata ja kui on korralik, siis miks mitte?

Postitatud: 09.11.2007 10:12 20
Postitas Raivo
Märt kirjutas:
Ilves kirjutas: Müratase on madal. 2-sel diislil pidid turbod katki minema veelgi tihedamalt kui 3-sel. Samuti võib 2-sel diislil lennata mootorisse sisselaskes olev klapike, mis suhteliselt korralikku kahju võib tekitada.

Võta siis juba 3-ne.
Aitäh, aga kas tegu siis korduvate vigadega. Ja kas seda klapi teemat on kontrollida võimalik. 330 jääb paraku eelarvest välja. 330 on tõest hea(sõidetud sellisega) Aga need 320ned mida proovitud praegu, on ka üllatavalt positiivsed muljed oma omadustelt jätnud.
Proovi võimalikult väikese läbisõiduga masin leida, siis on sellise strateegiliste juppide vahetamise tõenäosus hulka väiksem :)

Postitatud: 11.11.2007 11:01 04
Postitas quattro
lihtsam leia korralik pensukas nt.323 vaiksem,erksam jne. ei ole mingi turbo lendamise ohtu ega muid kasutatud diisli hädasi ja ega se kütte kulugi palju rohkem pole kui nüüd peaks veel miski seal lendama siis tuleb vast bensuka pidamine odavam isegi
minu arvamus siis 2,0 disla kohta :D

Postitatud: 11.11.2007 13:30 43
Postitas Märt
quattro kirjutas:lihtsam leia korralik pensukas nt.323 vaiksem,erksam jne. ei ole mingi turbo lendamise ohtu ega muid kasutatud diisli hädasi ja ega se kütte kulugi palju rohkem pole kui nüüd peaks veel miski seal lendama siis tuleb vast bensuka pidamine odavam isegi
minu arvamus siis 2,0 disla kohta :D
Eks ma arvestan sellegi variandiga, aga eelistatud on diislid. Mõningaid juba proovitud ! Üldmulje on hea... kui vaid vastava eksemplari leiaks !


Enne kui ma Tartusse sõidan, küsin üle,et ega keegi seda juba vaatamas pole käinud: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 11.11.2007 17:35 34
Postitas sups
Fortexi meestelt ära ilma UM kontrollis käimata masinat küll osta ...on kogemusi 530 d ga vigu oli nagu sigu...kuigi välimus ja mootor pealtnäha ok

Postitatud: 17.12.2007 13:23 54
Postitas Raivo
Noh Märt, kas ostsid miskit ära?

Kas keegi targem oskab ka öelda, on sellel turbol ka mingi teoreetiline tööiga?
Nt kui valida autot seal 100-150tkm läbisõiduga (hooldusraamatuga jne) on tõenäousus orki lennata juppmaad väiksem?

Postitatud: 17.12.2007 15:37 20
Postitas Mägi
Minumeelest Tartust BMW ostes peaks seda kontrollida laskma Tallinna UMis, sest Tartu ikkagi nii väike koht, et kõik tunnevad kõiki ja ei saa sa sealt Tartu UMist ka asjalikku vastust. Läbielatud teema ja tugevalt orki lennatud, kahjuks. Ühesõnaga ma ei ostaks Tartu raaditurult mitte ühtegi masinat. :evil:

Postitatud: 18.12.2007 10:28 54
Postitas Henrik88
Raivo kirjutas:Noh Märt, kas ostsid miskit ära?

Kas keegi targem oskab ka öelda, on sellel turbol ka mingi teoreetiline tööiga?
Nt kui valida autot seal 100-150tkm läbisõiduga (hooldusraamatuga jne) on tõenäousus orki lennata juppmaad väiksem?
Um isea peab turbo normaalseks tööeaks 200 000 km. Siis peaks välja vahetama. Samas on nad neid ka vahetanud 75 000 km sõitnud autode. Uuritud teema siis kui enda autol laiali läks.
Mis puutub vennapoliitikat siis see on ka tallinnas ja pärnus. kui on tutvuseid seal siis ikka kiidetakse ja palutakse silm kinni veidi pigistada. Ise olen klubilisi ikka aidanud kes on lasknud autosi seal üle vaadata , kuna seal paar tuttavat siis olen spetsiaalselt helistanud vüi läbi käinud et asi ikka kriitilise pilguga üle vaadatakse. Siiamaale peaks kõik rahul olema ostetud autodega.