E39 V8 vs R6

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
E39 pärnu
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 24.12.2007 16:24 43

E39 V8 vs R6

Postitus Postitas E39 pärnu »

Tahaks teada kas mootori hooldus kulud ja remondi kulud on tõesti 2 kordsed suuremad V8-al või jutt vale. Nii et V8 omanikud rääkige suud puhtaks.Plaanis soetada 540i 98 aasta.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Jälle annan sellise habemega soovituse, et vaata foorumis ringi ja kasuta otsingut!

Aga paari sõnaga: Jah, V8 hooldus on kallim. Silindreid rohkem, õli rohkem, küünlaid rohkem. Plus veel oht, et nt 4.4 mootor keerab käigukasti kringliks.

Aga kõik sõltub suuresti konkreetsetest autodest - kui nad on täpselt samas heas korras, siis nagu väga hullu vahet ei ole. Kui aga nt V8 kipub rääbis olema, siis seal on palju rohkem kohtasid kuhu raha matta.
530d
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

4.4 l on veermiku detailid kallimad, aga need on samas hinnas nt diisliga(rattalaagrid, pidurikettad on samad) Mis mootorisse puutub, siis see suht eluaegne, kui vahetad korralikult õli, nii, et ma hoolduse pärast ei muretseks üldse, diislil samas hinnas, aga muretsema paneb küttekulu ja kui vaadata,et aastavahetusest kallineb see veelgi, siis minu soovitus, et osta 142kw diisel, millel on KÕIK lisad ja käi läbi sellisest kohast nagu es-tuuning. V8l on sõidumõnu tublisti, aga see mõnu on jube kallis, saad diisliga pea sama dünaamikat, aga tunduvalt odavamalt jääb ära aint V8 jõhkralt tore mootori hääl ja teadmine, et sul on kapoteall tohutult hobusid.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

diislijoodik kirjutas:
Raivo kirjutas: Plus veel oht, et nt 4.4 mootor keerab käigukasti kringliks.
4-llitrisel on suurem kast kui 3-liitrisel. Kuigi ka 4-liitrise kastil on tüüpvigu, on ta siiski tiba kobedam. Minu tagasihoidlik arvamus.
Kummast kastist nüüd jutt?
Manuaaliga 540-l on E39-l s**tt sidur. Õnneks saab selle küll M5 oma vastu vahetada. Arusaadavalt on see veel kallim, kui 540 oma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

kokkuvõte siis, et v8 on tõesti kallim? kui arvestada, et mõlemad variandid oleksid keskmises seisundis :D eks v8 kulub ka jõudsamalt?
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

v8-l on juba ainult üht mittetöötavat silindrit raske üles leida
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

leho57, vot sellest ma küll aru ei saa, miks peaks V8 jõudsamalt kuluma, minu loogika järgi just aeglasemalt.
Mul on see beebi-V8 olnud kuu üle kolme aasta ja selle aja jooksul olen vahetanud õli (8 liitrit mootoris), küünlaid (a la 80 eek/tk), karteripõhja tihendi (alla 400EEKUMis) ja karterituuutusklapi (UMis 500.-). Lähiajal lähevad ka klapikambrikaane tihendid vahetusse (UMis vist ca 400EEK/tk).
Ongi kogu muusika, mis kapoti alla on läinud.
4liitrisel peaks hinnad enam-vähem või täpselt samad olema.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Inimene ei osta omale V8-t kui tal tekivad kahtlused , et kas jõuab üleval pidada , ja diislivendadele , praegu veel küll , aga kas järgmine aasta ka hõiskate ?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

vabalt
diislit kulub keskmiselt 8 L 17.30 eek L
bensiini kulub 16 L 16 eek L

seega 100 km peale kulub raha
diisli puhul 138,4 eek
bensiini puhul 256 eek
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

diislijoodik kirjutas:Tavaliselt (osakaal suht väike) 4-sel enam manuaali ei ole, seega sry- võrdlesin automaate.
Sa vist ajad E34-ga segamini. E39 540i 6-käigulist on oluliselt lihtsam leida, kui E34-ja (neid toodeti mingi 700 ringis).
Mul omalgi on üks.
Aga kui E34-l oli lisaks 6-sele kastile ka 265 sidur, siis E39-l ratsiti see tagasi 240mm peale ja lisandus veel SAC. Ning on LUK.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

no 16l 100-le on ikka liialdatud kah. Mina saan 12l küll hakkama. Muidugi ei ela ma Tallinnas, kus pead koguaeg linnas kulgema. Ja mul ta veidi lahjem kah (3,5 173kw)
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

kollerimees kirjutas:no 16l 100-le on ikka liialdatud kah. Mina saan 12l küll hakkama. Muidugi ei ela ma Tallinnas, kus pead koguaeg linnas kulgema.
Siin see vahe ongi. Ja Tallinna jaoks ei ole see liialdatud. 16-ga leppis mu 530. Praegune näitab linnas keskmiseks 17. Arvestades, et töömahtu on +1.4 liitrit, pole ju paha.
PS Tallinn-Riia otsa teen ma samas nt 8.5-ga!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ode
Huviline
Postitusi: 490
Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
Peamine sõiduk: BMW 730d
Asukoht: Tallinn-Loo

Postitus Postitas Ode »

Mõned on vist teema ära unustanud???
Selleks oli: E39 V8 vs R6

Jube on vaadata kuidas inimesed lähevad iga sõna peale põlema ja kukuvad ennast õigustama ja seega vahest s*tta suusta välja pritsima.
Küsimus polnud ju selles kes kust kütust ostab, vaid paluti võrrelda V8 ja R6 hoolduskulusi. Üle poolte postitustest on täielik jama, kus pole juttugi R6 ja V8 võrdlusest.

Omast kogemusest oskan öelda, et V8 hooldus on pisut kallim kui R6 oma. Kuid ei nuta selle üle, sest vastasel juhul poleks endale V8't ostnud.
Kütusekulu kohapealt nii palju, mu eelmine auto e39 528 ja praegune e38 730 võtvad täpselt samapalju kütust.
...
Kasutaja avatar
Rando535
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 29.06.2006 18:58 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rando535 »

Kuidas te V8 mootoriga keskmiseks 20 sajale saate? Koguaeg pedaal põhjas??? Ma ise ka kohati suure jalanubriga aga keskmine koguaeg alla 14. Nullin näidikut korra kvartalis
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

üldiselt kui 10-20l küttekulu numbrid üldse ei kõiguta siis põhimõtteliselt oled V8 tüüp : )
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

728

linnas 13
maanteel 7,8

hetkel nagu väga ei kurda, muidugi linnakulu on tingitud ka meeldivast lahtisest lumest.
E34 525 tds - müüdud
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Rando535 kirjutas:Kuidas te V8 mootoriga keskmiseks 20 sajale saate? Koguaeg pedaal põhjas??? Ma ise ka kohati suure jalanubriga aga keskmine koguaeg alla 14. Nullin näidikut korra kvartalis
Jutt ju linnakulust puhtalt, mitte linnakulu+maantee kulu ja 20 sajale pole keegi siin välja hõisanud!

Aga jah, V8 hooldus on kallim!
Kasutaja avatar
Rando535
Huviline
Postitusi: 295
Liitunud: 29.06.2006 18:58 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rando535 »

Ma sõidan 100% linnas. Aga jah, samas sõidan palju õhtuti kui liiklus väiksem.
Vasta