Mis autot soovitaksite?

Nõuanded sõiduki soetamisel
Suletud
Kasutaja avatar
str
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
Peamine sõiduk: Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Mis autot soovitaksite?

Postitus Postitas str »

No nii, uuriks siis veidike maad enne kui auto ostuks läheb.
Plaan osta teine auto, hetkel 325i E36 juba on ja võin ausalt ütelda, et mootorist puudu ei jää ja bensiinikulu norm isegi hetkel kui lambda läbi (läheb järgmine kuu vahetusse), keskmine 10 sajale.
Ühesõnaga E36 kere peal 141 Kw on minu jaoks täiesti piisav.
Rahaliselt võiks hind olla kuskil 125 000 max.
Tähtis on, et auto peaks vastu oma 5-6 aastat nii, et ei peaks pidevalt remontima, varustust võiks ikka ka autol olla, mida uuem seda parem.
Küttekulu võiks ka mõistuse piiridesse jääda, 540i tundub parim siiani mulle.
Valik (mis autod olen ise välja valinud) :
E36 323i/ 328i Universaal, kui üldse
E46 (1.8 - 2.8)
E39 (535/540)
E38 (735-750)
Niipalju ma nüüdseks tean, et E36 ei ole väga kallis auto hooldamise poole pealt ja ei lagune ka väga palju. E46 kohta ei oska miskit öelda kui, et hinnad on kahtlaselt väikesed osadel, järelikult ei saa ka nad olla heas korras ja varustust ka erilist pole odavamatel , E39st ei tea midagi, tuttaval on 540i, tema muidugi räägib, et parim auto üldse, seda tahaks tegelikult ka ise, aga ei tea palju ta laguneb eesti teedel ja kas need kuni 125 000 hinnaga on ka korralikud, et ei peaks kohe veel 25 000 sisse panema?E38 kohta öeldi, et kui maksad liisingut/laenu siis ei tasu võtta kuna ei jõua samal ajal hoolduskulusid/remondikulusid maksta. Loodan, et saite siis aru, hetkel enda valik oleks 540i kui ta palju ei lagune ja selle raha eest saaks korraliku masina, samas tahaks teada mis see bensiinikulu on (rahuliku sõidustiiliga), internetist ja kuulutustest sain teada, et maanteel 9, linnas 14 ja keskmine 12,5.
See nagu siis oleks praegune valik :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Kui sul üks on väike auto, siis teine võiks natu suurem olla mahutavuselt? Touringut pole mõelnud? Mõtle läbi, mida sul selle autoga teha oleks vaja ja mida sa tavaliselt/vahel/harva transpordid. Ma soovitaks 528iT või 530dT. Suuremat ja väiksemat pole sul vast mõtet osta.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
str
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
Peamine sõiduk: Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas str »

Suurem kindlasti jah, Touring sobiks küll, aga pole eriti müügis selliseid mis huvi pakuks. Teha oleks nii palju, et kuna kupee suhteliselt väike seest siis ei taha taha inimesi istuma, E39 sedaan peaks ju nii suur olema, et taga saab ka istuda :), sõitmiseks üldiselt oleks vaja ja vahest suurema rahvamassiga sõita ja pagassi läheb kast mida transpordin siis kogu aeg :), pluss vahest keemia töö juurde. 528iT ja 530D, njah, 528 sedaan on ka ühel tuttaval ja ütles, et lahja, no ei oska sõna võtta kuna pole ise sõitnud ja 530D see 135 Kw mootor pidi olema lahja, E39 ja X5 omanikud nii rääkinud mulle. Touringut põhimõtteliselt tahakski nagu, 540iT oleks parim :).Aitäh soovituse eest!
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

veekaheksa soovitused on asjalikud.
Diisli laidaks maha, neil on enamuses juba magusam osa ära sõidetud ning müüki jõuavad tihtilugu masinad, mis varsti suuremat remonti nõudma hakkavad. Muidugi on kõvasti abiks see, et E39 võimaldab juba läbisõitu lasta kontrollida. V8 mootoritega autodel on nina raske ja meie suht olematutel teedel saab esisild kõva valu- seega on see nõrk koht. Roolilati korrasolekut tasub kontrollida kõikidel nimekirjas olevatel mudelitel.
Kahtlemata on kõige odavam pidada E36te, automaatkastist tasuks hoiduda, tunduvalt töökindlam ja muretum on manuaal. Konkurentsitult paremini kestab ka veermik. Järgneb E46. Miinuseks asjaolu, et auto pole eriti suurem kui vanem suguvend. Seega kui vaja suuremat autot või universaali, siis ma vaataks 523i või 528i manuaali.
Viimati muutis UPS, 17.03.2008 12:21 51, muudetud 1 kord kokku.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Ma julgen öelda, et kui tahad korralikku autot ja veel 5-6 aastat seda omada, siis võiks peale ostu rõõmsalt E39 puhul paarkümmend tuhat krooni remondi alla panna.

528 kohta ei julgeks küll öelda, et oleks tuim - automaatkast ja universaal ei kaota seda erksust ja kiirust kuhugile.


Aga keretüübid on nii erinevad, et sa peaksid ikkagi endale kõige pealt tegema selgeks põhilise auto kasutus valdkonna. Lihtsa näitena toon ära, et E38-ga eriti 29" telerit ei transpordi, E39 Touringuga aga küll :)
Samuti saab edukalt Touringus väikese uinaku teha kusagil reisil olles, sedaanidega aga natuke ebamugavam see. Minu touringusse mahuvad 17" veljed rehvidega ilusti pagasiruumi ära, sedaanidel 2tk raudselt tagaistmete peal. Kui mingeid asjade vedamisi, ka ootamatuid, on palju, siis Touring on väga hea abimees.

E36 ja E39/E46/E38 ülalpidamiskulud on kardinaalselt erinevad.
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

E38 ja E39 hoolduskulud ei tohiks kardinaalselt erineda, kui enam-vähem korras masin on. E39 V8 ning E38-l ei ole roolilatti, roolis on sagedamini läbi rooliotsad, paralleelvarras või pendelhoova puks. Kallim neist on paralleelvarras.
Kasutaja avatar
exlusive
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 09.01.2008 16:22 37
Asukoht: viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas exlusive »

hotwing kirjutas:E38 ja E39 hoolduskulud ei tohiks kardinaalselt erineda, kui enam-vähem korras masin on. E39 V8 ning E38-l ei ole roolilatti, roolis on sagedamini läbi rooliotsad, paralleelvarras või pendelhoova puks. Kallim neist on paralleelvarras.
Selle eest on seal roolikarp mis väga paljudel pekkis on ja see maksab 2 korda samapalju kui latt
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Kasutaja avatar
str
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
Peamine sõiduk: Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas str »

E38 on olnud kaua üks "unistuste" auto, mida tahaks, aga seda vist ikka ei hakka ostma kuna paljudel tuttavatel on ja neil see rahakott vähe suurem, et jõuavad korras hoida, ei hakka ostma E38't mille rondiks sõidan kuna pole raha korras hoida ja arvan, et 100 000 k eest eriti nagu väga korralikku E38't ei saa, E36 saaks jällegilt, E46 nagu ennegi ütlesin on suht. varustusvaene selle raha eest ja mootorid ka tsipa lahjad, võiks olla nagu erksam kui E36 141 KW. Touringut olen samamoodi kaua tahtnud, nii ,et tulebki vist osta Touring ja selleks osutub E39 kuna E36 juba on ja vahepeal oli küll mõte osta E36 Touring, aga kui üks juba on siis tahaks nüüd midagi muud proovida. Eile sai ka ühe 530D omanikuga räägitud ja temagi kinnitas seda juttu, et E39 ei ole väga vastupidav auto, on kui suur rahakott on ja hoiad kogu aeg korras, ei tea ühesõnaga, kui ostuks hakkab minema siis panen paar linki mis huvitab ja äkki siis saate täpsemalt aru mida soovin ja oskate rohkem kommenteerida kas tasub või mitte :).
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Peab mainima, et mul on teema algatajaga sarnane probleem, st vaja mingit igapäeva liikurit aga str on justkui minu mõtteid lugedes otsad kokku tõmmanud. E36 juba on, pealegi Touring on väike, E34 benakad on janused (minu jaoks) diislid läbi sõidetud enamus, E46 võiks vaadata aga jällegi kardan, et pikemas perspektiivis jääb väikeseks. E39 pole enam selline "rauast auto" kui E34- laguneb rohkem, jupid kallimad, motode kohta kehtib sama mis E34 puhul. Seitsmene täiesti välistatud. Seega loodetavasti Baierimaa Jumal ei pahanda kui BMW jääb väikseks hobiks, igapäeva liikuriks aga vaatan 95% tõenäosusega mõne muu margi poole.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

str kirjutas:Suurem kindlasti jah, Touring sobiks küll, aga pole eriti müügis selliseid mis huvi pakuks. Teha oleks nii palju, et kuna kupee suhteliselt väike seest siis ei taha taha inimesi istuma, E39 sedaan peaks ju nii suur olema, et taga saab ka istuda :), sõitmiseks üldiselt oleks vaja ja vahest suurema rahvamassiga sõita ja pagassi läheb kast mida transpordin siis kogu aeg :), pluss vahest keemia töö juurde. 528iT ja 530D, njah, 528 sedaan on ka ühel tuttaval ja ütles, et lahja, no ei oska sõna võtta kuna pole ise sõitnud ja 530D see 135 Kw mootor pidi olema lahja, E39 ja X5 omanikud nii rääkinud mulle. Touringut põhimõtteliselt tahakski nagu, 540iT oleks parim :).Aitäh soovituse eest!
e39 528 ja 530d - lahjad :D :shock: MIDA SA SIIS NENDEGA TEED - PEENESTADA TAHAD :?:
Kussjuures ise liigun 525tds e39 ja 524td e34 ja on koguaeg probleem et kiirus läheb lihtsalt lubatust üle :?
Ja miks ma ei näe ühtki 540i - d linnas et oleks lapatsit vajutand- selline tunne et neil üks varvas pedaalil mida nad vaikselt liigutavad - milleks siis seda ost - sama käib ka 750i kohta.... NAD LIHTSALT KRUIISIVAD - aga milleks selline siis auto :?: aru ma ei saa . Ja tean omast peast et e32- e39- e38 tel on DIFFRID nii lahjad et esimeses kurvis korjad metalli diffri põhjast- ise mitu korda olen jäänud raja äärde (peale head Burnouti)- osta 523i- 525d(525tds) - ja tunne sõidurõõmu vaikselt kruiisides ja inimliku küttekuluga... See siis muidugi minu läbielatud jamade(politsei kõrval vaiksed kiirendused) ja närvikulu(diffrid-kastid-plekid) põhjal- selline järeldus....
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Danil523 kirjutas:
str kirjutas:Suurem kindlasti jah, Touring sobiks küll, aga pole eriti müügis selliseid mis huvi pakuks. Teha oleks nii palju, et kuna kupee suhteliselt väike seest siis ei taha taha inimesi istuma, E39 sedaan peaks ju nii suur olema, et taga saab ka istuda :), sõitmiseks üldiselt oleks vaja ja vahest suurema rahvamassiga sõita ja pagassi läheb kast mida transpordin siis kogu aeg :), pluss vahest keemia töö juurde. 528iT ja 530D, njah, 528 sedaan on ka ühel tuttaval ja ütles, et lahja, no ei oska sõna võtta kuna pole ise sõitnud ja 530D see 135 Kw mootor pidi olema lahja, E39 ja X5 omanikud nii rääkinud mulle. Touringut põhimõtteliselt tahakski nagu, 540iT oleks parim :).Aitäh soovituse eest!
e39 528 ja 530d - lahjad :D :shock: MIDA SA SIIS NENDEGA TEED - PEENESTADA TAHAD :?:
Kussjuures ise liigun 525tds e39 ja 524td e34 ja on koguaeg probleem et kiirus läheb lihtsalt lubatust üle :?
Ja miks ma ei näe ühtki 540i - d linnas et oleks lapatsit vajutand- selline tunne et neil üks varvas pedaalil mida nad vaikselt liigutavad - milleks siis seda ost - sama käib ka 750i kohta.... NAD LIHTSALT KRUIISIVAD - aga milleks selline siis auto :?: aru ma ei saa . Ja tean omast peast et e32- e39- e38 tel on DIFFRID nii lahjad et esimeses kurvis korjad metalli diffri põhjast- ise mitu korda olen jäänud raja äärde (peale head Burnouti)- osta 523i- 525d(525tds) - ja tunne sõidurõõmu vaikselt kruiisides ja inimliku küttekuluga... See siis muidugi minu läbielatud jamade(politsei kõrval vaiksed kiirendused) ja närvikulu(diffrid-kastid-plekid) põhjal- selline järeldus....
7 ser. ongi ju kruiisimise auto (ja seda heas mõttes)..olenemata mis mootor sel aiste vahel. Ja mida suurem mootor seitsmekal peale pandud, seda dünaamilisem see kruiis on. Enivei, seitsmekas mingi kiirenduse auto nüüd küll pole, selle tõestuseks on ka M7 puudumine mudelivalikust :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Mida elu on näidanud E38 kohta? Diffrid lendavad 750 peal tavaliselt, roolikarbid on nagu on, mootorid ise on päris pommikindlad, veermik laguneb harju keskmise kiirusega, kütet võtavad rahuldavalt. Remondimees/diagnostik võiks olla sul juba mõni tuttav(kui ei ole veel, küll siis saab tuttavaks :P), midagi ülimat ulmet ei ole.
3ne on väike ökosportlane
5ne on selline tugev keskmine
7ne on üle keskmise mugav paat
Mootorivalikuga saad neile veel lisatooni anda :D Nii lihtne ongi.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

veermikud peavad e36,e46 paremini,sest on lihtsama ehituse ja kergema kaaluga.Kui eesmärgiks on autole vähem raha kulutada,kuid siiski Bmw juurde jääda siis 3-ne.Kui hindad mugavust enam ja ei karda remondile raha kulutada,siis e38-e39.Ise omanud erinevaid mudeleid nii bens kui diisel ja remondi vajadus on olnud väikseim just 3-stel
Kasutaja avatar
str
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
Peamine sõiduk: Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas str »

Paluks mitte minust valesti aru saada, asi nüüd nii ka ju pole, et panen selle 100k magama auto peale ja käin peedistamas päevast päeva, ma ei hakka siin oma otsuseid õigustama, aga eks siis pean oma valiku tegema.Oleks lihtsalt väga tore kui gaasipedaali vajutades läheb ostetav auto kiiremini teisest autost maanteel mööda kui praegune. Aitäh kõigile kes AITASID vähekenegi selgeks mulle teha 3,5,7 seeria häid ja halbu külgi. Teeks nii, et teemat paluks mitte lukku panna ja maha mitte võtta, et kui on raha käes siis panen lingid ja siis oleks konkreetne auto mida teistel kommenteerida.
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
Suletud