1. leht 1-st

Vana viies seeria - sõita hea, pidada kulukas (E34)

Postitatud: 27.06.2008 00:02 56
Postitas Kalev
http://www.autoleht.ee/node/1319

Võibolla keegi leiab iva.

Mulle meelids see lause: Kui on aga soovi endal näpud õliseks teha, siis on vana viiene hea valik, sest E34 lausa üllatab teinekord remontijasõbralikkusega. Enam remontija sõbralikumat autot ei teagi kohe;)

Postitatud: 27.06.2008 08:57 23
Postitas Mürk
Igati nõus!
Sõita on mugav ja edasiminek hea aga kui lagunema hakkab siis kraabi juuksed peast välja :D

Postitatud: 27.06.2008 19:00 29
Postitas Meelis
Lisaks on valikus diislid – varasem 2,4 ja hilisemad 2,5liitrised jõuallikad. Enamiku jaoks taandub E34 puhul valik siiski kas 110 kW (150 hj) või 141 kW (192 hj) kaheliitrisele mootorile. Neid pakutakse ottomootoritest kaugelt enam ning praeguste diislikütuse hindade juures näevad vanal diislil mõtet vähesed.
Mina selliseid kaheliitriseid diisleid küll ei tea.

Postitatud: 27.06.2008 19:22 02
Postitas Danil523
Seal lehekülhel liikudes oli huvitaval kohal e34- natuke imelik aga ok. Kuid millegipärast puudus seal jutt MB124 kohta ja ka teised Mb- ei tea miks neid pole?

Postitatud: 28.06.2008 15:08 49
Postitas toivoku
Ma ei ütleks ,et kuluklas aga vbla olen harjunud hooldama ja tegema neid asju niitihti vms, vbla miskit vanemad mitsubishit ei peaks nii tihti remontima :P

Postitatud: 28.06.2008 15:14 18
Postitas darklight
see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem :P

Postitatud: 29.06.2008 01:34 45
Postitas priitv8
Mind jälle häiris lause, et V8 mootorid on janused. Kod. Pipar, loo autor, vist isegi kordas seda väidet rohkem kui korra.
Täiesti küündimatu väide. Pangu sinna kõrvale sama ajajärgu sama töömahuga mootoreid ja võrrelgu siis kulusid. M60 on üks ökonoomsemaid. Kui see janususe väide põhineb aga võrdlusel 1.2-liitrise mootoriga, ei sobi see autoajakirja.

Postitatud: 29.06.2008 02:11 42
Postitas jarmo
V8 pole nii janune midagi näiteks minu 3.0 V8 keskmine kütusekulu on 11 uskuge või mitte

Postitatud: 29.06.2008 11:27 16
Postitas veekaheksa
darklight kirjutas:see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem :P
Ma väidan, et E28 on 4.62m pikk, E34 seevastu 4.72m pikk(sedaan 525i mõlemad). Teinekord kontrolli, kui midagi väidad :P

E39 on 4.78m ja E60 4.84m.

Ja M60ga sõidan ma pidevalt linnas, sealt ka keskmine kiirus 40km/h ja kulu 13.4 keskmisena. Pole öko, a päris rüüpaja kah mitte.

Postitatud: 29.06.2008 12:43 18
Postitas KnX
Huvitav, miks M30 isegi mainimist ei väärinud?

Postitatud: 29.06.2008 13:47 21
Postitas kaspar
Kui päris aus olla siis m60 on isegi ebareaalselt öko. Minu 4.0 linnas vägagi hoogsa sõiduga on ca 15-16. Automaadiga oleks kulu ilmselt natuke suurem.

Eelmine A8 4.2q sarnase sõiduga oli üle 20l sajale rahulikult.

Postitatud: 30.06.2008 14:50 22
Postitas qpi
kaspar kirjutas:Kui päris aus olla siis m60 on isegi ebareaalselt öko. Minu 4.0 linnas vägagi hoogsa sõiduga on ca 15-16. Automaadiga oleks kulu ilmselt natuke suurem.

Eelmine A8 4.2q sarnase sõiduga oli üle 20l sajale rahulikult.
Ära unusta, et A8 on nelivedu.

Postitatud: 30.06.2008 16:00 11
Postitas darklight
veekaheksa kirjutas:
darklight kirjutas:see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem :P
Ma väidan, et E28 on 4.62m pikk, E34 seevastu 4.72m pikk(sedaan 525i mõlemad). Teinekord kontrolli, kui midagi väidad :P
kontrollisin, nähtavasti sinuga erinevatest allikatest lihtsalt. Ise üle pole mõõtnud :roll: mitmed allikad netis igaljuhul väidavad et e28 on 4801 mm ja e34 4719 mm, äkki seal on seda imelikkude stangedega usa varianti mõeldud siis või ei tea millest nii suur erinevus :roll:

Postitatud: 30.06.2008 19:00 59
Postitas veekaheksa
Vabalt võib olla erinevus just nendes stangedes.
Pilt

Postitatud: 04.07.2008 13:00 24
Postitas Goodyear
Ka mind on õnnistatud e34-ga, 2,5 TDS. igast otsast laguneb. Esisild on ikka täielik peavalu ja kõrgsurve pumbast ei räägigi, iga kahe kuu tagant saan pumba kallal nokitseda ja muud teemad sinna juurde, tagumised pidurid ka nadid nendel..ülevaatuselt saab läbi aga ei ole see, mis võiks olla. Teinekord võtab ikka pisara silma, odavam on kodus puhata kui autoga tööl käia ja raha teenida :D ma keevitan muidugi ca 1000 km nädalas läbi ka. tegemist on puhtalt asvaldi pilliga, seal on see masin laitmatu, väga hea juhitavusega ka suurel kiirusel ja mõnusalt vaikne. Aga kui juba kuskilt lagunema hakkab .. oi oi.. õnneks juppe saab ja ei ole väga kallid, samas vahetus intensiivsus on kõrge :P

Postitatud: 05.07.2008 01:21 01
Postitas Tarmo
Mina vaidleks viimasele kodanikule vastu.

Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.

Postitatud: 05.07.2008 09:57 21
Postitas darklight
a la 20a vana auto puhul, ei saa vist lihtsalt enam üldistusi teha, kas töökindel või mitte, sõltub juba iga isendi seisukorrast eraldi :P ma oleks võinud esimese 10k km-ga 50k raha ka panna kui kuskilt võtta oleks olnud :D

Postitatud: 05.07.2008 10:06 34
Postitas Veljo_V
Tarmo kirjutas:Mina vaidleks viimasele kodanikule vastu.

Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.
Krt Tarmo sul kül vedas minul pole ühelegi e34-le alla 10 k kuus läinud ja läbisõit on kuskil kõigil olnud umbes 3000-4000 kuus!

Postitatud: 05.07.2008 11:59 20
Postitas Tarmo
See oli see vana hea 524td ;) :D

Postitatud: 05.07.2008 12:49 59
Postitas TanelE34
Oma E34 M5 (mille esisilla jupid on samad mis tavalisel E34) vahetasin 2006 kevadel kõik õõtsad, stabika otsad, 2007 kevadel veel paralleelvarras, rooliotsad ja siiani kõik kenasti vastu pidanud, ei mingit kolinat vms :roll:

Postitatud: 05.07.2008 19:57 23
Postitas Ardo S
Ei saa ka nagu oma M5 yle kurta. K6ik, mis vahetatud, on vastu pidanud. Auto on muidugi viimase 3a jooksul ca 25k km aint s6itnud ka. :) Sinna sisse l2heb yks OMC ja Sauga EBK Cup ka.