1. leht 2-st

E60 525i Tallinnas (USA-st toodud)

Postitatud: 08.07.2008 14:49 44
Postitas iiv6l
Ehk siis emotsioon valdas meeled ning lõi järjekordselt põlved nõrgaks. Kui see korralikuks osutub siis jäävad E65 plaanid küll ära. Nõrkus lihtsalt selle valge värvi järgi...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: 08.07.2008 14:58 10
Postitas MartenL
137 kw? Mis mootor see on.

Postitatud: 08.07.2008 15:13 56
Postitas Rain.
MartenL kirjutas:137 kw? Mis mootor see on.
ilmselt müüja näpukas, peaks vast 141kW olema.

Muidu auto jah igati viiskas selle valge värvi ja m-paketiga. Kindlasti käi UM-i 24 punkti testis sellega ära, kuna minu jaoks tundub see hind kuidagi odav.

Postitatud: 08.07.2008 15:56 50
Postitas iiv6l
Selline küsimus veel, et kas M-paketiga ei peaks lagi must olema? UM test tuleb sellega kindlasti läbida ja ilmselt 72p oma.

Postitatud: 08.07.2008 16:07 37
Postitas Alfonze
Super masin, nende ära hooratud e65 kõrval täielik maasikas:-)
Valge on megailus ja eriti m-aerodynamic pakiga.
Lagi pole asjaga seotud kui pole võetud peale stangede muud, kui on võetud täislaks, siis oleks sportrool, istmed, uksepakud jne.
Muidu on igati mega, ainult istmed on need kõigetavalisemad ja suht viletsa suppordiga, aga noh, muid lisasi on vähemalt kuhjaga.
Ja hinnast rääkides, odav on sellepärast, et usas ongi autod odavad, võrdluseks E60 forumsis mingi vend ostis tutika 08a M5 omale 86k taala eest, praegune taala kurss on alla 10 ja seal oli ka lisasi sees:-) Vaata näiteks hinda soomes, 2,7m eeku :-O
Kw võib olla vale sellepärast et on olemas bhp ja PS, seega erinevus tundub et ongi sealt konvertimisel lihtsalt. Samas võib ka olla, et kui kaliforniast vms siis seal heitgaasidele karmimad normid ja äkki ongi kohitsetud.

Ahjaa ja avariide ajaloo kohta äkki carfax aitab.

Postitatud: 08.07.2008 16:21 18
Postitas iiv6l
Alfonze kirjutas:Super masin, nende ära hooratud e65 kõrval täielik maasikas:-)
Valge on megailus ja eriti m-aerodynamic pakiga.
Lagi pole asjaga seotud kui pole võetud peale stangede muud, kui on võetud täislaks, siis oleks sportrool, istmed, uksepakud jne.
Muidu on igati mega, ainult istmed on need kõigetavalisemad ja suht viletsa suppordiga, aga noh, muid lisasi on vähemalt kuhjaga.
Ja hinnast rääkides, odav on sellepärast, et usas ongi autod odavad, võrdluseks E60 forumsis mingi vend ostis tutika 08a M5 omale 86k taala eest, praegune taala kurss on alla 10 ja seal oli ka lisasi sees:-) Vaata näiteks hinda soomes, 2,7m eeku :-O
Kw võib olla vale sellepärast et on olemas bhp ja PS, seega erinevus tundub et ongi sealt konvertimisel lihtsalt. Samas võib ka olla, et kui kaliforniast vms siis seal heitgaasidele karmimad normid ja äkki ongi kohitsetud.

Ahjaa ja avariide ajaloo kohta äkki carfax aitab.
Soomes on automaks, mis moodustab auto hinnast päris suure osa. Näiteks kasutatud auto viies on co2/10+4, minu vana puhul oleks see siis olnud 21.5%. 21.5 % võetakse antud auto Soome keskmise müügihinna järgi. Mina oleks pidanud enda auto eest maksma umbes 3000-5000eur. Kuulutuses on veel mainitud, nagu oleks autol Alpina soojendusega rool.

Postitatud: 08.07.2008 16:24 57
Postitas Alfonze
Roolist teeb Alpina see märk? :-P
Tegelikult kui on Alpina, siis peaks ka õmblused olema värviliste niitidega, kuigi see rool pole mingi eriline lisa, kui just roolilt käiguvahetusi pole lisatud, nagu Alpinale meeldis teha nt. E38 puhul.
Minuomal tundub pildi järgi täpselt sama rool, ainult alumiinium külgedel ja märk on BMW logoga (soojendus ka olemas) :-)

Postitatud: 08.07.2008 16:42 39
Postitas iiv6l
Alfonze kirjutas:Roolist teeb Alpina see märk? :-P
Tegelikult kui on Alpina, siis peaks ka õmblused olema värviliste niitidega, kuigi see rool pole mingi eriline lisa, kui just roolilt käiguvahetusi pole lisatud, nagu Alpinale meeldis teha nt. E38 puhul.
Minuomal tundub pildi järgi täpselt sama rool, ainult alumiinium külgedel ja märk on BMW logoga (soojendus ka olemas) :-)
See tundubki imelik, lisaks veel, et esistange nagu irvitaks juhipoolse esitule juurest.

Postitatud: 08.07.2008 17:43 21
Postitas Henri.
aga kutsu Alfonze, Juss või TiitR kaasa ja vaadake koos. Nad peaksid piisavalt kõrvutada oskama, mis valesti, mis õigesti :cool:

Postitatud: 08.07.2008 18:43 34
Postitas Andrus_V
Nägin seda autot mõni aeg tagasi Leedu transiit numbritega ringi sõitmas.

Postitatud: 08.07.2008 20:04 05
Postitas Alfonze
Stange tundub küll ok-lt ees olema (nagu valgus mängiks lihtsalt), muidugi IRL peaks pilgu peale viskama, siis oleks selge pilt. Hind on piisavalt super selliste lisadega pilli kohta, et tasuks kindlasti vaatama minna.
Ainus miinus mida mina näen on istmed, samas hind on piisavalt atraktiivne, et eks oma tagumik on kuningas:-P Samuti võiks olla toruga telefon, aga eks ajab BT ka asja ära kui muidu hea masin.
Lisaks peab täpsustama kas raadio oskab kõiki sagedusi kasutada ka, kuigi see peaks olema progman-i updatega teostatav lihtsalt.
Lisasi vaadates on std rool millele on võetud soojendus, seega see Alpina piirdubki märgiga ainult.

Samuti pole lisades kirjas m pakist sõnagi, seega aftermarket, tasuks uurimist, et miks pandud, samas upgradetakse USA-s üsna tihti ise.

M pakett ja 17" sügaval koopas asuvad veljed ilma sport suspensioni ja madalduseta näevad naljakad välja:-P

Sportsummuti ja sportvedrustus, samas lisadekoodis pole seda, jälle aftermarket? ...

Ühesõnaga uurimist on, aga siiski võib jopata kui pole leedus 3st autost kokkupandud, siis võib hea diil olla.

Postitatud: 08.07.2008 20:49 58
Postitas priitv8
Ja lõpuks, kes selle USA kräpi (nt. raadio, telematics, airbag) kõik euroks kodeerib? UM seda ei tee, sest tehase poolt pole see ette nähtud.
Kui veel esituled ka US valgusvihuga on, siis ei kõlba need ka siin sõitmiseks.

Postitatud: 08.07.2008 20:56 16
Postitas Alfonze
Hmm, mis selle airbagiga on?
Oled kindel, et ei saa softiuuendusega raadiot euroks?
Ja auto eestis arvel, seega tuled võiks ARK-i poolt olla approved ju?

Postitatud: 08.07.2008 21:03 18
Postitas priitv8
USA-katel on neid vbl rohkem ja teiste mahtudega ning avanevad teiste thresholdide/kiirustega. Ilmselt sõita ei sega, aga seda tuuakse miskip. sageli sihtturu-spetsiifilise asjana esile.
Raadiot ametlikult ei saa. Tehas keeldub garantiist.
Häkkerite juures ehk ikka saab.
Telefoniga nii kindel pole.

Postitatud: 08.07.2008 21:30 41
Postitas iiv6l
priitv8 kirjutas:USA-katel on neid vbl rohkem ja teiste mahtudega ning avanevad teiste thresholdide/kiirustega. Ilmselt sõita ei sega, aga seda tuuakse miskip. sageli sihtturu-spetsiifilise asjana esile.
Raadiot ametlikult ei saa. Tehas keeldub garantiist.
Häkkerite juures ehk ikka saab.
Telefoniga nii kindel pole.
Kuidas selle raadioga täpsemalt, kas asub kuskil pagasnikus või peab armatuurist selle välja katkuma? Telefoni elab üle, neid on poed täis. Siiani suured tänud informatiivsete vastuste eest, nimelt paljudest asjadest ei olnud teadlik.

Postitatud: 09.07.2008 00:01 26
Postitas priitv8
Üldiselt peaks sel autol olema kas M-ASK või CCC (kui on Professional Navi). Mõlemad asuvad keskkonsoolis.

Postitatud: 09.07.2008 00:27 53
Postitas iiv6l
priitv8 kirjutas:Üldiselt peaks sel autol olema kas M-ASK või CCC (kui on Professional Navi). Mõlemad asuvad keskkonsoolis.
Mida selline CCC maksta võiks umbes? Ei oska kuskilt nagu otsida ka.

Postitatud: 09.07.2008 03:01 42
Postitas TiitR
Alfonze kirjutas:Stange tundub küll ok-lt ees olema (nagu valgus mängiks lihtsalt), muidugi IRL peaks pilgu peale viskama, siis oleks selge pilt. Hind on piisavalt super selliste lisadega pilli kohta, et tasuks kindlasti vaatama minna.
Ainus miinus mida mina näen on istmed, samas hind on piisavalt atraktiivne, et eks oma tagumik on kuningas:-P Samuti võiks olla toruga telefon, aga eks ajab BT ka asja ära kui muidu hea masin.
Lisaks peab täpsustama kas raadio oskab kõiki sagedusi kasutada ka, kuigi see peaks olema progman-i updatega teostatav lihtsalt.
Lisasi vaadates on std rool millele on võetud soojendus, seega see Alpina piirdubki märgiga ainult.

Samuti pole lisades kirjas m pakist sõnagi, seega aftermarket, tasuks uurimist, et miks pandud, samas upgradetakse USA-s üsna tihti ise.

M pakett ja 17" sügaval koopas asuvad veljed ilma sport suspensioni ja madalduseta näevad naljakad välja:-P

Sportsummuti ja sportvedrustus, samas lisadekoodis pole seda, jälle aftermarket? ...

Ühesõnaga uurimist on, aga siiski võib jopata kui pole leedus 3st autost kokkupandud, siis võib hea diil olla.
Poisid-poisid, see auto tundub olevat aftermarket (loe: juurde ostetud stanged, karbikatted...paljudel varjamaks mõningasi avariisi) M-paketiga. Tasub kindlasti lugeda auto lisade nimekirja + vedrud + puuduvad shadowline liistud! ..vb. jah andis kuidagi erladi seda paketti ka sorteerida (istmed, rool, lävepakud, lagi, vedrud, liistud, ...), kuid ma natuke kahtlen selles.
P.S ..ja üldse arvan ma, et konkreetne auto kannab mudelinimetust 523iA :roll:

Postitatud: 09.07.2008 09:20 02
Postitas Raivo
Andrus_V kirjutas:Nägin seda autot mõni aeg tagasi Leedu transiit numbritega ringi sõitmas.
Kui selline info, siis mina oleksin äärmiselt ettevaatllik sellise masina vastu huvi tundes.
Poleks ju ime, kui seegi masin on nt 3-st erinevast autost kokku pandud. Leedus tehakse ju igasugust "huumorit". Aga eks vahepeal satub ehk pärleid ka sisse.
Kuid igasugune ettevaatlikus ei tee kindlasti paha!

Samas leedus vist puuduvad ARK mured, kui impordid uuema kui 97a auto USA-st, seega ühtpidi võib täiesti loogiline olla, et just läbi leedu selline auto toodud. Iseasi kuidas ta siin eesti arvele on saadud.

Postitatud: 09.07.2008 09:21 19
Postitas Alfonze
hmm, miks 523?
see peaks olema:
http://carfolio.com/specifications/mode ... car=111595

ja m pakett usas kuum teema, paljud panevad ise stangeringi, see ei pruugi veel midagi näidata, ja seda ccc updatet tasuks veel pisut tudeerida, äkki ikka saab raadio eur sätete peale, muud asjad ei häiri vast.

Leedu numbrid võivad ideepoolest olla ka siis kui eestisse arvele saamine venis ja taheti sõita näiteks, aga kunagi ei tea muidugi.

Postitatud: 09.07.2008 09:57 17
Postitas priitv8
Tõsisel ostuhuvilisel tasuks esimese asjana kindlasti VIN koodiga UM-i minna ja järgi uurida, milline auto millises komplektsuses selle VIN-iga tehasest tuli.

Postitatud: 09.07.2008 11:02 54
Postitas Alfonze
Ja samuti tasuks carfaxist päring ära teha, et pole usast avariilisena leetu lappimiseks tulnud näiteks:-P Ühesõnaga vin-i on vaja niiehknaa.

Postitatud: 09.07.2008 11:44 55
Postitas iiv6l
Year/Make/Model: 2004 BMW 525I
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.5L V6 FI DOHC 24V
Manufactured In: GERMANY
Search Results: 6 records found in our database What is a Record?
IMPORTANT! The 6 records on this 2004 BMW 525I, may confirm a clean title history or uncover potential problems. Find out by ordering the complete CARFAX Vehicle History Report .

Kas kellelgi on full access sinna Carfax:i? Vin kood on olemas kuid rohkem carfax ei avaldanud raha maksmata.

Postitatud: 09.07.2008 11:48 13
Postitas Raivo
iiv6l kirjutas: IMPORTANT! The 6 records on this 2004 BMW 525I, may confirm a clean title history or uncover potential problems. Find out by ordering the complete CARFAX Vehicle History Report .

Kas kellelgi on full access sinna Carfax:i? Vin kood on olemas kuid rohkem carfax ei avaldanud raha maksmata.
Aeg-ajalt kasutavad mõned www.tqhq.ee liikmed carfaxi ning omavad sinna ligipääsu. Seega soovitan sealt kaudu otsida.

Postitatud: 10.07.2008 00:27 30
Postitas Hornet
Eestis registreeritud 06/2008. Hooldatud UM-s my äss..
Kui auto leedust pärit, siis ma isegi ei vaataks seda.

Postitatud: 10.07.2008 02:11 14
Postitas iiv6l
Hornet kirjutas:Eestis registreeritud 06/2008. Hooldatud UM-s my äss..
Kui auto leedust pärit, siis ma isegi ei vaataks seda.
Pole seal Leedus midagi imelikku kahjuks, peale Euroopa suurima autoturu. Eelistad Saksast toodud hooldusraamatuga autot, millel on olematu hooldusajalugu esinduses sisse kirjutatud ning läbisõit sobivaks keeratud? Võibolla on viidatud kontrollidele mis on teostatud UM poolt, kogu lisavarustuse nimekiri on näiteks samast allikast. Niikaua siiski kui seda Carfaxi aruannet pole, hoian ennast tagasi.

Postitatud: 10.07.2008 09:33 49
Postitas alr
Väga seda Leedut karta tõesti pole mõtet, Leetu tassitakse Ameerika (Ameerika turule mõeldud) autosid ikka väg apalju, kuna seal nende regamine oli tunduvalt lihtsam. Natuke paigast stanged võivad olle konteineris loksumisest tekkinud pisivead. Aga igaljuhul, kõigepealt Carfax, kui sellega enamvähem Ok siis UM.

Postitatud: 10.07.2008 11:38 57
Postitas dubious
iiv6l kirjutas:
Hornet kirjutas:Eestis registreeritud 06/2008. Hooldatud UM-s my äss..
Kui auto leedust pärit, siis ma isegi ei vaataks seda.
Pole seal Leedus midagi imelikku kahjuks, peale Euroopa suurima autoturu. Eelistad Saksast toodud hooldusraamatuga autot, millel on olematu hooldusajalugu esinduses sisse kirjutatud ning läbisõit sobivaks keeratud? Võibolla on viidatud kontrollidele mis on teostatud UM poolt, kogu lisavarustuse nimekiri on näiteks samast allikast. Niikaua siiski kui seda Carfaxi aruannet pole, hoian ennast tagasi.
ära soosi ega alahinda Leedut. auto hind on ikkagi piisavalt kõrge selleks, et teha kõik vajaminevad protseduurid selleks ,et teada saada, kas masin on see, mis ta olema peab.

ka ei anna sulle ükski Carfax ega müügikuulutus pilti sellest, milline auto tegelikult on. väga hea, kui 72 p testi teed, aga enne seda läheks ma teeks autoga proovisõidu ja vaataks asjad üle. siis alles viiks UMi testimisele (võid juba sõites millegagi mitte rahul olla ja sellega omale testiraha säästa - enda kogemus).

edu igal juhul! :)

Postitatud: 11.07.2008 18:14 47
Postitas TiitR
Natuke teemast välja, aga mu naise õe mees on leedukas ja peab seal mingit relvapoodi, kuid hobikorras või igavuse peletamiseks tassib Leetu Saksast autosi ja müütab seal ja pakkus mullegi, et äkki ma viitsiks siin Eestis sellega tegeleda, et tema saadab Leedust siia ja mina müütan neid siin...ma vastasin, et kui siinne eestlane kuuleb, et auto on toodud Leedust, siis paneb ta jooksu nii, et ei vaata isegi tagasi enam ja äri jäi meil katki. Vot niipalju leedust siis :D .

Postitatud: 12.07.2008 15:46 35
Postitas mastergut
no ma ei saa aru miks kõik kiruvad leedust toodud autosid??
kui oled võhik siis saad igalpool petta nii et ei ole mõtet leedut süüdistada oma lollustest :D