1. leht 1-st

Küsimused 530 kohta

Postitatud: 05.08.2008 18:47 39
Postitas Kriisa H
Nüüd küsimused 530 v8 omanikele ja neile, kes sellist autot omanud.
Kuidas need mootorid vastu peavad, head ja vead oleks abiks ja muu selline tarkus?
Kõik, mis nõrgad kohad oleks suureks abiks.
Huvitaks kindlasti see siduri pool, kuidas vastu peab.




Teab keegi selle auto seisus , olukorrast midagi?
Kunagi oli sel sidur läbi, kuid nüüd jutt juures, et tehtud jne...
kuulutuses olev telefoni number väljas

http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid

Postitatud: 05.08.2008 22:04 19
Postitas kimmo
Selle auto kohta päring juba tehtud http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=61157
kuid sealgi see vastuseta jäänud.

Postitatud: 05.08.2008 22:07 34
Postitas Kriisa H
tänud selle eest, kuid sain omanikuga jutule ja homme vaatama kindlasti seda....

Postitatud: 05.08.2008 22:08 48
Postitas mart551
selle auto kohta tean niipalju,et igast varuosi on sinna tõesti kõvasti alla läinud !

Postitatud: 05.08.2008 22:24 57
Postitas Ingmar
V8 teemad on sul niikuinii juba läbi loetud.
Mina pööraks erilist tähelepanu rooliosale: juhitavusele ja eriti roolikarbile, kuna E34-ad on sellises eas, milleni see tavaliselt vastu ei pea.
Hea juhitavusega E34-a leida on vähemalt minu arvates sama raske nagu otsida näiteks roosteta E30-t.
Samuti on turu enamuse ja odavama/vanema aastakäigu miinuseks kere, mis on sellises eas, et ei suuda enam roostele kuidagi vastu panna.
Väärtuslik leid oleks E34, millel uste alumised ääred ei roosteta.
Ilmselt sa tead seda kõike, sest sul avataril ka E34, ent lihtsam on natuke rohkem otsimisega vaeva näha ja korralik roosteta E34 osta.

Postitatud: 06.08.2008 10:51 38
Postitas Kriisa H
Ingmar kirjutas:V8 teemad on sul niikuinii juba läbi loetud.
Mina pööraks erilist tähelepanu rooliosale: juhitavusele ja eriti roolikarbile, kuna E34-ad on sellises eas, milleni see tavaliselt vastu ei pea.
Hea juhitavusega E34-a leida on vähemalt minu arvates sama raske nagu otsida näiteks roosteta E30-t.
Samuti on turu enamuse ja odavama/vanema aastakäigu miinuseks kere, mis on sellises eas, et ei suuda enam roostele kuidagi vastu panna.
Väärtuslik leid oleks E34, millel uste alumised ääred ei roosteta.
Ilmselt sa tead seda kõike, sest sul avataril ka E34, ent lihtsam on natuke rohkem otsimisega vaeva näha ja korralik roosteta E34 osta.
Jah V8 teemad juba uurinud ja puurinud läbi :)
Esisild on tiptop korras sellel masinal, kuid roolikarpi ei oska kohe komenteerida, kuid see pole suureks probleemiks mulle.
Kerel on pindimis roostet natuke, kuid mitte midagi hullu, ise keevitan ja teen niikui nii :)
kindel on nüüd see, et see 530 reedeks siin foorumis ;)

Kuid küsimus nüüd siduri kohte, omanik rääkis et mingi "sport"sidur all, käib raskemalt.
On kellelgi mingeid kogemusi sellise asja kohta vms...
Või niisama bluff :?:

Ette tänades Hando!

Postitatud: 06.08.2008 11:17 26
Postitas Rain.
bjorli kirjutas:
Ingmar kirjutas:V8 teemad on sul niikuinii juba läbi loetud.
Mina pööraks erilist tähelepanu rooliosale: juhitavusele ja eriti roolikarbile, kuna E34-ad on sellises eas, milleni see tavaliselt vastu ei pea.
Hea juhitavusega E34-a leida on vähemalt minu arvates sama raske nagu otsida näiteks roosteta E30-t.
Samuti on turu enamuse ja odavama/vanema aastakäigu miinuseks kere, mis on sellises eas, et ei suuda enam roostele kuidagi vastu panna.
Väärtuslik leid oleks E34, millel uste alumised ääred ei roosteta.
Ilmselt sa tead seda kõike, sest sul avataril ka E34, ent lihtsam on natuke rohkem otsimisega vaeva näha ja korralik roosteta E34 osta.
Jah V8 teemad juba uurinud ja puurinud läbi :)
Esisild on tiptop korras sellel masinal, kuid roolikarpi ei oska kohe komenteerida, kuid see pole suureks probleemiks mulle.
Kerel on pindimis roostet natuke, kuid mitte midagi hullu, ise keevitan ja teen niikui nii :)
kindel on nüüd see, et see 530 reedeks siin foorumis ;)

Kuid küsimus nüüd siduri kohte, omanik rääkis et mingi "sport"sidur all, käib raskemalt.
On kellelgi mingeid kogemusi sellise asja kohta vms...
Või niisama bluff :?:

Ette tänades Hando!
V8 sidur käibki raskemalt võrreldes 518-ga ja 520-ga , kuna V8-tel on kahemassiline hooratas.