Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
50atmracing kirjutas:Mis teil pole targemat autodega teha, kui lõhkuda või? Kõlab nagu oleks uhke ka veel...
Soovitan mitte osta tean mis elu se auto nägi. Kuid kui korda tehtud siis savi, edasi liikus üllatavalt hästi ja kiirendustel häbisse ei jäänud.
Kunagi tuttav uuris selle auto kohta, müüs seda mingi autojärelmaks24-ga võrdväärne firma, e-teeninduses ülevaatuse ajalugu sai vaadatud siis vist oli 5-6 punast ja järgmine päev olid kõik rohelised
Aga kuidas kiirendusel häbisse ei jäänud kui 5 käik nii kõva viivitusega läks? [/quote]
402m peal ei jõuagi sinna käiguni
parempoolsed uksed suht mädad, läbisõit oli 497 000 vist, sisu väsinud, 2 pihustit kusesid arvuti järgi, rihma pinguti väsinud, rooli all plastikud puudu ja juhtmeid isoleeriga lapatud, obd pistik oli proovitud ära peita kuidagi seal muidu auto viisakas, lisad töötasid, ehk säästan kellegi aega. WBAEX71020JX54727
veel korra viimasele küsimusele vastuseks:
kes infot tahab,see küsigu minult,viimaste aastate hooldused minu juures tehtud. eelmist omanikku tean hästi.
müüdi maha mõned nädalad tagasi,ja veerandi võrra soodsamalt!
Auto üle elanud katuselaksu. Esiklaasi kohalt oli keskelt katus täiesti sees. Viimase infona mõned aastad tagasi lapiti see üsna pornolt kokku nii, et vihma isegi sisse sadas katuse v esiklaasi vahelt.
http://www.auto24.ee/used/2663386" onclick="window.open(this.href);return false;
WBAMX51050C943960 - 313TMY
Unustati ilmselt lisada, et 03.01.2017 oli läbisõit 336794 km.
parempoolsed uksed suht mädad, läbisõit oli 497 000 vist, sisu väsinud, 2 pihustit kusesid arvuti järgi, rihma pinguti väsinud, rooli all plastikud puudu ja juhtmeid isoleeriga lapatud, obd pistik oli proovitud ära peita kuidagi seal muidu auto viisakas, lisad töötasid, ehk säästan kellegi aega. WBAEX71020JX54727
Lihtsalt Küsimus: Kuidas sa oskad arvuti järgi paika panna pihustite kusemise?
Kui sa seda tõesti suudad arvutiga vaadata,oled nõutud mees remonditöökodades diagnostika alal
parempoolsed uksed suht mädad, läbisõit oli 497 000 vist, sisu väsinud, 2 pihustit kusesid arvuti järgi, rihma pinguti väsinud, rooli all plastikud puudu ja juhtmeid isoleeriga lapatud, obd pistik oli proovitud ära peita kuidagi seal muidu auto viisakas, lisad töötasid, ehk säästan kellegi aega. WBAEX71020JX54727
Lihtsalt Küsimus: Kuidas sa oskad arvuti järgi paika panna pihustite kusemise?
Kui sa seda tõesti suudad arvutiga vaadata,oled nõutud mees remonditöökodades diagnostika alal
Vingema diagnostika seadmega on võimalik näha pihustite näitusid, isegi mitu korda kontrollinud.
Mõtlesin selle all neid kallimaid programme, mis maksavad tuhat eurot või rohkemgi. Ebayst saab ka 50€ eest tellida seadmeid, millega saab koode lugeda ja kustutada. Ma ka neid asju nii täpselt ei tea aga erinevate diagnostikute juures käinud ja osad näevad palju rohkem asju.
Sina tõid ju vekslid välja siin, et on olemas sellised vingemad diagnostikaseadmed.
Küsisin, et millised need on? Vastuseks tuli mingit umbluud.
Ei näe Sa mingit pihustite kusemist diagnostikaga....
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
ilmselt, kui korrektsioon on täiesti laes, või kütab ühest äärmusest teise, siis kuseb läbi. Pole ju mingi tuumafüüsika. Isegi kui läbi ei kuse, siis õhtal on pihusti selliste näitude puhul niiehknaa.
Just, pakun et ise kümmekond autot sellisel viisil korda saanud. Arvutiga tuvastades vigase pihusti välja vahetanud. Stendis pole pidanud kordagi käima. Kuid eks on ka erandeid kellelgi kindlasti.
Täiendavaid reaalandmeid on vaja sealt kõrvale võtta. See pilt ei ole veel kõik ja põhja panev, mille najal midagi tähtsalt järeldada, sh trigger kõikide pihustite maha võtmiseks - stendimiseks.
Käisin ühe diagnostiku juures, kes ei saanud vaadata pihustite näitusid, läksin teise juurde ja sai kohe selgeks milline vigane on. Uus pihtusi peale ja probleem lahendatud. Üle -2.8 pidi juba selline piir olema, kus tuleks pihusti ära vahetada.
See on juba tõele vastavus ja vastus ka sellele, miks vähemalt Tallinna tänavad saastavatest diislitest rämedalt haisevad, ostukeskuste parklatest rääkimata!