1. leht 1-st

E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 14.06.2017 19:02 00
Postitas vip001
Tervitus!
Kas keegi on lisa woofrit e60 või e61 paigaldanud? Signaal sai võetud tagumistest lae kõllidest adapterisse mis teeb low input-ks(RCA). + ja - pole ka probleem, kuid kuidas teha nii, et kui raadio sisse lülitada tuleb ka võimule + peale-ehk REMOTE? Kui pidev + peale voolab tõmbab aku kotti. Võibolla ta palju küll ei tarbi mitte töötades kuid midagi ikka ja pikapeale tõmbab aku tühjaks, eriti kui lühikesed otsad sõita on. On mingeid mõtteid-ideid? Kas maki taga võiks mingid väljavõtted olemas olla nagu aftermarket makkidel?

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 20.06.2017 08:35 50
Postitas vip001
Imestan et pole ühtegi vastet tulnud pikema aja jooksul. :roll:

Tõesti pole keegi subw paigaldanud oma bmw-sse?

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 20.06.2017 10:58 14
Postitas ooDDoo
maki taga on remote olemas.. sama juhe jookseb ka auto taha osasse antennivõimendisse.

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 20.06.2017 18:14 20
Postitas vip001
Tänud.
Peaks nüüd kuidagi välja uurima milline see juhe olla võiks.

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 21.06.2017 18:54 51
Postitas allstarz
Millise süsteemiga on täpsemalt tegu teie autos !? standard süsteemis taga laekõlarite signaal on lõigatud ja ei sobi woofrile. Sobib kui kodeerida HiFi-ks, kuid siis on vaja võimendada eraldi istmealused madalsagedus elemendid. Remote saab võtta antennivõimendist või kasvõi taga pagasiruumis asuvast 12v väljundist ( süütega tuleb sinna vool ).

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 21.06.2017 22:45 38
Postitas vip001
12v väljavõte on hea mõte :)
Hetkel jah signaal võetud lae kõlaritest ja see sama signaal HI INPUT on konvertoriga muundatud LOW INPUT-ks ehk RCA-ks. Millegi pärast on ühe kõrlari signaal 10x tugevam kui teise oma :roll:
Kust oleks hea ja lihtne signaali võtta?

Mul tavaline süsteem vist...kuidas seda tuvastada millise versiooniga täpselt tegu? Tehase subw. puudub pagasis.

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 22.06.2017 00:53 46
Postitas allstarz
Võimendile signaal tuleks võtta istmealustest elementidest !!! Varustus listist saad vaadata mis süsteemiga täpsemalt tegu ! 12v väljundist remote võtta siis süüte esimeses astmes voolu ei tule. Tuleb siis kui teises astmes.

Nb! Võimendile voolu võttes peab läbima ka IBS-i. Kui muidugi ibs on alles ja töökorras !!!

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 22.06.2017 08:46 24
Postitas vip001
allstarz kirjutas:Võimendile signaal tuleks võtta istmealustest elementidest !!! Varustus listist saad vaadata mis süsteemiga täpsemalt tegu ! 12v väljundist remote võtta siis süüte esimeses astmes voolu ei tule. Tuleb siis kui teises astmes.

Nb! Võimendile voolu võttes peab läbima ka IBS-i. Kui muidugi ibs on alles ja töökorras !!!

Mis on IBS ja miks läbi selle(remote siis mitte peavool?)

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 22.06.2017 09:52 00
Postitas ooDDoo
Pigem ikka peavool.

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 22.06.2017 10:14 15
Postitas vip001
Miks peavoolu otse võimu pluss ja miinus otse aku pealt ei tohi võtta, nii nagu praegu on? Hea lähedal kah.

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 22.06.2017 10:27 17
Postitas vip001
VIN koodi järgi ei näidanud nagu mis raadioga tegu, või siis ma ei oska välja lugeda

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 28.08.2017 14:23 31
Postitas allstarz
vip001 kirjutas:Miks peavoolu otse võimu pluss ja miinus otse aku pealt ei tohi võtta, nii nagu praegu on? Hea lähedal kah.
Sellepärast, et see auto on juba "tark". Ibs tegeleb laadimise kontrolliga nö. Muud hullu ei tohiks olla kui keerab pika peale aku pekki.

Re: E61 aktiiv woofri ühendamine

Postitatud: 28.08.2017 15:33 02
Postitas aronz12
Kuna Ibs mõõdab läbi mass juhtme käivat voolu siis on oluline, et mass käiks läbi selle. Ehk võimule mass võta kuskilt kerest. Plussi võid otse akule ka panna.