bmw e28 528 blokikaane lihvimine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
az3
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 19.03.2005 17:34 53
Asukoht: aruküla

bmw e28 528 blokikaane lihvimine

Postitus Postitas az3 »

Kui palju on m6istlik blokikaant maha lihvida ja hooratast kergendada, et jõudu juurde saada ja et mootor pärast ilusti veel töötaks? mootor on e28 2,8
Tänan!
ei ole mõtet Sangarit panna!
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

eriti mõistlik ei ole,
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sõltub sellest, kui korras on mootori alumine ots
Pluss ketiratas tuleb reguleeritavaks teha

alates 0,8 -st läheb ohtlikuks
mul on nt 1,3 aga see on teine muusika

jõudu hooratta kergedamine ei anna juure
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
aivo28
Huviline
Postitusi: 561
Liitunud: 25.04.2005 12:21 07
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas aivo28 »

sõbral sama küsimus tekkis (auto 528 85a),kuna plokikaane tihendi/saalede vahetus käsil,siis tekkis siuke asi ka päevakorda.üks 535 89a. võetakse ka varsti laiali,mis selle lihvimisest arvate?? :P
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Lihvimisel üle 0,5 mm hakkab tekkima valve shrouding (põlemiskambri sein ei lange silindriseinaga enam kokku (kamber läheb õhemaks freesides ülevalt kitsamaks) mistõttu minuarust kannatab voolavus.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kunagi lasin enda M20B25'l u 0.5mm maha lihvida ning hooratta kergemaks (Kavoris).
Hakkasin kasutama 98't ning mingeid anomaaliaid ei täheldanud.
Aga kergemini hakkas auto edasi küll liikuma ;)

Tookord jäigi kõrva, et 0.5mm on selline paras optimaalne ja ei pea kartma, et midagi väga kuluma hakkab või rikki läheb.
530d
Kasutaja avatar
rosco
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 16.06.2004 19:12 09

Re: bmw e28 528 blokikaane lihvimine

Postitus Postitas rosco »

az3 kirjutas:Kui palju on m6istlik blokikaant maha lihvida ja hooratast kergendada, et jõudu juurde saada ja et mootor pärast ilusti veel töötaks? mootor on e28 2,8
Tänan!
Hoorattast jah jõudu juurde ei tule, vaid mootor läeb lihtsalt kergemini pöördesse IMO
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

...kerge kasu on vaid suurte pöörete juures(ringraja näiteks) foori tagant startides teeb asja kehvemaks, kuna inertsi pole, mis kohalt viskaks.
Kasu/kahju peaks siiski väga väike olema
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Tegelikult kasu on veel selles, et kerge hoorattaga on väntvõllil väiksem väänav koormus taga, kui on tõsine ringraja vms. masin, siis kestab väntvõll kauem. Tänavaautole üsna mõttetu küll, madalatel pööretel on mootori inerts väiksem, tühikäik ebaühtlasem ja peab rohkem gaasi vajutama kohalt liikumisel, sellepärast ka suurem kütusekulu. Kiirendus on kindlasti äkilisem, käiguvahetusel pöörded kukuvad rohkem.
Vasta