kas 528 on võimalik 535 teha?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

kas 528 on võimalik 535 teha?

Postitus Postitas kiire-lauri »

Tere
Pole mingi tuuningu vend jne aga väike mõte on kas ma saaks oma 528 teha 535.Mootorid näevad välja ühesugused ju.Ma ei tea küll kolvi mõõte ja neid käike aga m30 on nad mõlemad.Kui ma vahetan ülemise osa ära siis põhimõtteliselt peaks ju väheke võimsamaks minema.
Ja kui see variant on teostamatu siis kas ta läheks paremaks kui ma paneks 3,5 nuki koos nookurite ja nendega.
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

siin on sellest palju juttu olnud juba,pane lihtsalt 3.5 mootor ja kõik
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Põhimõtteliselt on võimalik teha M30B28-st M30B34, M30 kõigil plokkidel on silindrite keskpunktide vahe 100 mm, 2.8 86 mm saab üle puurida 3.4 92 mm kolbidele (mis muidugi tuleb tasakaalustuse säilitamiseks ajada samasse kaalu 86 mm kolbidega), siis saab juba 3.2 l. Väntvõlliga on asi segasem, kepsud on M30 mootoritel kõigil ühepikkused, kas on siis plokk 2.8-l madalam, või kolvid kõrgemad. Paras aretamine igal juhul, ei ole kindel kas ära tasub.

Ainult 3.4-ja ülemise osa panemine küll võimsust juurde ei anna, 2.8-l ju sama suured klapid ja pordid, kui 3.4-l. Nukkvõll on ka 2.8-l parem, 274 kraadi 3.4 264 kraadi vastu.

Ise paneks 535 mootori, kuid keegi ei keela aretada, kui tahtmist on ja see 3.2 oleks jube kõva pööretemootor.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ei saa minuteada sedasi teha, 3.5 on kõrgema plokiga.

Sellel puurimisjamal puudub mõte, ega need hülsid seal sees lõputu paksusega ju pole. See keskohtade 100 mm vahe ei aita, oluliselt väiksem silinder pole suuremal motol mitte läbi puuritud, vaid teise hülsiga.

3.5 nukka ei saa hästi 2,8 kaante panna, kuna nuka ots on teistsugune ja sinna lameda otsaga 3.5 nukale 2,8 mootori jagaja hammasratta istutamine ei ole just amatöörlukksepa töö.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

selge pilt.See oleks raha raiskamine ja targem on kohe võimsam osta.Eks täristan siis vanaga edasi ja remondin pikkamööda.
Vasta