BMW 2,4t(d) "dual mass flywheel"

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
2 massine hooratas ongi nö. leevendusega

http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... lv_new.jsp
Kasutaja avatar
janekman
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 28.06.2007 17:51 27

Postitus Postitas janekman »

aise kirjutas:
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
2 massine hooratas ongi nö. leevendusega

http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... lv_new.jsp
ma mõtlen seda et äkki olid servises mingit jobud ja panid leevendiga ketta ka veel sellele otsa, eelmine omanik ütles mulle et hooratas on jäik,aga **** teab, ja viisin servisesse leevendiga ketta mis alla pandi ,aga hääl ikka sama
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Ilmselt teeb hooratas "häält"
hakkab otsa saama!
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Mina enda case juures olen suht veendunud et käigukastis mingi hääl. Tühikäigul käib käigukastis juu ka mingi võll ringi? Vist ikka käib.
On see võimalik ja ette tulnud E39 2.8 puhul et manuaalkast teeb häält?
Mina teda lõhkunud ei ole, samas mine tea mis saksas tehti.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Võll käib tõesti ringi. Võib ka olla, et selle võlli laager on juba kulunud ja tekitab helisid!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Käigukasti sisendvõlli laager kulub väga hästi ja ristilõtk pole mingi ime.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

priitv8 kirjutas:Käigukasti sisendvõlli laager kulub väga hästi ja ristilõtk pole mingi ime.
kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Kulub võlli ots, mis läheb laagri sisse.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

aise kirjutas:kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

priitv8 kirjutas:
aise kirjutas:kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea? :lol:
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

redline kirjutas:
priitv8 kirjutas:
aise kirjutas:kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea? :lol:
ega hästi ei hambugi, 1 ja 2 suht kehvalt. mida siis remontima peab, uut võlli vaja või piisab laagrist?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Sisendvõlli küljes vahetult on ainult 5. käik!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

priitv8 kirjutas:Sisendvõlli küljes vahetult on ainult 5. käik!
siis sain realoem diagrammist õieti aru, et 5´es käik on sisendvõlliga ühes tükis. mis seal ikka, eks peab kasti remonti tegema millalgi.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

aise kirjutas:siis sain realoem diagrammist õieti aru, et 5´es käik on sisendvõlliga ühes tükis. mis seal ikka, eks peab kasti remonti tegema millalgi.
Just, kuna 5. käik on ülekandega 1,0 siis ühendab muhv sisendvõlli otse väljundvõlliga, ilma ühegi hammasrattata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

aise kirjutas:
redline kirjutas:
priitv8 kirjutas:Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea? :lol:
ega hästi ei hambugi, 1 ja 2 suht kehvalt. mida siis remontima peab, uut võlli vaja või piisab laagrist?
poisid, võtke üks käigukast ja mootoriplokk. Logistage oma käigukasti võlle ja siis ühendage kast ja plokk omavahel kokku. Kui esimese korraga aru ei saa siis proovige teine ja kolmas kord veel. Eriti hoolikalt soovitan uurida väntvõlli otsa.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Valdek kirjutas:poisid, võtke üks käigukast ja mootoriplokk. Logistage oma käigukasti võlle ja siis ühendage kast ja plokk omavahel kokku. Kui esimese korraga aru ei saa siis proovige teine ja kolmas kord veel. Eriti hoolikalt soovitan uurida väntvõlli otsa.
Kas Sa pead silmas, et kui kasti sisendvõll ka eest toestada (väntvõllis), siis enam ei logise?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Sellegi poolest võib sellel võllil lõtk säilida, kuna võlli otsad kipuvad kuluma väntvõlli sees oleva "tentreerimis" laagi suhtes.
Käigukasti mootoripoolne võll kindlasti käigukasti sees täis jäigalt Ei ole.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Oled sa selles veendunud? Niipalju kui olen mina erinevatel masinatel laagreid vahetanud, siis kulub ikkagi laager mitte võll ja uute laagrite paigaldamisel pole veel ükski jäänud lõtkuga võllile või siis laagripesasse.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
janekman
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 28.06.2007 17:51 27

Postitus Postitas janekman »

janekman kirjutas:
aise kirjutas:
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
2 massine hooratas ongi nö. leevendusega

http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... lv_new.jsp
ma mõtlen seda et äkki olid servises mingit jobud ja panid leevendiga ketta ka veel sellele otsa, eelmine omanik ütles mulle et hooratas on jäik,aga **** teab, ja viisin servisesse leevendiga ketta mis alla pandi ,aga hääl ikka sama
nüüd siis vahetatud juba siduriketas,survelaager,käigukast,korv korralik all, hooratas jäik aga ikka ragin sees, kohalt minnes käib ragin läbi, ja teiste käikudega kiirendades umb. kuni 2200 pöördeni,viienda käiguga enam nagu ei tee kui kiirus suurem ja pöörded kõrgemad,milles võib veel viga olla?
Kasutaja avatar
mel76
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 22.10.2006 14:03 16
Asukoht: Jyväskylä

Postitus Postitas mel76 »

redline kirjutas:
Lauri_L kirjutas:Olemas on mõlemad, kuid kust seda leida? Ei realoem ega bmwfans/info ei näita sellist :?

Käisin ka poes häda kurtmas, pakuti kahte tüüpi ketast ning mõlemale - nii e34-le kui ka e28-le pakuti ketast nö ühes tükis jäiga hooratta jaoks. Kusjuures e28 ketas oli leevendusvedrudega ja e34 oma täitsa ilma vedrudeta.

Võtsin omale ilma vedrudeta ketta, asendan selle vedrudega kettaga, kuna originaalis nii peaks olema (vähemalt jooniste järgi) - eks näha on, mis saab...
kui sa võtsid ilma vedrudeta ketta siis natuke jama lugu kui kahemassilist hooratast pole. Nimelt sul nüüd kohaltvõtt pole enam pehmendatud. Kui on tavaline hooratas siis pane ikka vedrudega ketas sisse ;)

Endal on riiulil olemas 524td kahemassiline hooratas, aga katkine ja kui praegune sidur laiali peaks minema siis keevitan selle kahemassilise kokku ja panen vedrudega ketta ;) ikka odavam kui osta teine hooratas :)
Küsimus selle kohta et kus sa peale keevitamist selle ära balanseerid?Tegeleb meil keegi sellega?
Bmw 520 i 110kw
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

janekman kirjutas: nüüd siis vahetatud juba siduriketas,survelaager,käigukast,korv korralik all, hooratas jäik aga ikka ragin sees, kohalt minnes käib ragin läbi, ja teiste käikudega kiirendades umb. kuni 2200 pöördeni,viienda käiguga enam nagu ei tee kui kiirus suurem ja pöörded kõrgemad,milles võib veel viga olla?
Mis autost jutt käib, kas E34 ja 2.4 td, tumesinist värvi?
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
janekman
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 28.06.2007 17:51 27

Postitus Postitas janekman »

e34 524TD 91.a. musta värvi
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 2,4t(d) "dual mass flywheel"

Postitus Postitas blade14 »

Mul endal on ka e34 2.4td mootoriga ja mul endal oleks vaja hooratast. kust ma leiaksin mõistliku hinna eest??
Vasta