Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
ma mõtlen seda et äkki olid servises mingit jobud ja panid leevendiga ketta ka veel sellele otsa, eelmine omanik ütles mulle et hooratas on jäik,aga **** teab, ja viisin servisesse leevendiga ketta mis alla pandi ,aga hääl ikka sama
Mina enda case juures olen suht veendunud et käigukastis mingi hääl. Tühikäigul käib käigukastis juu ka mingi võll ringi? Vist ikka käib.
On see võimalik ja ette tulnud E39 2.8 puhul et manuaalkast teeb häält?
Mina teda lõhkunud ei ole, samas mine tea mis saksas tehti.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
aise kirjutas:siis sain realoem diagrammist õieti aru, et 5´es käik on sisendvõlliga ühes tükis. mis seal ikka, eks peab kasti remonti tegema millalgi.
Just, kuna 5. käik on ülekandega 1,0 siis ühendab muhv sisendvõlli otse väljundvõlliga, ilma ühegi hammasrattata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea?
ega hästi ei hambugi, 1 ja 2 suht kehvalt. mida siis remontima peab, uut võlli vaja või piisab laagrist?
poisid, võtke üks käigukast ja mootoriplokk. Logistage oma käigukasti võlle ja siis ühendage kast ja plokk omavahel kokku. Kui esimese korraga aru ei saa siis proovige teine ja kolmas kord veel. Eriti hoolikalt soovitan uurida väntvõlli otsa.
Valdek kirjutas:poisid, võtke üks käigukast ja mootoriplokk. Logistage oma käigukasti võlle ja siis ühendage kast ja plokk omavahel kokku. Kui esimese korraga aru ei saa siis proovige teine ja kolmas kord veel. Eriti hoolikalt soovitan uurida väntvõlli otsa.
Kas Sa pead silmas, et kui kasti sisendvõll ka eest toestada (väntvõllis), siis enam ei logise?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sellegi poolest võib sellel võllil lõtk säilida, kuna võlli otsad kipuvad kuluma väntvõlli sees oleva "tentreerimis" laagi suhtes.
Käigukasti mootoripoolne võll kindlasti käigukasti sees täis jäigalt Ei ole.
Oled sa selles veendunud? Niipalju kui olen mina erinevatel masinatel laagreid vahetanud, siis kulub ikkagi laager mitte võll ja uute laagrite paigaldamisel pole veel ükski jäänud lõtkuga võllile või siis laagripesasse.
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
ma mõtlen seda et äkki olid servises mingit jobud ja panid leevendiga ketta ka veel sellele otsa, eelmine omanik ütles mulle et hooratas on jäik,aga **** teab, ja viisin servisesse leevendiga ketta mis alla pandi ,aga hääl ikka sama
nüüd siis vahetatud juba siduriketas,survelaager,käigukast,korv korralik all, hooratas jäik aga ikka ragin sees, kohalt minnes käib ragin läbi, ja teiste käikudega kiirendades umb. kuni 2200 pöördeni,viienda käiguga enam nagu ei tee kui kiirus suurem ja pöörded kõrgemad,milles võib veel viga olla?
Lauri_L kirjutas:Olemas on mõlemad, kuid kust seda leida? Ei realoem ega bmwfans/info ei näita sellist
Käisin ka poes häda kurtmas, pakuti kahte tüüpi ketast ning mõlemale - nii e34-le kui ka e28-le pakuti ketast nö ühes tükis jäiga hooratta jaoks. Kusjuures e28 ketas oli leevendusvedrudega ja e34 oma täitsa ilma vedrudeta.
Võtsin omale ilma vedrudeta ketta, asendan selle vedrudega kettaga, kuna originaalis nii peaks olema (vähemalt jooniste järgi) - eks näha on, mis saab...
kui sa võtsid ilma vedrudeta ketta siis natuke jama lugu kui kahemassilist hooratast pole. Nimelt sul nüüd kohaltvõtt pole enam pehmendatud. Kui on tavaline hooratas siis pane ikka vedrudega ketas sisse
Endal on riiulil olemas 524td kahemassiline hooratas, aga katkine ja kui praegune sidur laiali peaks minema siis keevitan selle kahemassilise kokku ja panen vedrudega ketta ikka odavam kui osta teine hooratas
Küsimus selle kohta et kus sa peale keevitamist selle ära balanseerid?Tegeleb meil keegi sellega?
janekman kirjutas:
nüüd siis vahetatud juba siduriketas,survelaager,käigukast,korv korralik all, hooratas jäik aga ikka ragin sees, kohalt minnes käib ragin läbi, ja teiste käikudega kiirendades umb. kuni 2200 pöördeni,viienda käiguga enam nagu ei tee kui kiirus suurem ja pöörded kõrgemad,milles võib veel viga olla?
Mis autost jutt käib, kas E34 ja 2.4 td, tumesinist värvi?