mootori "järele aitamine"

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
HHHkalm
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 01.02.2009 23:49 25

mootori "järele aitamine"

Postitus Postitas HHHkalm »

tere,

mul siis selline mure et tahaks infot m50/m52 mootori tuunimisest.
Olen kasutanud otsingut nii selles foorumis kui gooles jne...
pole midagi konkreetset leidnud.

nimelt plaan kevadeks hakata mootorit tegema.

olen mõelnud mis mootorit panna enda e36peale.
olen kaalunud nii v8 paigaldust kui ka m50b25, m52b25 ning m52b28.
Millist mootorit oleks kõige parem aidata ja kuidas?

ise mõtlen kas m50b25 või m52b25.
kumba eelistada? vanos vs non vanos?!

ise olen mõelnud et äkki m50b25 osta ning:
kaan portida, torukolle, ja sport sumps lisaks korralik õhuvõtt.
lisaks kergem hooratas ning mingi muu nukk võll.

samas olen kuulnud et m52b28 on piiratud mootor (mingi saksa kindlustus teema, ning et sama teema ka v8 4.4 mootoriga)
teema siis selles, et see mootor peaks andma rohkem jõudu juba sellega kui vahetada siselaske kollektor, ja portida.

Ei tea palju mu väited õiged on aga seda olen pannud kõrva taha google abiga.
Lisaks otsin infi kuidas teha neist mootoritest strokereid, kuid ka seda infot pole väga konkreetselt kätte saaanud.
äkki keegi oskab aidata või suunata lehtedele kust saaks sellist infot.

Soov oleks mootorist saada vähemalt 170kw.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Re: mootori "järele aitamine"

Postitus Postitas Cardo »

Siis osta kohe mootor millel on 170kw
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Jaanus K
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 17.07.2007 19:07 46
Asukoht: Tallinn

Re: mootori "järele aitamine"

Postitus Postitas Jaanus K »

Kui tahad 170kW siis võta kohe m54b30 mootor ja asi ants. Ega see m50 või m52 ehitamine odavam ei tule, sest näiteks ainuüksi nukkvõll maksab 450.- euri
Vasta