• reklaam
PZU'

rubriik "rumal küsimus"

Üldised arutelud ning näpunäited

Moderaatorid: Henri., Kert, Ander, Caspar, MargusA, Mürk

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 08.01.2017 18:08 09

Eelsüüteküünalde mooduli vahetus hetkel töökodades hooaja peamine leivanumber. Hinnad on ajaga meeletult sulanud ja väga väga tark on vahetada moodul koos küünaldega. Märksõna BERU.

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9250
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 08.01.2017 21:02 56

ttsys kirjutas:Eelsüüteküünalde mooduli vahetus hetkel töökodades hooaja peamine leivanumber. Hinnad on ajaga meeletult sulanud ja väga väga tark on vahetada moodul koos küünaldega. Märksõna BERU.

Kõigil pilldiel kahjuks pole Beru tootjat, vaid on ainult siemens ja toode maksab 100+ euri. Hetkel võiks öelda,et leivanumbriks on termostaadid :D
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy :)
Kui midagi vaja siis 58344541

Lite
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 228
Liitunud: 10.08.2010 14:36 45
Asukoht: Tallinn/Kurtna
Peamine sõiduk: e60 535d lci

Postitus 10.01.2017 13:00 13

Kes lci e60 uue aku ära registreeriks Tallinnas?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 10.01.2017 13:13 01

Pelgalt uue aku registreerimise teeb sisuliselt iga töökoda. See eeldab, et hetkel on kodeeritud sinna täpselt samade elektrokeemilise tüübi ja Ah näitajatega aku. Kui vaja muuta aku tüüpi/Ah siis pelgalt registreerimisest ei piisa vaid vaja ka kodeerida. Seda iga töökoda / igaüks ei ole suuteline tegema. Selles mõttes vaja oma soovides täpne olla.

KKriisa
Huviline
 
Postitusi: 13
Liitunud: 13.09.2015 19:21 33
Peamine sõiduk: 2xE46 330d '01

Postitus 10.01.2017 17:55 50

Kes Tartu linnas diagnostikaga abiks saab olla? e46 330d 135kw

Pedak
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1969
Liitunud: 13.07.2009 13:13 45
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330D

Postitus 10.01.2017 19:13 00

KKriisa kirjutas:Kes Tartu linnas diagnostikaga abiks saab olla? e46 330d 135kw


Kasutaja Edgar

Tauri^^
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 41
Liitunud: 05.09.2008 18:20 11
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E61

Postitus 10.01.2017 19:16 54

ttsys kirjutas:Eelsüüteküünalde mooduli vahetus hetkel töökodades hooaja peamine leivanumber. Hinnad on ajaga meeletult sulanud ja väga väga tark on vahetada moodul koos küünaldega. Märksõna BERU.

Aga eelsüüteküünaldest mis marki soovitad? Kannatab mõnda veel peale BERU?

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9250
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 10.01.2017 19:51 34

KKriisa kirjutas:Kes Tartu linnas diagnostikaga abiks saab olla? e46 330d 135kw

ma võin ka raali sappa visata.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy :)
Kui midagi vaja siis 58344541

silver62
Huviline
 
Postitusi: 47
Liitunud: 13.12.2014 10:54 54
Peamine sõiduk: bmw 316i 1.8is

Postitus 10.01.2017 20:58 57

Kas e30/e36 visco lsd on ainult typ188 diffris?

Ragnar
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1527
Liitunud: 26.04.2003 13:25 24
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E83

Postitus 10.01.2017 21:53 41

https://www.upload.ee/image/6544608/denso.jpg
eelmine veebruar lasin uued panna ja nüüd detsembris sai uuesti vahetatud. seega külma aega nägid need küünlad vast 3kuud.
kas on võimalik et põleb nii ruttu "auklikuks" või sain eelmises kohas uute pähe vanad?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 10.01.2017 22:09 14

Näevad samasugused välja nagu siis, kui valet / liiga kõrget pinget antud. Täkkuga näiteks ära tapetud. Küünalde peamine suremise põhjus on ülepinge ja liigne kuumus ehk üle 850C. Kui süütenurk on mootoril vale siis ei ole palju vaja, et temp taevasse ajada. Head lugemist:
http://www.beru.com/download/produkte/TI04_en.pdf
Pilt

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9250
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 10.01.2017 23:22 44

Ragnar kirjutas:https://www.upload.ee/image/6544608/denso.jpg
eelmine veebruar lasin uued panna ja nüüd detsembris sai uuesti vahetatud. seega külma aega nägid need küünlad vast 3kuud.
kas on võimalik et põleb nii ruttu "auklikuks" või sain eelmises kohas uute pähe vanad?

denso küünal on suht kehvake ka.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy :)
Kui midagi vaja siis 58344541

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 11.01.2017 01:33 52

Suvaliselt E83 seljas vaadatuna jääb muidu Denso preemium kvaliteedi klassi. Selle infoga on aga täpselt niipalju peale hakata, et leidub ka teisi preemium tükke. Kõik tootjad võistlevad ja pingutavad. Kooslust on vahel samuti vaja hinnata/vaadelda. BERU mooduli otsas on teatavasti beru küünlad nagu "omade tagatoast". See ei kehti iga koosluse kohta aga auto elektri-elektroonikaosade vaates on põhjust lukku panna. Taustale suvalise kataloogi link;
http://aeromotors.ee/kataloog/bmw/x3/xdrive30d/glow-ignition/glow-plug/?of=m5085;t10578;s10252

Riivo
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 7153
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Asukoht: Edgarlandia
Peamine sõiduk: ´02 530d Touring

Postitus 11.01.2017 11:42 45

Ise sai eelistatud varasemal Boschi toodangut...eluiga oli keskeltläbi 4 aastat...nonamed kestsid paar kuud
Hallmetallikdiisel

JuSS---
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 256
Liitunud: 10.06.2011 16:48 01
Asukoht: Disain/lõikus/keevitus/tootmine Järvamaa
Peamine sõiduk: 340i

Postitus 11.01.2017 13:13 53

Kepsu saaledega väike probleem.
Nimelt sai tellitud komplekt, kõik seal sama koodiga, samasugused ja ilma värvi täppideta, ehk siis ei ole vahet kumb üleval kumb all.?
viimaste saalte panemisega avastasin et komplektis ühel saalel defekt küljes ehk täke sees. tagastamisega raske kuna teised juba küljes jne.
Vaadates bmwfansist siis annab ülemisele ja alumisele erinevat koodi. ehk siis üks vist tugevam originaalis ju. rohkem neil vahet küll ei tohiks olla, kui sedagi.

Peaksin nüüd ostma uue komplekti või 1/2 originaal saalet?

rainis1225
Huviline
 
Postitusi: 45
Liitunud: 07.06.2016 17:14 44
Peamine sõiduk: BMW 530 E61
Telefon: 51900182

Postitus 11.01.2017 18:04 27

Tekkis huvi 2004 E61 tagatulede välja vahetamine facelift mudeli omade vastu, et kui keeruliseks läheb?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 11.01.2017 18:20 35

Sama keeruline nagu pimesooleoperatsioon. Kui oskad siis lihtne ja kui ei oska siis ületamatu. ;) Mõlemal juhul vaja "lahti lõigata" õigest kohast, "kodeerida" mitte õige välja ja õige sisse ning kokku panna. Protsess ilma ettevalmistuseta võtab sõltuvalt kogemusest umbes 15-30min. Kui soov õppida ja töövahendid olemas siis üldiselt ka DIY õpetused youtube ja mujal kanalites täiesti saadaval. Google abiks.

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3048
Liitunud: 11.05.2008 10:44 22
Asukoht: Laagri

Postitus 11.01.2017 19:28 44

Tuledest sul ainult ei piisa.

Vaja veel originaal juhtmesarja (saab näiteks esindusest) ja lm2 tuledemoodulit. Ja lõpuks kodeerimist.
E46 323Ci/E46 330d 03/E61 530D/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

rainis1225
Huviline
 
Postitusi: 45
Liitunud: 07.06.2016 17:14 44
Peamine sõiduk: BMW 530 E61
Telefon: 51900182

Postitus 11.01.2017 22:49 59

Oh juudas siis ilmselt jääb tegemata see huumor :D
Lootsin vähe lihtsamalt pääseda.

Tauri_T
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 284
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Asukoht: Läänemaa
Peamine sõiduk: BMW E60 525i (MÜÜDUD) BMW E91 320d

Postitus 12.01.2017 08:25 35

Oskab keegi õelda kas 2007a E90 ja E91 tagaluugimärk on samas möödus?

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 243
Liitunud: 03.06.2012 16:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 12.01.2017 08:32 01

535 diisel hommikul käima pannes tundus nagu puterdas ja masin värises mõned sekundid, pöörete seier ka hüppas ning siis jäi nagu normi kõik. Pole enne tähele pannud seda, kas peaks midagi kartma hakkama mootori töös?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 12.01.2017 08:42 56

Samad sümptomid on eelsüüteküünalde rikke korral.

paul22
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 243
Liitunud: 03.06.2012 16:02 42
Asukoht: tallinn
Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d

Postitus 12.01.2017 08:54 07

ttsys kirjutas:Samad sümptomid on eelsüüteküünalde rikke korral.

Tänud, otsin kaabli võimaluse esimesel võimalusel
Kas selline kaabel töötab e60 535 2005 a masinal? Kuulutuses nagu jääb mulje, et alates 2007? Näiteks see kuulutus: https://www.aliexpress.com/item/OBD-OBD-2-USB-Cables-For-bmw-Inpa-Ediabas-K-DCAN-USB-Interface-Diagnostic-Tool-For/32602163288.html?spm=2114.30010308.3.62.mDqQB8&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10060_10113_10114_10062_10056_10055_10054_10059_10099_10078_10079_10000012_10103_10073_10102_10000015_10096_10052_10053_10107_10050_10106_10051,searchweb201603_2,afswitch_5_afChannel,single_sort_3_default&btsid=7f560f71-e830-4a7b-a85d-b8f42552acaf


D-CAN for

- E60, E61 od 03/2007
- E83 od 09/2006
- E81, E87 od 03/2007
- E90, E91, E92, E93 od 03/2007

Kas täna õhtul keegi tallinnas, peetris, ülemiste kandis oleks võimeline kaabli järgi panna ja vead lugeda? INfo pm-i

igor115
Huviline
 
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Asukoht: Järvamaa
Peamine sõiduk: E61 530d

Postitus 12.01.2017 14:21 31

Kaabli võid vaadata sellist:
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-K-DCAN-US ... SwPhdU5Pgf

Töötab nii uute kui vanade autodega. Müüja on eestlane.Kätte saad mõne päevaga.Ise ostsin tema käest 30 euriga.Hinda saab tingida. Müüb ka osta.ee-s.
Koduleht http://www.ohp.ee/

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 12.01.2017 14:38 31

Isegi sisse nägemata ei soovita kumbagi neid kaablit alla LCI ehk 2008 kasutada. See lülitiga eksemplar on vähemalt 50% ulatuses läbimõtlemata teostus ja ilmselgelt müüja ei tea seega nende tehnilisest poolest mitte mütsigi. ;) Rohkem ei kommenteeri, sest osalised osturiskid maandab ebay ostukaitse. Aega ning janti ei kompenseeri muidugi keegi.

igor115
Huviline
 
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Asukoht: Järvamaa
Peamine sõiduk: E61 530d

Postitus 12.01.2017 16:05 29

Kasutan lülitiga kaablit enda autol(2005a.) ligi aasta.Proovitud ka LCI-l.Vigu loeb,kodeerib,milles probleem?
Olemas 2 kaablit,üks rohelisega teine valge plaadiga.Mõlemad töötavad ilusti.Pane siis link üles sinu arust hea kaabliga,ning seleta miks ta on sellest parem.Seda enam,ei näe mõtet komenteerida,kui pole sisse vaatanud.

MargusA
Kasutaja avatar
Klubiliige - moderaator
 
Postitusi: 2733
Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
Asukoht: Harjumaa
Peamine sõiduk: e36 touring

Postitus 12.01.2017 16:10 21

igor,ära näe vaeva.

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3048
Liitunud: 11.05.2008 10:44 22
Asukoht: Laagri

Postitus 12.01.2017 16:22 32

MargusA kirjutas:igor,ära näe vaeva.



:D
E46 323Ci/E46 330d 03/E61 530D/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2945
Liitunud: 20.07.2011 16:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 12.01.2017 16:44 32

:mrgreen:
Usun, et töötab... piirtingimustes ja seni kuni see 50% ei ole nn pihta saanud. Kes tahab ja on võimeline teemasse süvenema märkab draamat, et tahetakse emuleerida K-CAN, D-CAN ja PT-CAN funktsioonid. BMW GT1/OPS/ICOM funktsioonid on tinglikult pressitud mõne kontrolleri kõhu alla ning mängitakse diagnostikapesas pin-de lühistamisega aga kõike seda sellistel tingimustel, kus puudub vastav multiplekser vaid kõik nn tulised otsad lastakse meelevaldselt üheteise otsa ja kokku. Seetõttu ei ole mul vaja isegi nn sinna sisse vaadata, et sellist soovitust anda. See ei ole a la valdkond, et lähen-võtan-labida-ja-kaevan-augu. Kui müüja ei oska suunata või ebatäpselt juhiseid annab siis see on nn tema murepõld vastutada. Seetõttu ei ole minul tark enam siin rohkem kommenteerida või kobiseda.
Soovituse andsin seetõttu, et see on kõigest aja küsimus, kui satub kombinatsioon, mis süsteemi tapab. Reeglina saab pihta kaabel ja mitte auto. Hullemal juhul ka mõni auto moodul. Kõik sõltub sellest, mida konkreetselt tehakse. Nende kaablitega seal mainitud ja lubatud ISTA/P kasutamine on veel omaette riskikäitumine, sest mitte mingil juhul ei tohi selle kaabliga midagi ista/p mooduliga programmeerima hakata. Et kaabli kujul BMW-le sisse ronida on tark iga mudeli jaoks oma lahendust kasutada ja mitte mingeid universaalseid modifitseeringuid kasutada.

igor115
Huviline
 
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
Asukoht: Järvamaa
Peamine sõiduk: E61 530d

Postitus 12.01.2017 19:33 50

Nagu ma aru sain,inimene tahtis oma autol vigu lugeda.Seleks see kaabel sobib.Sobib ka kodeerimiseks.Programmeerimisest juttu ei olnud.Siin ma sinuga nõustun,et selline kaabel on viimane asi millega ISTA/P kasutada,selleks on teised interface-id.

EelmineJärgmine

Mine Üldine tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot]