rubriik "rumal küsimus"
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Muldvana java ja raamideta Chrome või Mozilla on vaja, et töötaks. Java8 on juba ära trukkitud ja Mozilla ning Chrome seda ei toeta.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas on mingit mõtet või ideed kellelgi, mida teha e34&e36 välimiste ukselinkidega, mis "jäävad" ülesse kinni, kui ukse lahti teed? Peab käega lingi tagasi lükkama, ise alla ei taha minna. Just kundepoolne..
Ühed ütlevad, et mingi jubin hakkab ära lõppema seal lingi küljes, kuskil ukse sees?
Ühed ütlevad, et mingi jubin hakkab ära lõppema seal lingi küljes, kuskil ukse sees?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis sa ise arvad, miks see kummist tihend seal ümber on? Selline asi arutlema ei pane ega ei häiri, et augud sees ja vesi sisse niriseb?
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: rubriik "rumal küsimus"
http://forum.roadfly.com/threads/123114 ... -answered-(stuck-door-handle" onclick="window.open(this.href);return false;)
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pole minu auto pildil,juhipoolne on mõradega aga kundepool on terve se kumm, kuigi sealpool on probleemttsys kirjutas:Mis sa ise arvad, miks see kummist tihend seal ümber on? Selline asi arutlema ei pane ega ei häiri, et augud sees ja vesi sisse niriseb?
Re: rubriik "rumal küsimus"
pead rohkem sisse välja käima siis hakkab link ka uuesti kergemini liikuma mingit spray määret võib ka sinna vahele lasta, täitsa toimib mõneks ajaks. no ja varsti tuleb suvi ka, suvel seda probleemi pole, ainult jahedate ilmadegabotzor kirjutas:Pole minu auto pildil,juhipoolne on mõradega aga kundepool on terve se kumm, kuigi sealpool on probleemttsys kirjutas:Mis sa ise arvad, miks see kummist tihend seal ümber on? Selline asi arutlema ei pane ega ei häiri, et augud sees ja vesi sisse niriseb?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
lihtsam oleks võtta lahti ja ära määrida kogu süsteem, e34l on see kokku lahti kukepiss...a eks ikka on enne vaja foorumi googlet piinata tühiasjaga
´17 4Drive
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere !
Mootoriks M52B25 ja mingi keberniit on jahutussüsteemiga..
Kuna hakkas mõni aeg tagasi jamama (Temp. tõusis spidoplokis üle normi), jahutusvedelikku oli vähe - panin juurde.. mõnda aega toimis kuid varsti oli jälle mingi jama.. lõpuks tuli välja, et termostaat ei toiminud hästi ja vahetasin välja koos termostaadi korpusega, lisaks panin uue veepumba ja ka radika, kuna radikas oli katki kuidagimoodi läinud (paisupaagi alumise serva juurest - sealt soone äärest, kuhu paisupaagi sisse lükkad).
Peale seda kui olen uue staffi külge pannud ja mahlad ka sisse valanud, hakkas mingi ikaldus..
Ükspäev sõitsin nii nagu tavaliselt - vajadusel vajutan rohkem kui 3000 rpm - lõi jahutusvedelike lõdvikud punni, lasin siis õhutuskorgist õhu välja, mõtlesin et ehk on õhk süsteemis, läheb mööda..
Nüüd viimased päevad on mingi teistmoodi anomaalia esinenud - needsamused lõdvikud tõmbavad kokku nüüd, ja jahutusvedelik kaob ka kuskile..
Küss siis järgmine - On kellelgi olnud sarnast kogemust või on miskit sarnast juhtunud teil kellelgi ?
kas võivad need anomaaliad tuleneda plokikaane tihendi halva seisukorra tõttu ? Endal on väike kahtlus et tuleb võtta see retk ette ja hakata plokikaane tihendit vahetama.. :/
Mootoriks M52B25 ja mingi keberniit on jahutussüsteemiga..
Kuna hakkas mõni aeg tagasi jamama (Temp. tõusis spidoplokis üle normi), jahutusvedelikku oli vähe - panin juurde.. mõnda aega toimis kuid varsti oli jälle mingi jama.. lõpuks tuli välja, et termostaat ei toiminud hästi ja vahetasin välja koos termostaadi korpusega, lisaks panin uue veepumba ja ka radika, kuna radikas oli katki kuidagimoodi läinud (paisupaagi alumise serva juurest - sealt soone äärest, kuhu paisupaagi sisse lükkad).
Peale seda kui olen uue staffi külge pannud ja mahlad ka sisse valanud, hakkas mingi ikaldus..
Ükspäev sõitsin nii nagu tavaliselt - vajadusel vajutan rohkem kui 3000 rpm - lõi jahutusvedelike lõdvikud punni, lasin siis õhutuskorgist õhu välja, mõtlesin et ehk on õhk süsteemis, läheb mööda..
Nüüd viimased päevad on mingi teistmoodi anomaalia esinenud - needsamused lõdvikud tõmbavad kokku nüüd, ja jahutusvedelik kaob ka kuskile..
Küss siis järgmine - On kellelgi olnud sarnast kogemust või on miskit sarnast juhtunud teil kellelgi ?
kas võivad need anomaaliad tuleneda plokikaane tihendi halva seisukorra tõttu ? Endal on väike kahtlus et tuleb võtta see retk ette ja hakata plokikaane tihendit vahetama.. :/
Re: rubriik "rumal küsimus"
Riivo kirjutas:lihtsam oleks võtta lahti ja ära määrida kogu süsteem, e34l on see kokku lahti kukepiss...a eks ikka on enne vaja foorumi googlet piinata tühiasjaga
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui lõdvikuid kokku kakub, siis on süsteemis ju vaakum. Vaakum võiks tekkida sellest, et plokikaan on lõhki väljalaske kollektorisse. Kui kaan oleks lõhki silindrist, või plokikaane tihend oleks ära, siis peaks süsteemis olema pidevalt liiga palju õhku ja ka rõhku.ASG kirjutas:Tere !
Mootoriks M52B25 ja mingi keberniit on jahutussüsteemiga..
Kuna hakkas mõni aeg tagasi jamama (Temp. tõusis spidoplokis üle normi), jahutusvedelikku oli vähe - panin juurde.. mõnda aega toimis kuid varsti oli jälle mingi jama.. lõpuks tuli välja, et termostaat ei toiminud hästi ja vahetasin välja koos termostaadi korpusega, lisaks panin uue veepumba ja ka radika, kuna radikas oli katki kuidagimoodi läinud (paisupaagi alumise serva juurest - sealt soone äärest, kuhu paisupaagi sisse lükkad).
Peale seda kui olen uue staffi külge pannud ja mahlad ka sisse valanud, hakkas mingi ikaldus..
Ükspäev sõitsin nii nagu tavaliselt - vajadusel vajutan rohkem kui 3000 rpm - lõi jahutusvedelike lõdvikud punni, lasin siis õhutuskorgist õhu välja, mõtlesin et ehk on õhk süsteemis, läheb mööda..
Nüüd viimased päevad on mingi teistmoodi anomaalia esinenud - needsamused lõdvikud tõmbavad kokku nüüd, ja jahutusvedelik kaob ka kuskile..
Küss siis järgmine - On kellelgi olnud sarnast kogemust või on miskit sarnast juhtunud teil kellelgi ?
kas võivad need anomaaliad tuleneda plokikaane tihendi halva seisukorra tõttu ? Endal on väike kahtlus et tuleb võtta see retk ette ja hakata plokikaane tihendit vahetama.. :/
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mis võib viga olla, kui täis laetud aku kestab max nädal ja siis üks hommik lampi tühi?
Kuigi eelneval päeval sai pikalt sõidetud (200km ots) ja enne sõitu läks väga kenasti käima.
Kui krokodest teise auto pealt käima panna ja korralik 15-20km tiir teha, siis 1-3 päevaks jälle rahu majas.
Olen mõelnud, et kuskil ilmselt mingi kulutaja, mis akut vaikselt kulutab, aga jällegi miks see siis nii järsku täiesti tühjaks tekib, kui eelneval päeval on täiesti okei olnud kõik ja vahest ei toimu sellist nalja nädal.
Või üldsegi generaator otsad andmas või hoopis starter jumpsib? Olen kuulnud sellisest teooriast, et akust jookseb genekasse vool tagasi ööga vms ja läheb kaduma. Või ehk starter siis nõrk ja vahest ei lähe korralikult järgi, sest käivitus sellel autol alati olnud keskmisest pikem (soojalt ja külmalt sama pikk).
Peal (2 kuud vana) Exide 100Ah aku.
Kuigi eelneval päeval sai pikalt sõidetud (200km ots) ja enne sõitu läks väga kenasti käima.
Kui krokodest teise auto pealt käima panna ja korralik 15-20km tiir teha, siis 1-3 päevaks jälle rahu majas.
Olen mõelnud, et kuskil ilmselt mingi kulutaja, mis akut vaikselt kulutab, aga jällegi miks see siis nii järsku täiesti tühjaks tekib, kui eelneval päeval on täiesti okei olnud kõik ja vahest ei toimu sellist nalja nädal.
Või üldsegi generaator otsad andmas või hoopis starter jumpsib? Olen kuulnud sellisest teooriast, et akust jookseb genekasse vool tagasi ööga vms ja läheb kaduma. Või ehk starter siis nõrk ja vahest ei lähe korralikult järgi, sest käivitus sellel autol alati olnud keskmisest pikem (soojalt ja külmalt sama pikk).
Peal (2 kuud vana) Exide 100Ah aku.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tester ja ampertangid. Tarbijate järgi olemist saab kontrollida. Kui testriga näitab, et auto off süsteemis on üle 10mA voolu tarbimine, siis hakkad ühekaupa kaitsmeid välja sikutama. Kui kaitsmete sikutamine ei aita, siis ühendad süsteemist generaatori välja ja kui ka see ei aita, siis ühendad starteri süsteemist välja.
Kui ka need variandid ei aita, siis on tarbijat/lühist veel põnevam otsida
Ampertangidega saad kontrollida käivitusel starteri poolt tarbitava "voolu kogust". Üle 300A vihjaks diislil starteri läbi olemist.
Muidugi kontrolli esimese asjana ikkagi laadimist. Alla 13.8V koormuse all on juba nõrga võitu. Teine asi mida kontrolli on see, kas genekas vajab "ergutamist". Ehk siis kas laadimise pinge tõuseb peale käivitust kohe 14V peale või pead andma natuke pööret, et volt üles "hüppaks".
Kui peab ergutama, siis generaatoril on dioodi plokki välk sisse löönud. Ehk siis uus genekas, või vana remonti.
Kui ka need variandid ei aita, siis on tarbijat/lühist veel põnevam otsida
Ampertangidega saad kontrollida käivitusel starteri poolt tarbitava "voolu kogust". Üle 300A vihjaks diislil starteri läbi olemist.
Muidugi kontrolli esimese asjana ikkagi laadimist. Alla 13.8V koormuse all on juba nõrga võitu. Teine asi mida kontrolli on see, kas genekas vajab "ergutamist". Ehk siis kas laadimise pinge tõuseb peale käivitust kohe 14V peale või pead andma natuke pööret, et volt üles "hüppaks".
Kui peab ergutama, siis generaatoril on dioodi plokki välk sisse löönud. Ehk siis uus genekas, või vana remonti.
- Valtsthegreat
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 01.07.2014 19:06 45
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Telefon: 56464330
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi oskab öelda kuidas ühendada e34 tdsi 90amp geneka asemel e38 tdsi 140amp genekas?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pühapäeva õhtul hea õllekõrvale nokitseda tund-kaksdarklight kirjutas:http://i.lvme.me/jaa7pj5.jpgRiivo kirjutas:lihtsam oleks võtta lahti ja ära määrida kogu süsteem, e34l on see kokku lahti kukepiss...a eks ikka on enne vaja foorumi googlet piinata tühiasjaga
´17 4Drive
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi teab, kas esimeste aastate (nt 1994) e36 cabriol oligi tehasest välja tulles täiesti mehhaaniline katus?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ei.ottoteles kirjutas:Keegi teab, kas esimeste aastate (nt 1994) e36 cabriol oligi tehasest välja tulles täiesti mehhaaniline katus?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänud vastamast. Kindlasti esimesel võimalusel, proovin tarbijat nii otsida.phyl kirjutas:Tester ja ampertangid. Tarbijate järgi olemist saab kontrollida. Kui testriga näitab, et auto off süsteemis on üle 10mA voolu tarbimine, siis hakkad ühekaupa kaitsmeid välja sikutama. Kui kaitsmete sikutamine ei aita, siis ühendad süsteemist generaatori välja ja kui ka see ei aita, siis ühendad starteri süsteemist välja.
Kui ka need variandid ei aita, siis on tarbijat/lühist veel põnevam otsida
Ampertangidega saad kontrollida käivitusel starteri poolt tarbitava "voolu kogust". Üle 300A vihjaks diislil starteri läbi olemist.
Muidugi kontrolli esimese asjana ikkagi laadimist. Alla 13.8V koormuse all on juba nõrga võitu. Teine asi mida kontrolli on see, kas genekas vajab "ergutamist". Ehk siis kas laadimise pinge tõuseb peale käivitust kohe 14V peale või pead andma natuke pööret, et volt üles "hüppaks".
Kui peab ergutama, siis generaatoril on dioodi plokki välk sisse löönud. Ehk siis uus genekas, või vana remonti.
Aga praegu proovisin jumpstardiga, liiga kuival ikkagi aku, et käima ära saada.
Olen märganud, et vahest salongivalgused ma olen pidanud manuaalselt välja lülitama. Vahest nagu jäävad salongis tuled peale, isegi, kui auto lukku panen. Käisin uksest sisse-välja paar korda, kustusid ilusti ära ukse sulgemisega ja siis järsku jäid põlema. Kuigi uksed olid korralikult kinni.
Teine asi, mida ma märganud just oma autol, et kui tuled 0-s ja süüte sisse panen, siis lähevad esituled automaatselt peale, kuigi kõrval on olnud teine sama auto, millel esituled küll niimoodi automaatselt peale ei lähe.(tulede lüliti 0-i keeratud). Auto ise 07/1999 aasta väljalase.
EDIT: Võtmest auto uksed lahti ei käi, ainult puldist. Võti lukus liigub vabalt, ei hakka millegi taha. Lugesin netist, et kesklukustuses võib olla lühis sp.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kuidas e53 subwoofrit paigaldada? Äkki saab natuke mahedamaks heli. Päris väristada ei taha
BMW E53 3.0
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kus Tallinnas hea hinnaga uusi (tutikad)rehve saaks 235/35/19 ,täna tahaks osta
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ta pesitseb küll Raplas, aga saadab Tallinna ka. http://www.auto24.ee/products/rehvid/fu ... o/1361106/" onclick="window.open(this.href);return false;
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
E46 xd 330d pidurdamisel tagasillas jubedad kolksud.
Muidu s6ites mitte midagi. Kiirendades kolkse pole. Aga nagu piduripedaali puudutada hakkab möll pihta
Võib tagumisi kettaid süûdistada?? Et liiga kõverad ehk?? Puksid sillas jms kõik normis. Kardaani vahemuhvid ka korralikid.
Ideid kellelgi?
Muidu s6ites mitte midagi. Kiirendades kolkse pole. Aga nagu piduripedaali puudutada hakkab möll pihta
Võib tagumisi kettaid süûdistada?? Et liiga kõverad ehk?? Puksid sillas jms kõik normis. Kardaani vahemuhvid ka korralikid.
Ideid kellelgi?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Käsipiduriklotsid näiteks. Liiguta käsipidurikangi.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
S6idu ajal proovitud. Ei aidanud. Kettad võtsin maha ka. Käsipiduri systeem korralik ja omalkohalttsys kirjutas:Käsipiduriklotsid näiteks. Liiguta käsipidurikangi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ehk siis, kui käsipiduriga pidurdada siis normis ja vaikne?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jep siis vaikne.ttsys kirjutas:Ehk siis, kui käsipiduriga pidurdada siis normis ja vaikne?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Sadulaga midagi või ketastega mingi koosmõju. Tõstuki peal saab vähemalt ainu kummal poolel ja siis juba edasi jooksvalt.
Sadula vahel klotsid on õiged?
Sadula vahel klotsid on õiged?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jep klotsid 6iged.ttsys kirjutas:Sadulaga midagi või ketastega mingi koosmõju. Tõstuki peal saab vähemalt ainu kummal poolel ja siis juba edasi jooksvalt.
Sadula vahel klotsid on õiged?
Kuidas t6stuki peal aimu peaks saama? V6i kuidas oleks õigem kontrollida
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nu saad ka tungrauaga pooli vahetades kuulata/jälgida aga vaata, et maas olevad rattad stoperdad. Tõstukil rida eeliseid ja operatiivsem.
Muide, mis E46? DSC? Arvutiga üle käidud? Hiljem selgub, et sellega mingi jura.
Muide, mis E46? DSC? Arvutiga üle käidud? Hiljem selgub, et sellega mingi jura.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Eeehmmm, e46 330xd 2003a automaat.ttsys kirjutas:Nu saad ka tungrauaga pooli vahetades kuulata/jälgida aga vaata, et maas olevad rattad stoperdad. Tõstukil rida eeliseid ja operatiivsem.
Muide, mis E46? DSC? Arvutiga üle käidud? Hiljem selgub, et sellega mingi jura.
Armatuuris hetkel täpselt sama pilt -