Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Kui sul tagumine vaid toll laiem on ja ET õige, ei näe ma probleemi, olen täiesti kindel, et ka 10" laiusega pole probleemi. A kui sul nad juba kätte sattusid, saad ju ka ilma rehvi ta alla proovida, näed ju ka nii ära, kuidas tiiva ja amordi suhtes istuvad.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Kust selline info, et vaid ühelaiused originaalis?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
http://www.bmwstylewheels.com/bmw/124
Siin lehel on ikka erilaiustest juttu.
Siin lehel on ikka erilaiustest juttu.
´17 4Drive
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Mis on sobilik koormusindeks F11 535d 245/45R18 mitte runflat rehvidele.
Minule huvipakkuvaid rehve pakutakse 96W ja 100Y varianti.
Minule huvipakkuvaid rehve pakutakse 96W ja 100Y varianti.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Koormusindeksit vahivad ÜV-l täitsa usinasti. Võta mnt.ee lahti ja vaata, mis sulle ette on nähtud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
MNT leht näitab 96Y, aga kuna tootja on ettenäinud kasutada runflat rehve. Mis on oma olemuselt ju oluliselt jäigema külgseinaga, siis sellest ka küsimus, kas 96W MITTE RUNFLAT rehv on sobilik. Küsimus ei ole rehvi hinna pärast, vaid sõidumugavuse pärast.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
96 näitab koormus indeksit. Y tähistab kiirusindeksit.
Kui ka uus rehv on tähisega 96Y siis pole vahet.
96 vastab 610kg-le. 610kg on 610kg, vahet pole kas RF rehv või tavaline.
Kui ka uus rehv on tähisega 96Y siis pole vahet.
96 vastab 610kg-le. 610kg on 610kg, vahet pole kas RF rehv või tavaline.
TEL 57703395
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Tere,
Olen uute velgede otsinguil e53-le ja leidsin 20 tolli valukad mis on 9 ja 10 tolli laiad. Plaan on panna tehase mõõdus rehvid 275/40 ja 315/35.
Tehase veljed muidugi on laiemad (näit. style 87), ees 9,5 ja taga 10,5. Kas selline rehv kitsamal veljel on mõeldav või jääb see kole? kellelgi ehk kogemusi/arvamusi?
Olen uute velgede otsinguil e53-le ja leidsin 20 tolli valukad mis on 9 ja 10 tolli laiad. Plaan on panna tehase mõõdus rehvid 275/40 ja 315/35.
Tehase veljed muidugi on laiemad (näit. style 87), ees 9,5 ja taga 10,5. Kas selline rehv kitsamal veljel on mõeldav või jääb see kole? kellelgi ehk kogemusi/arvamusi?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Ilmselt vahe on nii minimaalne et sa ei saa sellest arugi.
Andrus kirjutas: ↑09.07.2020 20:19 04 Tere,
Olen uute velgede otsinguil e53-le ja leidsin 20 tolli valukad mis on 9 ja 10 tolli laiad. Plaan on panna tehase mõõdus rehvid 275/40 ja 315/35.
Tehase veljed muidugi on laiemad (näit. style 87), ees 9,5 ja taga 10,5. Kas selline rehv kitsamal veljel on mõeldav või jääb see kole? kellelgi ehk kogemusi/arvamusi?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Tere.
Ei osanud mujale alagruppi kirjutada.
Osad foorumi kasutajad tunnevad mind vanast ajast, pole kaua pidanud siia miskit kirjutama, kuid nüüd pean.
Kas kellelgi on laenata 17 või 18 tolliseid E39 velgi, 2-3 nädalaks, keskava 74,1 ja Et 20.
Garaazis seisva auto all olevad veljed lähevad taastamisse ja vajan ajutisi jalavarje mille peale toetuda.
Auto seisab kogu selle aja soojas garaazis.
Velgede asukoht peaks olema Tallinnas, tulen ise järgi ja tagasi tuues toon six packi-i.
Velgi oleks vaja hiljemalt esmaspäeva päeva jooksul, koht kus varasemalt veljed leidsin osutus keskava valeks.
Kui mõnel lahkel inimesel leidub, palun võta ühendust.
EDIT: VELJED LEITUD (Aqoy-pukita palju soovid, mina ei soovi.)
Viis kaks 28 kaheksa kaheksa üheksa.
Ei osanud mujale alagruppi kirjutada.
Osad foorumi kasutajad tunnevad mind vanast ajast, pole kaua pidanud siia miskit kirjutama, kuid nüüd pean.
Kas kellelgi on laenata 17 või 18 tolliseid E39 velgi, 2-3 nädalaks, keskava 74,1 ja Et 20.
Garaazis seisva auto all olevad veljed lähevad taastamisse ja vajan ajutisi jalavarje mille peale toetuda.
Auto seisab kogu selle aja soojas garaazis.
Velgede asukoht peaks olema Tallinnas, tulen ise järgi ja tagasi tuues toon six packi-i.
Velgi oleks vaja hiljemalt esmaspäeva päeva jooksul, koht kus varasemalt veljed leidsin osutus keskava valeks.
Kui mõnel lahkel inimesel leidub, palun võta ühendust.
EDIT: VELJED LEITUD (Aqoy-pukita palju soovid, mina ei soovi.)
Viis kaks 28 kaheksa kaheksa üheksa.
Viimati muutis Arno, 13.07.2020 19:43 54, muudetud 1 kord kokku.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Kui auto niikuinii garages seisab, miks siis ei või ta näiteks pukkide peale seisma jätta?
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Sillad ei ole originaal asendis 3 nädalat.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Pukke saab ka sildade alla panna ju.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Terv, kui hästi istuvad et20 e39 veljed E46 alla?17" ja 8j laiad Google annan igasugu vastuseid. Peab rullima ja ei pea rullima
Parimat
Parimat
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Siin pole asi ju ainult istumises. Kuna E46 ja E39 esisild on täiesti erineva konstruktsiooniga, siis kasutavad nad ratta käänupunkti paikasättimiseks silla suhtes (et pildil kujutatud punane ja sinine telg lõikuksid teega samas punktis) ka erineva ET-ga velgi. Ehk lühidalt annab vale ET-ga velg tunda ka roolimisel.
Kuna 5-se double-pivot silla jaoks tehtud velg on väiksema ET-ga, siis jääb ta koopast välja (mitte liiga sügavale) ja ka distantsseibidega ei saa teda õigeks.
Kui 3-se esiratas pöörab täpselt ainsa õõtshoova välimise munaka koha pealt, siis peab see jääma velje sisse. 5-se esiratas pöörab ümber virtuaalse punkti ja õõtsade munakad võivad jääda veljest väljapoole:
Kui rohkem teada tahad, siis loe seda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Nii kellel on e34-l all olnud 19x9 ET 20 ees ja taga 19x10 ET 15.Mis rehvi olete kasutanud originaalkoopaga et vastu ei käiks.Endal oli kunagi ees 235/35/19 ja taga 275/30/19 polnud probleemi originaalvedrustusega kuhugi vastu hõõrumisega aga velgede ET-d ei mäleta.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
vaadates originaalvelgi siis 8,5 ja 9,5 veljejooksu puhul on ET ees 13 ja taga 18...seega peaks sinu jooksu puhul samamoodi ET olema esiratastel pigem väiksem, sul on miskipärast vastupidi.
´17 4Drive
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Mul on praegu ees 8.5" ET13 ja taga 10" ET20 ning istub ideaalselt. Kui ees on 9" lai, siis loogika järgi peaks seal ET olema mingi, ma ei tea, 16-17?
Praegu küsimuse oleva ET-ga julgeks ma pakkuda, et tagumine rehv/velg hakkab ilma flantsita vastu amorti käima ja esimene rehv vastu tiiba.
Praegu küsimuse oleva ET-ga julgeks ma pakkuda, et tagumine rehv/velg hakkab ilma flantsita vastu amorti käima ja esimene rehv vastu tiiba.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
No palju sul seal tagumise velje ja amordi vahe on.Ja kui hakkabki 10 lai ET15 sisse vastu käima kas siis 5mm flantsiga kannatab nii palju välja poole tuua et ei hakkaks käima vastu välimist koopaserva.Ja nagu aru saan siis 9 lai ET 20 ees pigem välimise koopaservaga tasa.Aga palju sissepoole seal ruumi võiks olla velje ja amordipüstaku vahel.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Targutame veel.Mida suurem on velje ET seda rohkem ta koopasse läheb ja mida väiksem on velje ET seda rohkem tuleb ta koopast välja(poritiivale lähemale.)Nii prooviks Aare velje andmete põhjal selgust saada.
ESIMESED.Temal ees 8.5 ET 13 minul vaja 9 ET 20 ei tea kas õige aga minu andmetega velg (siserant)peaks olema Aare omast 13.35mm amordile lähemal ja väliserv tema randist 0.65mm amordile lähemale.Aare vaata enda velge ees ja mõõda võimalusel amordi ja veljerandi vahe.Kas kannatab see 13.35mm amordile lähemale minna.Või vaja flants ette panna.
TAGUMISED.Temal taga 10 ET 20 minul vaja 10 ET 15 ei tea kas õige aga minu andmetega velg (siserant)peaks olema Aare omast 5mm amordist eemale minema ja välisserv tema randist 5mm välis koopaservale lähemale.Aare vaata enda velge taga ja kui sinu kerel ka rullimatta koopad kas kannatab see 5mm veel välja tulla sinu tagumisest velje randist.Seest pole probleemi sest ET-ga kaugeneb amordist 5mm.
ESIMESED.Temal ees 8.5 ET 13 minul vaja 9 ET 20 ei tea kas õige aga minu andmetega velg (siserant)peaks olema Aare omast 13.35mm amordile lähemal ja väliserv tema randist 0.65mm amordile lähemale.Aare vaata enda velge ees ja mõõda võimalusel amordi ja veljerandi vahe.Kas kannatab see 13.35mm amordile lähemale minna.Või vaja flants ette panna.
TAGUMISED.Temal taga 10 ET 20 minul vaja 10 ET 15 ei tea kas õige aga minu andmetega velg (siserant)peaks olema Aare omast 5mm amordist eemale minema ja välisserv tema randist 5mm välis koopaservale lähemale.Aare vaata enda velge taga ja kui sinu kerel ka rullimatta koopad kas kannatab see 5mm veel välja tulla sinu tagumisest velje randist.Seest pole probleemi sest ET-ga kaugeneb amordist 5mm.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Ma ei tea, kui kiire sul on, aga kõige varem saan ma mõõta esmaspäeval, või vähemalt üritada
Aga ütlen nii, et minu veljed on nii ees kui taga täpselt servaga tasa.
Aga ütlen nii, et minu veljed on nii ees kui taga täpselt servaga tasa.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Pole nii kiire et esmasp ok.Kui võimalik võid ka pilte panna.Esimene ratas nii seest amordi ja veljerandivahe kui ka väljast veljerandi ja poritiivavahe.Ja sama ka tagumisega.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
See velg ees hakkab vastu amorti käima või siis jääb nii lähedale, et liiga kahtlane oleks sõita.
Olen proovinud sellist velge, mis oli 3mm rohkem sees pool kui sinu 9 ET20 ja ei läinud alla, silma järgi oleks 5mm flantsist piisanud.
Tagumisega pole probleemi, kui just väga laiasid rehve ei pane.
Olen proovinud sellist velge, mis oli 3mm rohkem sees pool kui sinu 9 ET20 ja ei läinud alla, silma järgi oleks 5mm flantsist piisanud.
Tagumisega pole probleemi, kui just väga laiasid rehve ei pane.
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
295/35r21 11 tolli laial veljed ?
kellelgi pilti?
kellelgi pilti?
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Vähe vale link, et näha pilte velje ja rehvi kombost. Pigem vaadata siit: https://tyrestretch.com/list
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Sa ikka vaatasid kas sellist mõõtu on? minu lingil on rehvi-velje suhe väga normaalselt välja toodud
´17 4Drive
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Vaatasin , et uuel x5m on talvine originaal mõõt ees 10,5 laial veljed 295/35 ja tagumine ka 295/35 aga 11 laial veljed , endal ees praegu 10 ja taga 11 , huvi pärast tahaks näha mis moodi se 295/35 seal 11 tolli laial veljed istub , ette 10 tollise peale on ok seda tean
Re: Põhjalik ülevaade velgedest, rehvidest ja nende sobivusest.
Kas F34-le (8J ×19 Et 30/9J x 19 Et 42) võiks sobida F30,31 veljed (8J x 19 Et 36/ 8.5 x 19 Et 47) . On kellelgi kokkupuudet?Tegu on Xdrive- ga.