3,0 v8-l silindri surved eba ühtlased ????

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

3,0 v8-l silindri surved eba ühtlased ????

Postitus Postitas byerman »

Nimelt mure järgmine... Auto ei käinud tühikäigul eriti ästi,, sai siis küünlad ära vahetatud,, tühikäigul käimine halvenes....
Sai siis diaknostikasse aeg kirja pandud ja seal selgus ,et juhi poolsel osal 2-el silindri surved madalamad kui teistel ja sellest ka tingitud tühikäigul lonkamine,,,,,
Kas tuleb mootorit remontima hakata ??,,klapid ei pea vast.
Palju üldse V8 kaante tegemine võib kokku maksma minna ,ege ta vast odav lõbu pole..
Oskab äkki keegi midagi soovitada ,,kuhu poole joosta ,kust pangast laenu võtta ,et V8-t remontima hakata....
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

Kas keegi ei ole siis millegi säärasega kokku puutunud ????
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui aus olla, siis kuulnud küll ei ole, et klubist mõni oleks mootori kallal käinud. Ja siin on neid juba päris mitu :)

Muuseas, ega vanad küünlad õlised olnud?
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

See on tõesti täiesti ennekuulmatu lugu sellel mootoril. Ega se ai tea, kust see auto siia saanud on?

Oma kella järgi 240k sõitnud konel on kõik pütid ühtlased näiteks.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

Küünlad ei olnud õlised,,,
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

homme katsun mehaaniliselt ise surved ära mõõta... ehk siis saab selgust rohkem
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

mehhaaniliselt surved üle mõõta ja erinevus viitab siiski vaid ebakõladele kas klappides või kolvigrupis.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Või plokikaane tihendis. Loomulikult tuleb kahtluse korral mõõta kompressiooni või siis silidrite leket.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kui surved on erinevad kahel kõrvuti asetseva silindri vahel, siis võib eeldada et kaane tihend on ära lõppend. see muidugi parem varjandt.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

325 ix kirjutas:Või plokikaane tihendis. Loomulikult tuleb kahtluse korral mõõta kompressiooni või siis silidrite leket.
kuidas mõõdetakse silindrite leket, kui kaaned on peal..
truumu

Postitus Postitas truumu »

byerman kirjutas: kuidas mõõdetakse silindrite leket, kui kaaned on peal..
On olemas spets riistapuu
Lastakse suruõhk läbi küünlaaugu sisse ja vaadatakse, kui kiiresti surve ära langeb
Ei teagi, kus praegu sellist stendi saaks kasutada, vanasti oli "Vatu Autos" üks olemas
Vasta