bmw 325e-le turbo

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ints
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 20.02.2003 16:37 17

bmw 325e-le turbo

Postitus Postitas ints »

Kui ehitada 325e-le peale 524td turbo ja lisada vahele intercooler.Kas see on mõttekas,palju võimsust kasvab ja palju kiirendusega võidaks.Mida oleks vaja välja vahetada(näiteks kolvid kui vaja ja siis milliste vastu kui üldse vaja) et saada normaalsem tulemus või oleks targem teha algul 327i-ks ja siis turboks.Masinaks on 325e,90kw,2.7l,2693ccm ja 85-nda aasta oma.
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

Postitus Postitas Xim »

kuskilt on kõrva jäänud, et diisli turbo ei ole eriti hea lahendus.

aga kõige täpsemalt saad vastuse turbo.ee lehekylgelt.
ints
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 20.02.2003 16:37 17

Postitus Postitas ints »

Millist turbot soovitaksite,324td väljalaskekollektori peale ühtivat,kuna tahaksin kasutada seda kollektorit.Ja kui keegi on bmw-le turbo ehitamisega tegelenud võiks jagada näpunäiteid mida tuleks muuta(ehitada)
Kasutaja avatar
Andry
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 03.10.2002 10:13 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andry »

xjan siin ehitas või vähemalt planeeris seda, uuri temalt.
sexdrugsdnb
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 27.08.2006 20:34 25
Asukoht: Kernu (haiba)

:D

Postitus Postitas sexdrugsdnb »

mis mõte on economic mootorit tuunida?
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

kasutaja patrik siin hiljuti tegelenud ja tegeleb vist praegugi oma bmw 325i turbo installimisega :D
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=3739
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: :D

Postitus Postitas Leho »

sexdrugsdnb kirjutas:mis mõte on economic mootorit tuunida?
kas tal mitte ometi madal surveaste polnud..mis ideaalne turbotamiseks:)?

küsija suupihta ei lõõda:)
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Peale madalama surveastme on tal ka vähem laagreid ja madalamad pöörded...
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

selliste teadmiste ja tõenäoliselt ka vähese finantsiga pole mõtet midagi teha, pigem on lootus asi laiali lasta ja edaspidi liinibussi kiirendust nautida.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

pelae turbo. intekuuleri ja n.e. sul tuleb veel segu paika pnda, kuna ainult ohuga ju eriti kaugelt ei sqida :D

kqige parem lahendus oleks ikka et oleks 0 atm plokkis, mitte - nagu on...

rohkem 0.5 ei soovitaks, ag aennem kogu plokk kapitaalselt remontida, parem küttepump, tugevamad kolvid ja n.e.


kas sull seda vaja on? :D

odavam on küll korralik remont teha... ja kui 50k kohe matta pole ei soovitax alustada, sest kuna niisugused küsimused esitad, ise tegema küll ei hakka ju? ;)
Vasta