E34 520i'l minekus ''auk'' sees

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E34 520i'l minekus ''auk'' sees

Postitus Postitas tr22nsmees »

Nimelt probleemiks see, et kui kohalt minnes siduri lahti lasen, siis tuleb auto minekusse justkui mingisugune jõnks - seda annab ilusti vältida 3000rpm+ kohalt minnes & veidi sidurit libistades.

Vaikselt hakkab see juba närvidele käima, sellepärast ootaks teie ettepanekuid. Mootoriks siis vana '89a 2.0 - 130hj M20 12-klapiline

Ette tänades,
Lauri
Viimati muutis tr22nsmees, 15.04.2004 18:48 54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

kas see on algusest peale olnud või mingil hetkel tekkinud?
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

janar kirjutas:kas see on algusest peale olnud või mingil hetkel tekkinud?
alguses vist ei pannud tähele eriti, aga nagu mingisugune auk on kogu aeg olnud.
Sai diagnostikas käidud, ei leitu midagi. :(
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Kas võib selline asi esineda kui (1) on katki sisselaske toru/lõdvik vms iganes filtri ja siibri vahelt (2) on rikkis õhumõõtja või (3) rikkis siibri potensiomeeter.

Sõidu ajal alla 3K pöörete on OK, ei jõnksuta vms.?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

eero kirjutas:Kas võib selline asi esineda kui (1) on katki sisselaske toru/lõdvik vms iganes filtri ja siibri vahelt (2) on rikkis õhumõõtja või (3) rikkis siibri potensiomeeter.

Sõidu ajal alla 3K pöörete on OK, ei jõnksuta vms.?
ei ei, just vastupidi - 3k+ rpm on kõik ok, alla selle on sitasti ;)
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

pead hakkama 3000+ rpm ringi sõitma lihtsalt :lol:
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Charly kirjutas:pead hakkama 3000+ rpm ringi sõitma lihtsalt :lol:
ega enamus aega on niikuinii üle 3000rpm'i, kuid vahel tahaks nagu mitte rullikat panna ka.
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Siduriketas sul millal vahetatud.
Kas ketas originaal (või B-varuosa).
Kaua sul see "jõnksu teema" juba kestab?

Enda kogemus selline (autoks escort 1.6D 87a.):
2 kuud peale siduriketta (B-varuosa) vahetust oli ühel päeval
selline tunne, et siduriketas tuksis (raputas mis hirmus
madalatelpööretel kohalt võttes). Järgmisel päeval kõik
oki-toki. Arvan et mul oli põhjuseks siduriketta kattematerjal.
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Sorry panin vist teemast mõõda?
Kas "jõnksutab" ainult kohaltvõttes
või ka sõiduajal?
Peace:)
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

ainult kohalt võttes tuleb 1 jõnks sisse.
Muidu B-varuosi ei tarbi, ostan kõik United Motorsist, kuna lõppkokkuvõttes on endal mugavam & odavam niimoodi. :cool:
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

tr22nsmees kirjutas:ainult kohalt võttes tuleb 1 jõnks sisse.
Muidu B-varuosi ei tarbi, ostan kõik United Motorsist, kuna lõppkokkuvõttes on endal mugavam & odavam niimoodi. :cool:
Kas diagnostika ka UM-is tehtud?
Pane UM-i mees rooli ja vaata mis ütleb.
Kui mees ei oska vastust anda siis järjekordne tõestus sellest,
et ei ole mingi näitaja see et tuntus firmas remondimees oled.
NB! Tuleta meelde üht Pealtnägija saadet, selle eest UM minult 100%
miinuseid sai.
Lisaks:
Minul UM-ist ainult halvad kogemused.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Anti_E34
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07.02.2004 19:53 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti_E34 »

Probleem võib-olla selles, et M20 mootoris 8 klappi. Peaks aga olema 12 klappi. :lol:
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Anti_E34 kirjutas:Probleem võib-olla selles, et M20 mootoris 8 klappi. Peaks aga olema 12 klappi. :lol:
v.ttu. Oskan vahvaid vigu teha :lol:

to Kuban : aga ainult kohalt võttes on see jõnks sees :|
truumu

Postitus Postitas truumu »

mul sama rida, ainult viga nähtavasti käigukastis :cry:
kui tagarattad on üles tõstetud, siis sidurit lahti lastes(töötava mootoriga muidugi :) )käib kastis päris kena kolks
kusjuures see kolks on ainult rattad õhus, sõites ei ole
selline mulje, et jõuülekandes lõtk
pealekauba teeb kast kolinat, kui mootor kuum, tühikäigul ja mootorit välja suretades, kui sidur lahti lastud
ja jõnks tekib kohalt minnes või käiku vahetades järsu siduri lahtilaskmisega
libistades jõnksu ei ole
jutt tuli veitsa segane, loodan, et saite aru
muuseas, kuidas on tehniliselt õige sõnastada toiming siduripedaal lahti lasta?
sidurit lahutama peaks tähendama pedaali alla surumist
aga lahti laskmine? sidurit liita :) ?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

lahutamine vs. vabastamine `?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Priit Peljo kirjutas:
tr22nsmees kirjutas:ainult kohalt võttes tuleb 1 jõnks sisse.
Muidu B-varuosi ei tarbi, ostan kõik United Motorsist, kuna lõppkokkuvõttes on endal mugavam & odavam niimoodi. :cool:
Kas diagnostika ka UM-is tehtud?
Pane UM-i mees rooli ja vaata mis ütleb.
Kui mees ei oska vastust anda siis järjekordne tõestus sellest,
et ei ole mingi näitaja see et tuntus firmas remondimees oled.
NB! Tuleta meelde üht Pealtnägija saadet, selle eest UM minult 100%
miinuseid sai.
Lisaks:
Minul UM-ist ainult halvad kogemused.
Kui viicid siis saada mulle PS nende halbade kogemuste kohta..
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit Peljo kirjutas:NB! Tuleta meelde üht Pealtnägija saadet, selle eest UM minult 100%miinuseid sai.
No anna andeks, a kuda saaks UM su autole mingeid lammari amorte/pihusteid soovitada? Või näidata, kui osavad nad on mingi 200W ja 5cm laia otsaga tõlvikuga Motronicut parandama? See saade oli puhas populism ju. Isegi kui need kirurgid seal tartus head automehhaanikud on. Selle saatega sai Pealtnägija minult 100% miinuseid. UMi viga oli see, et nende mees ei osanud kaamera ees soravalt mesijuttu ajada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Nõus PriitV -ga. Olnud ise ASC ja UM i klient kokku ca 9a, näinud nii häid kui halbu päevi kuid kokkuvõttes paneksin neile küll hindeks tugeva nelja. Viiest lahutab neid vast tasuta saiakeste puudumine, see et keegi ust ei ava kui ma majale lähenen, see et asendusautot alati ei anta ja kui antakse, siis ei lasta värvi valida, see et nad pole hiromandid ja teinekord mingit viga kohe ei leia ning pärast arve suur on (minu jaoks), see et ajalehed/ajakirjad pole alati värsked...

See eelviimane punkt tuletas meelde kuidas mu valgel otsiti "jõnksu" mis vahel avaldus vahemikus 3000-3500 pööret. Auto kallal oli terve meeskond eesotsas vanameister Vallo Sootsiga - kaks päeva jamasid. Proovisid mu auto peal kõiki oma tagatoas olevas kapis leiduvaid juppe, progesid aju, vahetasid mootoriketti, tegid hulgaliselt proovisõite kogu kollektiiviga. Võtsid lõpuks minugi appi. ... ja siis avastasid, et esimese silindri küünaljuhe annab vahel katkestuse :!: Arvan, et mõni külasepp oleks selle avastanud ca esimese 15min jooksul (kuna ta suurt midagi muud kontrollida ju ei oskagi), aga siiski - viga leiti, mina maksin arve $$$$.- .

Loo moraal - targem on siiski pöörduda kohta kus omatakse rohkem teadmisi kui su auto kordategemiseks hetkel pruugib vaja minna. Ja teiseks. Kui ostad auto, võta masin mida jaksad ka remontida. Ja kolmandaks. Viimane punkt oli üldfilosoofiline ja ei olnud suunatud selle konkreetse isiku poole, kes ennast puudutatuna tundis.
Vasta