probleemid bensupumbaga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
folio
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 24.01.2004 11:35 31
Asukoht: Rapla

probleemid bensupumbaga

Postitus Postitas folio »

e34 530 '93a
probleem polegi niiväga pumbas kui toitepinges. Pump töötab korralikult aga pinget vahest nagu polegi. Annab vaevalt 3-4 volti välja mõõta. Nüüd saabki ainult nii sõita, et pumbale otse toide külge ja seisma jäädes jälle maha. Suht tülikas on. Kõik releed ja kaitsmed on järgi kontrollitud.(vähemalt ma arvan nii - äkki keegi teab kus võiks probleemne koht olla)
Massiga on kõik korras. HELP
Viimati muutis folio, 07.05.2005 09:09 06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: probleemid bensupumbaga

Postitus Postitas priitv8 »

folio kirjutas:e34 530 '93a
Siis M60B30 ja V8?
folio kirjutas:Kõik releed ja kaitsmed on järgi kontrollitud.(vähemalt ma arvan nii - äkki keegi teab kus võiks probleemne koht olla) Massiga on kõik korras. HELP
Milliseid releesid kontrollisid? Kas ka Motronicu releed (oli vist valge ja vasakpoolses kastis Motronicu all), sest see on n.ö. master-relee. Kui see relee jällegi puterdaks, oleks ka aju samal ajal alapingega. Ja sellest peab veamällu kood maha jääma, diagnostika aitaks. Kahjuks ei saa sulle skeemist enne reede hilisõhtut täpselt järgi vaadata. Igal pool mujal on pinge peal? Sealsamas elektroonikakastis on ka üks suuremat sorti pinge jaotuspunkt, aga kui see jamaks, siis poleks sul ka süütepinget! Siis jääb veel üle kontrollida selle juhtmejupi takistust, mis on pumba relee ja pumba pistiku vahel. Kui keegi lisavarustuse paigaldaja näiteks selle juhtme isolatsioonist mõne plekikruvi läbi keeras ja sealt massi saab, siis on sama efekt, et pumbale pinget ei jõua.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
folio
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 24.01.2004 11:35 31
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas folio »

Mootoriks on jah m60 v8

Mingeid muid elektrilisi häireid pole.
Juhtme viga ei tohiks see olla, sest umbes aasta tagasi oli sama jama. (aga tookord kadus see ise ära)Külmalt käivitades ei läinud alati kohe käima. Kui mootor on soojaks käinud siis pole kunagi probleemi. Samas piisab autol pool tundi seista ja naca maha jahtuda kui tekivad jälle käivitusprobleemid. Niipalju olen ma selle probleemiga juba pusserdanud, et selge on see, et probleem on pumba toitepinges. Abiks oleks muidugi ka elektriskeem. Ma ise ei tea kas olen üldse kõik asjassepuutuvad releed üle käinud. Olen midagi kuulnud, et ka vasaku tagaistme all on midagi pumbaga seonduvat???
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kui tüdined igalpool jooksmisest, anna teada, leian vea u poole tunniga
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
truumu

Postitus Postitas truumu »

vaata üle see läbiviigu koht, mis tuleb pumbast ja läheb läbi põhja tagaistme alla
folio
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 24.01.2004 11:35 31
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas folio »

Ja probleem ongi lahendatud. Kõiges oli süüdi signa, mis pani segast ja oli nii napakalt ühendatud,et ma ei hammustanud kohe seda süsteemi lahti.
Jgatahes tähh kõigile kes soovitusi ja nõuandeid jagasid.
Vasta