Vajan abi ja nõu bmw 520i82 kordategemisel.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ghost
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 20.04.2004 14:17 30
Asukoht: Lahemaa-Tallinn

Vajan abi ja nõu bmw 520i82 kordategemisel.

Postitus Postitas ghost »

Tere!

Pöördun siinse asjaliku rahva poole ka oma massina kiirete küsimustega- äkki keegi oskab vihjata mõnda väärt lahendust või tegijat.

Mina - foorumis newby ja bm alal kahjuks võhik ja algaja. Natuke tunnen Ladat ;) - enne vaid ladat ja nivat pidanudki.

Praegune liikur- passi järgi bm520 '82. Le- prizungiga. Auto minu käes olnud: 1 nädal&400 km. Läheb käima ja liigub,väga suuri vigasid ei tuvastanud.

Peale soetamist senini jõudnud teha: 1 esi õõtsapuksi ise ää vahetada, mootori diagnosti ja süüte reguleerimise (tänud Toomasele :) ja termosiduri (tänud "Impulss"'ile ), rihma vahetus ja klappide reg on ka järgmiseks nädalaks kokku lepitud.

Pikemas perspektiivis sooviks: masinat 'tavakasutaja õiguste piires' tundma õppida ja jõudumööda korda teha.

Eelistaks: kiire töö (ehitushooaja) tõttu kontakte nendega, kellel auto remont hobiks või põhitööks ning olemas vastav koht ja riistad. Ning kellega saab kokku leppida võimaluse, et kui konkreetne juhus võimaldab, siis pealt maha võetud kõlbmatu jupi asemele saaksin kokku lepitud aja (1-2p.) jooksul ise kasutatud, aga korrektse jupi tuua (ametlikes kohtades saadetakse sellise sooviga vist puu taha...?).

Aga samuti nõu ja abi teretulnud, sest peale selle et masin korda saab, tahaksin tema toimimise loogikast nagu ka aru saada (prizungi töö,reguleerimine jms).. seda kõike siis ajajooksul.

Praegused kiired asjad mis kohe tegemist tahaksid:

1)pidurisüsteemi korrastamine (pidurdades suurema hoo pealt rool "hüppab" - ketas kõver silinder kinni vms?). Samas siis taga ja esiklotside vahetus. Ilmselt kohe võiks ära osta klotsid, aga kettad,supordid ..enne lahtivõtmist vist ei tasu neid soetada?

2)Käigukasti ja difri õli. Kas neid peab vahetama ja kui peab, siis vaja need vahetada. Milline õli osta ja kui palju?

3)Esisild üle kontrollida- kas pealeselle õõtsapuksi tuleks veel muudki välja vahetada? Loksutades ise ei tunne, aga spetsialisti nõu parem.

4)Taga sillas paremal on aukudes sõites mingine märkamatu väike kolks. Oletan et amordi puks, aga niisama ehku peale ei taha varuosi ära osta...

5)Mingi lihtne signa vaja peale aretada päevaste gastrolööride vastu (öised profid vast sellist uunikumi ei taha ja siis autos nagunii midagi väärtuslikku ei hoia). Kus või kes pakuks ..?

6)vaja korda teha või välja vahetada soendusventilaator (2 esimest kiirust klobisevad). Kas mõttekas üritada remontida vana või soetada kohe kasutatud, aga töökorras? Või võivad need olla erinevad 520'tel, nii et enne lahtivõtmist jälle ligi võtta ei tasu?

Ja võimalik, et spets leiab alati midagi veel märkimisväärset..

Tervitustega, kõust.

Lisan ka igaksjuhuks e-aadressi: ghostnetexpress@hotmail.com
Kasutaja avatar
kopamees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 27.01.2004 22:46 20

Postitus Postitas kopamees »

Seda soenduse ventikat taastada suht üritus, see neil põhiviga, et vahetamatud puksid kuluvad neil juba koos metallkorpusega ära, niiet pane uus. Vahetamine väga lihtne ja mul e28 ajast üks korralik komplekt vedelemas- küsiks mingi 2-3 soti vahelist hinda ja võiks sulle ka ära näidata kuda vahetus käib. 55 27014. tln.
Vasta