K:Blow Off

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
taunus2d
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25.12.2006 19:16 59

K:Blow Off

Postitus Postitas taunus2d »

Kuidas asi toimib? mis mootoritele ja milleks kasulik?

Uudishimu :D Ise võhik sellel alal
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

blow off- turbo väljalaske klapp.... kui gaas maha lasta laseb sealt surve välja... ;)
Kasutaja avatar
pego113
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 31.10.2004 03:42 21
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pego113 »

laseb pärast turbot sisselaske torustikust rõhu välja vältimaks turbo seiskumist segusiibri sulgemisel ;)
323i e21
Kasutaja avatar
taunus2d
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25.12.2006 19:16 59

Postitus Postitas taunus2d »

järelikult ainult turbomootoritel?
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

saab disladele ka paigaldada?
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

mõttekam siis dislale kohe turbolaks teha ju... ;)
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

no ma mõtlesingi küsida et kas saab turbo dislale ka panna :D

kas see vidin tekitabki käiguvahetusel sellise mõnusa susina?
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

http://www.sunamiturbo.com/

kui ainult hääl oluline siis... :lol:
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

kas just täpselt käiguvahetusel a siis kui rõhu välja laseb jah.. ;) aga ma arvan et odavam tuleb osta juba turbodiisel kui ise tegema hakata.. ;)
Kasutaja avatar
PetsCCE
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 16.10.2005 21:41 37
Peamine sõiduk: BMW 325 stroker E30
Asukoht: Tartu-Melliste
Kontakt:

Postitus Postitas PetsCCE »

blow offi ehk siis bov ei saa jah N/A autole panna.saab ainult turboautole. ta laseb jah segusiibri sulgudes mootorisse tuleva õhu atmosfääri tehes gaasi maha lastes ilusa susina ning väldib turbo tiiviku tagurpidi tööle minekut.
nats segane jutt tuli aga loodan et saate aru :oops:
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Viimati muutis Ilves, 20.02.2007 16:55 58, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mis see siia teemasse puutub? :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Silwer kirjutas:
Mis see siia teemasse puutub? :)
Ei puutu otseselt jah, kuigi teksti sees BOV-st räägiti. Nüüd on korras ;)
matsa
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 22.05.2006 11:02 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas matsa »

R6 kirjutas:no ma mõtlesingi küsida et kas saab turbo dislale ka panna :D

kas see vidin tekitabki käiguvahetusel sellise mõnusa susina?
Ei saa panna. Diislitel pole ka seda segusiibrit.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

matsa kirjutas:
R6 kirjutas:no ma mõtlesingi küsida et kas saab turbo dislale ka panna :D

kas see vidin tekitabki käiguvahetusel sellise mõnusa susina?
Ei saa panna. Diislitel pole ka seda segusiibrit.

diislitel pole vaakumitki :)
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kuidas ei ole? Et kui ühendad turbo toru kollektorist lahti, siis jääb auto seisma kuna ei saa õhku enam. Tihe mootor ikkagi tekitab ju vaakumi.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

M.P kirjutas:Kuidas ei ole? Et kui ühendad turbo toru kollektorist lahti, siis jääb auto seisma kuna ei saa õhku enam. Tihe mootor ikkagi tekitab ju vaakumi.
hmm kus sul vaakum tekib seal? seal tekib ju lihtsalt rõhk, turboklubist kunagi uurisin diislile selle vidina paigaldamise võimalikusest ja kasuteguritest siis laideti see idee maha,et vbla saan ta lihtsalt häält tegema aga mingit effekti ei tohiks tulla.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Selle vidina effektist ei oska ma sulle tõesti rääkida, aga mine võta korra oma turbodiisli lõdvik lahti ja pane vana käpik kolletori ette töötava mootoriga. Kas puhub eest või imeb sisse? Kui sa mootorit tagurpidi käima ei saa siis ta imeb su käpiku kollektorisse nagu naksti.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

M.P kirjutas:Selle vidina effektist ei oska ma sulle tõesti rääkida, aga mine võta korra oma turbodiisli lõdvik lahti ja pane vana käpik kolletori ette töötava mootoriga. Kas puhub eest või imeb sisse? Kui sa mootorit tagurpidi käima ei saa siis ta imeb su käpiku kollektorisse nagu naksti.
jah aga siiski kui sa eted nüüd sinna kollektorisse augu eksole siis ta puhub sealt tugevalt välja ;)
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Me Toivoku räägime praegu mööda üksteisest. Sina väitsid, et DIISLITEL polegi vaakumit, aga mitte kõik diiselmootorid ei ole turbodiislid. Seega peavad need mootorid, millle puudub turbo, omale õhu ise imema. Sa unusta nüüd korraks see toru mis tuleb turbost. Kuidas nüüd saab mootor õhku?
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

M.P kirjutas:Me Toivoku räägime praegu mööda üksteisest. Sina väitsid, et DIISLITEL polegi vaakumit, aga mitte kõik diiselmootorid ei ole turbodiislid. Seega peavad need mootorid, millle puudub turbo, omale õhu ise imema. Sa unusta nüüd korraks see toru mis tuleb turbost. Kuidas nüüd saab mootor õhku?
nii aga milleks oleks vaja ilma turbota diislil blow off klappi?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ei olegi vaja. Jutt ei olnud sellest ja mul on selles krdi klapist savi, aga sa väitsid et diislitel polegi vaakumit ja ma tahan väita et ikkagi on vaakum.
Muud nagu ei olnudki :roll:
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

M.P kirjutas:Ei olegi vaja. Jutt ei olnud sellest ja mul on selles krdi klapist savi, aga sa väitsid et diislitel polegi vaakumit ja ma tahan väita et ikkagi on vaakum.
Muud nagu ei olnudki :roll:
okei :)
Vasta