M20 mootori remondi küsimusi

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
AhtoLeib
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 01.05.2004 12:15 08

M20 mootori remondi küsimusi

Postitus Postitas AhtoLeib »

Tere tarpead ja õlinäpud :)

Kuna ise pole kunagi mootori kallal käinud ja nüüd tahaks lasta seda kusagil teha, siis oleks paar küsimust just selles suhtes, milliseid töid oleks mõttekas lasta ühe hooga teha?
Mootor on E30'ne M20 2.5 aastast 1988. (12 klappi)

Remondi põhjus on see, et klapid teevad pisut häält ja klapikambrikaane vahelt ajab natuke õli välja. Seega ütleb terve mõistus, et prooviks lasta klappe reguleerida ja uue klapikambrikaane tihendi panna. Nüüd aga sellest tulenevalt paar küsimust:

1. Kui tuleb välja, et klõbin pole klappide reguleerimatusest vaid näiteks kulunud nookuritest. Palju umbes maksavad uued nookurid?

2. Kui tuleb välja, et klõbin pole klappide reguleerimatusest vaid näiteks kulunud nukkvõllist. Palju umbes maksab uus või korralik kasutatud nukkvõll?

3. Kas on mõistlik lasta ühtlasi vahetada ka klapisääretihendid? Praegu pole mingit märki, et need vahetust tahaksid, kuid kui juba asi laiali on... Palju umbes maksavad klapisääretihendid?

4. Ja eelneva kolme küsimuse põhjal: Kas mõni neist töödest on märgatavalt suurema töömahuga ehk põhjustab märkimisväärselt lisatööd? Kuna on olemas pakkumine klappide reguleerimisele ja tihendi vahetusele, siis tahaks olla ka ettevalmistatud rahaliselt juhuks, kui nimetatud vead ilmnevad ning neid oleks teha tarvis lasta.

5. Kas oleks veel midagi, mida võiks seal vahetada? Mootor on sõitnud umbes 250-300 KKm jagu ja OTSESELT midagi viga pole. Need eelnimetatud asjad laseks teha ka puhtalt sellepärast, et asi perfektne oleks.

ette tänades heade nõuannete eest,
Ahto
truumu

Postitus Postitas truumu »

klapisääre tihendite vahetus eeldab plokikaane mahavõtmist, kui otsest vajadust pole, ei tasu seda teha :)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

minuteada pidi ka ilma mahavõtmata saama suruõhuga silindris ...
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
truumu

Postitus Postitas truumu »

Cardo, siin ju sama teema, mis Sinu viiesajasel tegime, nookuri võllid saavad viga :(
AhtoLeib
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 01.05.2004 12:15 08

Postitus Postitas AhtoLeib »

Njah,
Praegu hakkasin mõtlema, et plokikaas ja klapikambrikaas pole ikka üks ja sama asi... :oops:
Seega püstitaks täpsustava küsimuse: Kui plokikaanetihend ka vahetamisele läheb, mida oleks mõttekas sama soojaga vahetada lasta?
Ja äkki siiski kellelgi on samasugune töö seljataga ning oskaks umbkaudseidki hindasid mainida? Ma mõtlesn siin siiski nukkvõlli, nookurite ja klapisääretihendite kohta. Oleks päris tänulik.
ren
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 09.01.2004 16:35 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ren »

Plokikaane tihend 478.- Salome Automaailm
Klapisääre tihend 9.- tk Salome Automaailm
truumu

Postitus Postitas truumu »

kui pea maas, tuleks kaas ja klapid lihvida, võibolla ka klapipesad freesida, sääretihendid vahetada
tea, kas Salome sääretihend on kõige parem variant, kui tahad autot kauem pidada, möttekam vist UMist osta sest vahetamine suht tülikas(loe kallis) tegevus ja aasta pärast uuesti ?
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

M20 mootoril ei pea klapisääretihendite vahetuseks kaant maha võtma. Ka nookurid saab kohapeal vahetada. Kellel remonti Tartus vaja ,saab abi.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Vasta