Häiriv sumps

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Häiriv sumps

Postitus Postitas Herra »

Mure siis selline et kui hommikul tööle panna häälitseb ja kõristab aga kui juba soojenema hakkab võtab vaikselt vaiksemaks ja lõpuks jääb järele tiksumine mis on rõve õmblusmasina hääl, mida peaks ära vahetama? tuleb hääl kuskilt eestpoolt auto alt kas siis katalüsaator äkki??? Autoks e34 M50
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Kui ikka eestpoolt ja kapoti alt siis põhjustab tiksumist mõni hüdrotõukur.
'90 E34 M50B25
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Re: Häiriv sumps

Postitus Postitas Veljo_V »

Herra kirjutas:Mure siis selline et kui hommikul tööle panna häälitseb ja kõristab aga kui juba soojenema hakkab võtab vaikselt vaiksemaks ja lõpuks jääb järele tiksumine mis on rõve õmblusmasina hääl, mida peaks ära vahetama? tuleb hääl kuskilt eestpoolt auto alt kas siis katalüsaator äkki??? Autoks e34 M50
Sõbra e34-l oli analoogne mure ja temal oli see kat mis seda tegi!
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

aga kat. koliseb nii sooja kui kylma mootoriga
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kui kat. hakkab alles läbi minema siis sooja motoga ei kolise.
Pärast koliseb pidevalt.
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

tänud eks siis peab selle papi Ummis välja käima :(
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

oled hinda ka uurinud ? :D
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

ja mitte originaal katiga on nii, et suvel ma omale ühele poole panin ja raegu koliseb juba vahetpidamatta. Eluiga seega ~6kuud :|
Muidugi mul võib ka mootoris midagi viga olla
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

hinda tean originaal maksab 15000 ja bmw analoog 10000
patrik
Huviline
Postitusi: 4594
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

korralik universaal maksab umbes 3000. see et mõnel kohe läbi läks võib olla paigalduse või kasvõi lambda viga. peab kestma mitu aastat ilma probleemideta
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

mul pakkuda kaks bmw originaal kasutatud kati... kui autopeal olid, siis töötasid ilusti... torud on ära lõigatud enne kati ja peale resokat... kokku neid 2 komplekti neid seal all oli ja sobib ka ilmselt 525'ele
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

Mul m20 l oli lambda andur lahti- külmalt kolises ja co oli paigast ära. Keerasin kinni ja kolin kadus ja näidud läksid ka õigeks. Muidugi anduri pani üks hästi tähtsa näoga autoelektrik. ju vist ei keerand korralikult kinni.
BMW f31 325d 160kw 2014a
puruvana
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 23.03.2007 14:23 26

Postitus Postitas puruvana »

Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .

Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .

Autoks 320 e36 1991 .

Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .

Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .

Autoks 320 e36 1991 .

Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Süütenurk? :?
puruvana
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 23.03.2007 14:23 26

Postitus Postitas puruvana »

joffe kirjutas:
puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .

Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .

Autoks 320 e36 1991 .

Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Süütenurk? :?
Kus see seal umbes asub ja milline välja näeb ? ja palju maksaks parandamine :P

A ma ise mõtlesin ,et äkki need süütepoolidesse minevad juhtmed jamavad ??? Kusagilt kuulsin ,et sai nii kontrollida neid ,et ajad pimedasse kohta ,teed kapoti lahti ja vaatad ,kui näed mingit valgust vms ,siis on läbi seal juhe vms . ?
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

puruvana kirjutas:
Kus see seal umbes asub ja milline välja näeb ? ja palju maksaks parandamine :P

A ma ise mõtlesin ,et äkki need süütepoolidesse minevad juhtmed jamavad ??? Kusagilt kuulsin ,et sai nii kontrollida neid ,et ajad pimedasse kohta ,teed kapoti lahti ja vaatad ,kui näed mingit valgust vms ,siis on läbi seal juhe vms . ?
Ausalt, ei kujuta ette sinu masina kapotialust, aga enda E34-l ei näegi ma ühtegi juhet, samas oma "vanal valgel" E28-l on kõik juhtmed nähtaval ja sellisel juhul tasub see pimedas vaatamine ära. Sel vanakesel oli probleem ainult niiske ilmaga käivitumisega, muidu seisis teine siin kolm kuud ja võtit keerates oskas mind meeldivalt üllatada, käivitudes "s polu oborota", isegi veel kiiremini, kuigi voltmeeter näitas tsipa üle 11 voldi akupinget.
truumu

Postitus Postitas truumu »

puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .

Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .

Autoks 320 e36 1991 .

Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?
Kui taha pandi otseläbi sumpa, siis hakkabki paukuma
Originaaliga kaob ära
puruvana
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 23.03.2007 14:23 26

Postitus Postitas puruvana »

truumu kirjutas:
puruvana kirjutas:Ei taha uut teemat teha ja küsin siin ära ,et äkki keegi oletab ,mis viga võiks olla .

Lugu siis selline ,et vana summuti oli auke täis ja sai nüüd korralik pandud . Kuid nüüd paugub palju hullemini ,et juba 4000 pöörde juures hakkab paukuma ,kui jala gaasipedaalilt ära võtta . Et viga peaks arvatavasti mootoris olema ,küünlad sai vahetatud ja süütepoolid sai ära kontrollitud ,mida veel vaadata ? Keegi ütles ,et mootor saab liiga palju kütust ja ta ei jõua mootoris ära põleda vms .

Autoks 320 e36 1991 .

Äkki keegi viitsib oletada ,milles viga olla võiks ja palju selle parandamine maksta võiks ?


Kui taha pandi otseläbi sumpa, siis hakkabki paukuma
Originaaliga kaob ära
Kas nii ülevaatuselt saab läbi ? ja kuidas seda parandada ?
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

ravia kirjutas:Kui ikka eestpoolt ja kapoti alt siis põhjustab tiksumist mõni hüdrotõukur.
Hüdrotõukurid vast klõbisevad enne sooja mootoriga ning külmaga jäävad vait? Parandage mind kui ma eksisin..
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

joh kirjutas: Hüdrotõukurid vast klõbisevad enne sooja mootoriga ning külmaga jäävad vait? Parandage mind kui ma eksisin..
Peaks ikka justkui vastupidi olema.
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

Ei tea, olen näinud isendeid, millel kuumaks minnes hüdrotõukurid põrgulärmi tegema hakkavad :?
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

:shock:
truumu

Postitus Postitas truumu »

puruvana kirjutas:Kas nii ülevaatuselt saab läbi ? ja kuidas seda parandada ?
Ülevaatuselt saab läbi, parandada saab originaaliga asendades
joh kirjutas:Ei tea, olen näinud isendeid, millel kuumaks minnes hüdrotõukurid põrgulärmi tegema hakkavad :?
Kehv õli
Vasta