E34 bensu näiduki probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
juuser
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 18.05.2004 14:20 12
Asukoht: Tallinn

E34 bensu näiduki probleem

Postitus Postitas juuser »

Tere!

Sai suht äsja soetatud 1989a E34 520. Lugu selline, et kui bensu seier
on natuke üle 20l, hakkab seieri juures kollane tuli põlema. Kas see tänedab, et tegelikult on paagis ca 8l bensu?

Kui vaadata kellade all näidikuid, siis on seal lisaks nö tavapäeane bensu tuli (kalonka pildiga), aga see ei ole kunagi põlema läinud (ei ole võibolla paaki nii tühjaks lasknud). :?

Kui seieri juures olev tuluke põleb, kas siis on võimalik et ongi üle 20l sees, ja kui kalonka pildiga tuluke põlema läheb siis ca 8l?

Ette tänades,
Juuser
leix
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05.03.2004 10:43 44

Postitus Postitas leix »

mul seieri juures läheb tuli põlema ikka siis kui seieri näit on peaaegu nullis juba

a see alumine tuluke pole minulgi ennast ilmutanud

eks sa lükka paak täis, näed palju sisse mahub :lol:
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Hmm mul kukub vahel seiser 20 pealt nulli ja tuli lääp põlema ja siis jälle taastub endisele tasemele. Ei tea miks ta sedasi mängib :?
Lancer EVOLUTION 9
juuser
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 18.05.2004 14:20 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juuser »

tumedad lood :roll:
Huvitav miks siis see alumine näidik üldse olemas on :?:
juuser
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 18.05.2004 14:20 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juuser »

kas siis tõesti ei ole ühtegi pikemaajalist e34 omanikku kes kommenteerida oskaks :(
leix
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05.03.2004 10:43 44

Postitus Postitas leix »

mul pole seal alumises tulukeses pirnigi sees :lol:
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

525 kirjutas:Hmm mul kukub vahel seiser 20 pealt nulli ja tuli lääp põlema ja siis jälle taastub endisele tasemele. Ei tea miks ta sedasi mängib :?
Aga vaata, kas see osuti asend ei sõltu sellest, kas armatuurivalgus põleb või mitte - siis ehk mingid kondekad või kontaktid lihtsalt näidikuplokil veidi läbi.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8455
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

mul samamoodi kukub nulli ja viskab tule põlema , mis siis et just tanklas 20l sisse panen.

Kui vaadata paagi ehitust siis seal ei ole ümber selle anduri mingit seina ja selle pärast ka mängib see seier seal nii . Nii kui kiirendad siis kaob bensiin anduri ümrusest minema ja kui pidurdad siis tuleb tagasi.

minul juba aasta aega nii teinud
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

minuteada peaks seda tule süttimist ja kustumist hoidma mingi kode et ta pidevalt ei vireleks kui pidurdad või gaasitad et see seier oleks suht uimane.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
juuser
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 18.05.2004 14:20 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juuser »

Tundub, et ilgelt labane teema, aga keegi vastust ikka ei tea :( :shock:

Millal see alumine tuli siis põlema peaks hakkama? Ja kui palju veel paagis bensu on kui seieri juures tuluke põlema hakkab?

Kas äkki kellelgi on ka töökorras bensu näiduk ja oskab kommenteerida :?:
leix
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 05.03.2004 10:43 44

Postitus Postitas leix »

minul hakkab seieri juures tuli põlema kui u 7-8 liitrit sees on ja seier peaaegu nullis on...

all on küll tulekoht...aga kuna vahetasin just kellad, siis nägin et seal koht on, aga pirni näiteks polnud :P
juuser
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 18.05.2004 14:20 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juuser »

tänan!

Mul aga selline lugu, et kui seieri juures tuli põleb on seier ise veel natuke üle 20 liitri. :shock:

Kas kellegi alumine tuluke ka töötab?
einz
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 20.08.2003 03:03 43
Asukoht: Talinn

Postitus Postitas einz »

Jah mehed vaadake seal on veel tulukesed automaat kastile. Ja ma ka vahel imestan et miks DRIVE põlema ei lähe kuigi ma sõidan ja auto on manuaal kastiga. :shock:
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

no vaata oma Betriebsanleitung raamatust järgi.
Minul pole selle alumise kohta silpigi seal, järelikult pole tal ka mingit funktsiooni.
juuser
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 18.05.2004 14:20 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juuser »

Kahjuks mul Betriebsanleitung raamat puudub.

Seega siis võib järeldada, et alumine näiduk on seal lihtsalt niisama ja seieri juures olev tuluke hakkab põlema valel ajal kuna näiduk p***es :?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

juuser kirjutas:seieri juures olev tuluke hakkab põlema valel ajal kuna näiduk p***es :?
Vaevalt, et nüüd kohe näiduk? Pigem ikka paagis olev andur, või on paak ise viga saanud.
Kusjuures näiduki osutil ja reservtulel on kummalgi oma andur (üks on muutuv takisti, teine sulguv kontakt, kuigi sama ujukiga seotud)!
Asi ise on pagasniku põhjast väga lihtsalt paagist eraldatav ja kontrollitav. Mul on kuskil vist isegi normtakistused, mida see reostaat kummaski ääreasendis evima peab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Mul on kuskil vist isegi normtakistused, mida see reostaat kummaski ääreasendis evima peab.






Mis need normtakistused siis on?
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

kompuutri järgi saaksin sõita kuskil 70-80km põleva tulukesega.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ahti159 kirjutas:Mis need normtakistused siis on?
Leidsingi:
Paak täis (ujuk üleval otsas): 3 oomi
Paak tühi (ujuk all otsas): 90 oomi
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
HullMill
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 21.05.2004 12:47 27
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas HullMill »

vaata seda et kui keerad süüte välja et mitu milli on seier alla nulli?? see peaks olema mingi 1-2 milli kui on rohkem siis ehk seier paigast ära aga siiski kõige parem on pirn välla keerata
marcc
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.07.2004 19:13 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marcc »

bensunäidikul peaks olema selline toru kujuline kest ümber ning seal sees üles-alla liikudes võib see mõõdik kuhugile kinni takerduda.Muidu bensu loksudes liigub õige taseme juurest küll ära kuid peaks üsna ruttu oma õige positsiooni taas sisse võtma aga kui kinni takerdub, siis võibki nii "järsult" kõikuda.See võib olla üks põhjuseid, teisi eelpool nimetatuid ei oska kahjuks kommenteerida.
Vasta