Hooldusriba E36
Hooldusriba E36
Kas keegi teab kuda seda saaks nullida.Mul ta hakkab juba punaseks minema.Hakkab häirima.
Autoks E36 325 93a.
Autoks E36 325 93a.
Re: Hooldusriba E36
Tere
Üldiselt on sellest siin juttu olnud. Otsi natuke. Või kasuta väga levinud otsingumootorit www.google.com. Pane otsisõnadeks näiteks e36 service lights. Näiteks see link:
http://www.google.com/search?q=e36+service+lights Võta kohe kõige esimene.
jJanno
Kui nullid, siis ära unusta samas ka "inspection" toiminguid teostada.nitraM kirjutas:Kas keegi teab kuda seda saaks nullida.Mul ta hakkab juba punaseks minema.Hakkab häirima.
Autoks E36 325 93a.
Üldiselt on sellest siin juttu olnud. Otsi natuke. Või kasuta väga levinud otsingumootorit www.google.com. Pane otsisõnadeks näiteks e36 service lights. Näiteks see link:
http://www.google.com/search?q=e36+service+lights Võta kohe kõige esimene.
jJanno
exTouring
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
See protseduur käib kõikidel bemmidel, millel kapoti all 20-auguga ümmargune diagnostikapistik, täpselt ühtemoodi!Jolinar kirjutas:keegi siis sellele vastata ei oska?Jolinar kirjutas:e34 kohta seal ple midagi sellest resetist, kas keegi oskab midagi öelda?
ei hakka sellepärast uut teemat tegema
Õliriba resetiks vaja 3 sek 7-dat otsa massis hoida AGA reset toimub massi lahtiühendamise hetkel (e. tõusva frondi ajal kui pin 7 läheb 0V-lt tagasi +12V-le), seega ei aita kui sa pikemalt hoiad (sellega jõuad ainult inspection resetini, mis toimub 12s pärast), vaid pead täpselt 3 sek peale ühendamist uuesti lahti ühendama. Süüde peab sees olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kella reset 2x inspection resetpriitv8 kirjutas: Õliriba resetiks vaja 3 sek 7-dat otsa massis hoida AGA reset toimub massi lahtiühendamise hetkel (e. tõusva frondi ajal kui pin 7 läheb 0V-lt tagasi +12V-le), seega ei aita kui sa pikemalt hoiad (sellega jõuad ainult inspection resetini, mis toimub 12s pärast), vaid pead täpselt 3 sek peale ühendamist uuesti lahti ühendama. Süüde peab sees olema.
truumu - inspection II ei võrdu kellaga inspektsioon. Üks neist seotud läbisõidu jms-ga, teine puhtal aja loendur. Või olen ma millegist valesti aru saanud.
edit:
minu raamatus:
...
77953 - oilservice
86616 - inspection I
86616 - kell
94892 - oilservice
110312 - inspection II
122831 - oilservice
...
Ehk siis oil - insp I - oli - insp II - oil -insp I ... lisaks iga 2 a tagant kell
edit:
minu raamatus:
...
77953 - oilservice
86616 - inspection I
86616 - kell
94892 - oilservice
110312 - inspection II
122831 - oilservice
...
Ehk siis oil - insp I - oli - insp II - oil -insp I ... lisaks iga 2 a tagant kell