Pidurikettad ja klotsid?

Üldised arutelud ning näpunäited
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

mõttlesin ise ka just sama asja teha :cool: ehk mingit kummi või miskit äkki?
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Priit_R
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 05.05.2007 20:29 38
Asukoht: DNA

Postitus Postitas Priit_R »

E39-le Zimmerman Super Bremcheiben Sport kettad ja Textari klotsid.Kas kellelgi on sellise paketi suhtes kogemusi võiks kommenteerida. Tnx..
https://store.nexternal.com/bimmerworl/ ... zimmCD.jpg
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
Kasutaja avatar
joxs
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 24.09.2003 19:56 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas joxs »

Paar nädalat tagasi vahetasin ka enda aparaadil pidurid.

Kettad firmalt AP Racing

Klotsid firmalt Remsa

Siiamaani pole küll piuksugi vilet kuulnud ega vibratsiooni tundnud.
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

thend kirjutas:aga kas keegi miskit klotside kolisemise vastu ka oskab öelda? Liiguvad nad sadulas väiksemast august läbi minnes. Tekib vägagi vastik kolin mis ei ole kohe mitte kena. Koliseb siis see klots mis on silindri küljes ja mõlemal pol. Niipalju veel et kettad on uued ja klotsid ka Ferodo omad, ning sadulad ka suhtkoht norm korras. Osakb ehk kegi miskit aidata?
vanasti olid autodel piduri remontkomplektis klotsidele vedrud, mis surusid klotse vastu töösilindrit, kui need puudu või puru olid, siis hakkasid klotsid kolisema. bemmi puhul pole olnud au veel pidurite kallale minna, seega ei tea, mismoodi need lahendatud on, ju seal ikka mingid vedrud on.
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Kolvi keskel on ava, kuhu peaks minema kolvi poolse klotsi lehtvedruga sarnanev moodustis.
Orign. klotsidel on need õigete mõõtudega tehtud.
Igasugused teised jäljendajad pole ilmselt piisavalt osavad olnud ja on need mõõdult väiksemad disaininud. Sellega kaasneb see et need upuvad lihtsalt kolvi avasse ära.
Õige oleks kohe kui selliste klotside otsa sattuda, need liistakad võimalikult laiali painutada, et need tihkemalt silindri avasse läheks, (kindlasti annaks veel midagi mõelda) muidu vastasel juhul hakkavadki klotsid suurt kolinat tegema.

Pilt
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Kui nüüd kvaliteedist rääkida siis mu ostetud QH esimesed pidurikettad hakkasid 2 kuu pärast kõveraks minema ja nüüd on juba asi nii kaugel et maanteel ei julge eriti enam pidurdadagi, viskab rooli käest...

Plaan nüüd järgmine et prooviks mõnda pool sportketast ette sokutada. Ehk on tugevam metall.
Brembo MAX jäi hetkel kaalukausile Pilt
Et kas selliste ketastega peavad olema vastavad klotsid?
Rahvas kiidab siis Ferodo klotse...
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Kas keegi teab mis firma toob maale Juridi klotse? Peale UM`i loomulikult.
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

aise kirjutas:
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
mul ei suvatse kaduda päris mitu nädalat. andur sai uus pandud :?
ilmselt peab siis tagumised ka üle kontrollima, äkki need ka vaja vahetada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Ode
Huviline
Postitusi: 490
Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
Peamine sõiduk: BMW 730d
Asukoht: Tallinn-Loo

Postitus Postitas Ode »

aise kirjutas:
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
sõitsin ka terve päeva kunagi nii ringi et tuli põles, siis aga viskas kopa ette ja käisin truumu käest küsimas ning vastus oli et jätad juhiukse lahti ja keerad süüte sisse. ja ootad natuke ning kadunud see tuluke oligi. tegu siis e39'ga
...
maxo
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 27.01.2007 10:21 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas maxo »

Kuna olen tegev Brembot,Zimmermanni ja Ferodot maaletoovas firmas ,võin küll öelda et kui just DS2500 või kangemat klotsi ei pane ei ole sellest kooslusest küll vilesid ega kolinat tulnud...Ja ega selle klassi klotsi kasutamine tänavakasutuses nüüd väga õigustatud ei ole.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

maxo kirjutas:Kuna olen tegev Brembot,Zimmermanni ja Ferodot maaletoovas firmas ,võin küll öelda et kui just DS2500 või kangemat klotsi ei pane ei ole sellest kooslusest küll vilesid ega kolinat tulnud...Ja ega selle klassi klotsi kasutamine tänavakasutuses nüüd väga õigustatud ei ole.
Miks ei ole õigustatud, hinna pärast??
Tegelt huvitab mind kuidas ds 2500 külmalt käitub, halvem/sama/kehvem kui premier? Väike vilin ei häiri :P

terv
erich
maxo
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 27.01.2007 10:21 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas maxo »

Valdavalt just võimalike häälte pärast.Veel kangematel veel see probleem,et kui 1 sõiduga ära ei kulu ja tahad pärast jahtumist veel kasutada,siis võta klots alt ära ja hakka viilima.Kipub klaasistuma.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

suured tänud asjalike vastustee eest.Teen proovi
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

ode528 kirjutas:
aise kirjutas:
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
sõitsin ka terve päeva kunagi nii ringi et tuli põles, siis aga viskas kopa ette ja käisin truumu käest küsimas ning vastus oli et jätad juhiukse lahti ja keerad süüte sisse. ja ootad natuke ning kadunud see tuluke oligi. tegu siis e39'ga
Nii sai just testitud ja minu autol see variant oli igati meeltmööda, nii et vaeelkord suured tänud, veateade on kadunud
intel666
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 07.01.2007 00:46 55
Asukoht: tln, võru

Postitus Postitas intel666 »

Metelli kettaid küll ei soovitaks, endal pidasid E38 all umbes 2 kuud ja siis ei julgenud enam maanteel üldse pidurdada, kuna rool tahtis minema lennata käest, hetkel on all Febi toodang ja probleeme "veel" pole esinenud!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

maxo kirjutas:Valdavalt just võimalike häälte pärast.Veel kangematel veel see probleem,et kui 1 sõiduga ära ei kulu ja tahad pärast jahtumist veel kasutada,siis võta klots alt ära ja hakka viilima.Kipub klaasistuma.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.
Ilmselt on ikkagi ds2500 igapäevaautole overkill, või mis?
Mis selle ds2000 nimetus hetkel tegelikult on, Performance?
On neil ka suur hinnavahe?

Siin lõuna eesti poed ei saa üldse aru mida ma tahan, arvan et pakuvad mulle Premieri, see vist veel vähe lahjem klots? Midagi originaalklotsi sarnast? Ainult klotside pärast ei viitsi kah 500km maha sõita.

terv
erich
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Kas keegi selliste klotside kohta oskab miskit pajatada?
Pilt
Mõeldud e30-le - Ferodo 3466 'fast road'. On nad mingi DS2xxx analoogid erinevatel turgudel?
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Vasta