Kellad peksavad segast.

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Kellad peksavad segast.

Postitus Postitas ahti159 »

Probleem siis selles, et täpselt millal ise tahavad hakkavad armatuuri tuled vilkuma ja seierid hüppavad põhja. Asi lõpeb tavaliselt sellega, et kõik seierid lähevad kotti nagu poleks süüdetki sees ja nii iga päev paar korda. Armatuuri tausta tuled jäävad põlema. Milles küll asi võib olla, ära hakkab tüütama.
E46 320D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minul aitas siis, kui armatuur lahti võtta ja kõikvõimalikud ühendused ära puhastada. Tundub, et probleem on massiühenduses - samasugust kino teevad ja tagatuled, kui mass nõrk on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Aare kirjutas:Minul aitas siis, kui armatuur lahti võtta ja kõikvõimalikud ühendused ära puhastada. Tundub, et probleem on massiühenduses - samasugust kino teevad ja tagatuled, kui mass nõrk on.
Kas sellest võib olla ka tingitud see, et mul bensa näidik enamuse ajast põhjas?
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Mul tekkis sama jama kaks nädalat tagasi :( Kellad hüppavad ülesse alla ja vilgutab tulesi. Kui keegi tark oskab abi anda, siis oleks see teretulnud.
Autoks: E36 325

Enne üritaks ikka ise hakkama saada ja kui ei saa, siis peab patrikut külastama :)
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Asi on läinud päris hulluks :( Nagu jõulupuu juba vilgutab tulesid, ehk on kellelgi olnud samasugust jama ja oska aidata.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sama jama on minul kolmel autol olnud. Vanematel aitab igatahes rusikaga armatuuri peale löömine (näidukuploki kohas) asja korrastada.
Kuna ma kõige olulisema hüppava kella ehk temperatuuri panin niikuinii mehaanilise eraldi kella, siis pole vaevunud selle võbina pärast elektroonikat kaevama hakata - on olulisemaid ja pakilisemaid asju.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

see viga on sageli just 520 ja 92a see nagu tehase poolt kodeeritud et migi aja pärast pee*e läheb.olen siit lugenud ja kolmel sugulasel ja tuttaval just sama jama lahendus on see et sõidetakse Tartusse DIA-sse vend kakub armatuuri maha kisub pooleks seal sees on suur kivi mida annab arvutiga progeda ,kui neil aega ja viitsimist on siis vaevalt poole tunniga on asi ok ja sõit võib jätkuda ja raha on küsitud tavaliselt selle asja eest mingi 800 (kirves) aga keegi ei kurda siiani juba ühel 1.5a möödas ja ei mingit jama.



Edu soovides...
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

räägitakse ka, et asi võib olla seal näidukite plokis olevates kondekates, kindlat ei oska midagi öelda muidugi, aga asi väärt uurimist, odavam ka


endal peksavad ka kellad segast, tuled küll ei vilgu, aga kellad hüppavad nii kuis jumal juhatab, ükspäev võtan ette kisun ploki välja ja vaatan järgi

selle kohapealt tahtsingi küsida, et kas siin mõni targem vend, teab kuidas see näidukite plokk kätte saada sealt tagand, pidi 2 kruviga kinni olema, seda tean, aga kuidas nendele kruvidele ligi pääseb, ei tea..
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Ma olen ka kuulnud, et kondekad pidid jamama aga kiskusin korra juba lahti ja pooleks sain ilusti. Kuid siis on vaja see trükiplaat kätte saada, aga seda ma kätte ei saanud. Ta oleks nagu mingite neetidega kinni ja muidu kondekatele ligi ei saa.
E46 320D
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Jolinar kirjutas:seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...
Tegelikult tahaks ikkagi vastust saada :P
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jolinar kirjutas:
Jolinar kirjutas:seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...
Tegelikult tahaks ikkagi vastust saada :P
vaata siin oli just samal teemal paralleelne jutulõim, kus sellest juttu.
Aga kuna see on basically sama lihtne kui see juttki, siis lisan siia lõppu: viska pilk altpoolt selle kelladeploki kupli alla: seal näed kahte kruvikest. need on kogu ooper, mis neid kelli seal kinni hioab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

äitääh :)
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Kas keegi on targemaks ka saanus?
E46 320D
nelisilm
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16.04.2005 16:17 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nelisilm »

mul oli analoogne probleem ja mina sain lahti, mootori ploki küljes olev massijuhe ei omanud kerega korraliku kontakti, sai puhastatud ja kelled hakkasid näitama seda mida peab. ise tehnilist taipu ei oma aga mingi mes mõüütis testeriga seal mootori ja muuda asjade massi ja leidis et on mingi erinevus sees ja siis piilus seda ühenduskohta.
323i 82a.
316i 89a.
astra 01a.
Vasta